Güzellik algısına uymak istemiyorum diye beni depresyona düşürdüler, sizce ne yapmalıyım?

Ben 20 yaşında normal görünümlü bi kızım. Boyum 172 ve normal kilodayım. Yüzümde bana göre güzel. Sadece olay şu ki, benim yanağımda yani minik saçların bitdiği yerden azıcık tüylenme var. Aslında bu yakından bakılınca fark ediliyor, ama aynadan kendim bakınca görüyorum. Bundan ilave kolumda olan minik tüyleri de pek kafaya takmam. Ama diğer insanlar ben bunları kafayı takmıyorum diye beni zorbalıyorlar, sanki gorilmişim gibi davranıyorlar ve ben kendimi böylece aşırı çirkin hiss ediyorum. Burun ameliyyatı oldum, çünki burnum kırılmıştı, yani estetik de oldum. Ondan sonra başladılar, yok dudağına da dolgu yap, kaşlarını da gerdir, ne bileyim kilo al, kilo ver, lazere git, saçını kes ya uzat. Artık onlardan bıktım ve beni acayip boğuyorlar, sizce ne yapmalıyım, çok çirkin hiss ediyorum

Güzellik algısına uymak istemiyorum diye beni depresyona düşürdüler, sizce ne yapmalıyım?
Cevapla