Evet çirkin olduğun için erkeklerden sıcaklık göremediğin için yok
Hayır yapın böyle çocuk sevmiyorsun
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
İnsanın fikri psikolojik durumuna göre yaşanmışlıklara göre değişir. Sen şu an karamsarlığa düştüğün için böyle düşünüyorsun. Ayrıca ne kadar çirkin olabilirsin ki, hem kendine bakarsan sen de iyi görünürsün herkes annesinin karnından güzel doğmuyor. İstersen fotoğraf at duruma göre öneriler vereyim, shop vs de yaparız neler yapılabilir makyaj vs de olur
Çirkinlik kişiden kişiye göre değişkenlik gösteren göreceli bir kavram değil midir? Allahın yarattığı herhangi bir şeyin kötü olma ihtimali var mı? Önemli olan kimsenin göremediğini görmek ve görmeye cesaret etmediği şekilde bakmak değil midir? İnsanlar bana yakışıklı olduğumu söylerler genelde ama saçmalıktan başka bir şey değil.
Cevap
7Cevap
bunu biz nereden bilelim özellikle ben beyin okumayı henüz öğrenemedim
Ne alaka çirkinlikle cocugun ya sen ilgi açlıgı çekiyorsun o akdar
Çocuk yapmaya hevesin yoksa karşındaki kişi yanlıştır..
Aynen öyle
Karşımda kişi yok belki o yüzden böyle düşünüyorum
çirkinlik göreceliktir önemli olan iç güzellik
Ne alaka cirkinsin diye çocuk niye yapmayasin
Hiç sevgilim olmadığı için istemiyorum
Olursa isteyecekmisin yani
Bilmem ister miyim acaba kendimi sorguluyorum dünde arabaya hevesim yok zengin olsaydım araba hevesim olur muydu diye sordum
Manyak ya 😂 sen şimdi çirkin olduğunumu dusunuyosun
İnsan alamayacağı şeyin hayalini kuramıyor
Sen çirkin olduğunumu dusunuyosun?
Evet yüzüm erkek gibi bir erkek şey demişti travestiye benziyorsun yanıma erkek sinek bile yaklaşmıyor
Özele gelsene seni tanımak istiyorum
Cirkinlerin cok tatliş bebisleri oluyo ama 🥰
Ne alaka😐
Demek yapım böyle gerçekten ben çocukları masraf olarak görüyorum
Yazık
Herkes öyle görüyor ama çocuk büyüsün de bana baksın diyor çoğu kişi
Cesaretin yok
Yapma sen bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?