Çirkin oldugum için çocuk yapmak istemiyorum benim gibi düşünen var mı?

Küçükken büyüdüğüm de negatif ayrımcılık çok yaşadım zorbalandım iğrenç şeyler duydum. Psikolojik olarak çok yaralayıcı ve bu genetiği kimseye aktarmak istemiyorum hayata 10-0 geriden başlamak gibi birsey henüz evli değilim ama bu düşüncedeyim. Sadece empatik ve realist yaklasiyorum benden çıkan bana benzeyecegine göre (baskın genetiğimiz) sizce de yazık değil mi insanlar neden bunu garipsiyor

Çirkin oldugum için çocuk yapmak istemiyorum benim gibi düşünen var mı?
Cevapla