Teşekkürler ❤️
Bu sıcaklarda duş aldığınız suyun derecesi ne kadar oluyor?
Teşekkürler ❤️

Ben genel olarak yazları her gün duş alıyorum mutlaka çünkü çok terliyorum kışları ise genelde 2 veya 3 günde bir duş alırım çünkü çok hasta olurum
Hasta olma zaten
Teşekkür ederim
Cevap
17Cevap
Buz gibi suda ne kadar sıcak olursa olsun yıkanamam yaa
Ben de öyle yıkanamıyorum😂
Ilık veya sıcak suyla duş alamıyorum soğuk su hep
Sıcak da iyi oluyor
ufak tefek rahatsızlığım var sıcak su yaramıyor :D
kış ken bile soğuk suda duş alıyorum zaten sıcak suyun altında nefes alamıyorum buhar yapıyor
Astım ya da bronşit mi var
hiç biri yok
Çocukluktan bu yana Ne ılık ne de sıcak suya girebiliyorum. Yaz kış buz gibi soğuk su 😂
maalesef sıcak suyu bırakamıyorum. Merhaba ben Furkan, ben bir bagimliyim.. sıcak su bağımlısı 😕
Normal soguk suyla aliyordum önceden ama simdi alamiyorum ılık suyla alıyorum
Ne lav sıcağı ne Alaska soğuğu. Tam ortası
En iyisi😂
Buz gibi suyla duş alıyorum 🧖🏻♀️
Buz gibi duş vazgeçilmezim
Soğuk suyla duş alıyorum..
Hasta olursun soğuk suyla.
Genelde hep soğuk suyla duş alıyorum
Sıcak oluyor
Ciddi misin hem sıcak hem de sıcak su nasıl dayanıyorsun
Buz gibi
soğuğa daha yakın ılık su
Ilık su öluyor
Ilık su iyidir
Buz gibi suyla alıyorum alev anca sönüyor
Alev başka şeyden
Sıfırda sıfır
Ilık su iyi gelir. Duşa mı girsem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?