Erkeğin bakımlısına denk gelmek artık çok mu kolay?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Erkeğin bakımlısına denk gelmek artık çok mu kolay?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Hayır daha zor gibi. yani bu zamanda aslında kadın erkek fark etmiyor kadın da erkek de bakım yapamıyor ya da yapmıyor. yani bakımlı insana denk gelmek zor aslında. çünkü kişiler hiç dikkat etmiyor sağlığına ya da yaşantısına ama yaşı genç olan kişiler daha dikkatli oluyor bu konuda yani zorlanmadıkları için de ya da her şeye kolay erişebildikleri için de kolay bakım yapıyorlar.
Simdi imkanlar daha gelişmiş, şu an ki gençler gidip çobanlık yapmıyor tarlada vs çalışmıyor, büyük çoğunluğu okuyor genelde bu yüzden kendilerine zaman ayirabiliyorlar , alım gücü vs hep değişti gadasi eskiden di o bayram dan bayrama kıyafet bayramdan bayrama tras öyle degilmi
Doğru diyorsun
Rica ederim
Yani göreceli bişey bakımlı temiz olması güzel ama ilerisi aşırıya kaçıyor sevmem ben öyle çok titiz erkek yani kıllarını falan almıcak bi erkek ya kadından farklı olmalılar
Adam olanına gelmek zor
😊👍
Cevap
7Cevap
Zengin ve/veya yakışıklı olanına rastlamak düzgün bir erkeğe rastlamaktan daha kolay, bu kesin.
Maddi imkânı varsa kendisine bakması daha kolay olur, hatta daha kaliteli ürünler kullanabilir.
Yani artık bu devirde birçok şey kolay da şu anda tek zor olan şey maddiyat
Bakımlı adam bulamıyorlar nerde simitçi gazozcu keko var onları bulurlar
Her insan bakımlı olmalı başkasına olmasada kendine beğendirmeli diye düşünüyorum
Zamanın gençleri kendine bakıyor evet. Gelecekleri parlak.
o bakımlı diye gezenler genelde leş gibi kokuyor
dıaşrdan bakınca bakımlı da neyse...
artık daha bakımlıyız bence
daha yüksek ihtimal
Evet bakımlı olanlar arttı ve bu çok iyi bir şey.
Valla benim çevremde zor 😂
bakım için para lazım
Pek degil
Evet ben bakımlıyım kolay yani
HAYIR YA BAKKIMLI ZOR BULUNUYOR
Kolay değil bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?