Güncellemeler
+1 yıl
Devam mi

Yazın makyaj yapılmıyo zaten kışın da yapalım bi zahmet ahahahaha
Yazın niye olmuyor
Sıcaktan yüz makyajla birlikte yapış yapış his veriyo
Kötüdür öyle ya
En fazla 15- 20 dakkika sürüyor
Yok artık
Cevap
1Cevap
severler
Seviyorlar
Makyaj yapmıyorum.
En güzeli
Saatlerce değil 5 dk yeterli 🤙
Ee tabi sen güzelsin sonuçta 😂
Teşekkür ederim
Rica ederim
Makyaja gerek duymuyorum 💅
Neden
Böyle doğal ve güzelim 😃. Gerek yok boyaya cilaya
Fazla iddiali oldu
Olabilir. Öyleyim 😊
Şüphem yok :)
Teşekkürler 😊
Rica ederim:)
6 yıldır aynı şeyi mi merak ediyosunjdhfj
Evet hala ogrenemedm
yapmıyorum
En güzeli
Zor değil ki sdkj
Bize zor gelir. d
Yaparız
Tebrikler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar