Kendimi çok çirkin buluyorum bu yüzde konuştuğum kızla konuşmayı bitirmeyi düşünüyorum?

Kız çok güzel biri buluştuk 3 defa onun yanında köylü gibi duruyorm sanki kızın ben geleceği ile oynuyorum gibi düşünüyorum bu yüzde yavaş yavaş kendimi ondan sogutucam
Kendimi çok çirkin buluyorum bu yüzde konuştuğum kızla konuşmayı bitirmeyi düşünüyorum?
Cevapla