Estetiğe bakış açınız nedir? Paranız olsa sizde estetik yaptırır mısınız?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Estetiğe bakış açınız nedir? Paranız olsa sizde estetik yaptırır mısınız?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Ben estetik yaptırmam ama herkesin kendi kararı ama yapanlar için Önemli olan, estetik girişimlere başvurmadan önce iyi bir araştırma yapmak, uzman bir doktorla görüşmek ve riskleri ve sonuçları tam olarak anlamaktır. Ayrıca, estetik ameliyatlar veya prosedürlerin kalıcı değişiklikler getirdiği unutulmamalı ve geri dönüşü olmayan sonuçlar doğurabileceği dikkate alınmalıdır. Sonuç olarak, estetik girişimlerin normal olup olmadığı, kişisel tercihler ve değerlere bağlı olarak değişir. Önemli olan, bu tür kararları dikkatlice düşünmek, iyi bir sağlık uzmanıyla iletişim kurmak ve kararlarına saygı duymaktır.
Estetik psikolojinizi etkileyecek boyutta ise yapılmasında bir problem yok bence ama mesela benim arkadaşlarımdan yaptıran var güzel olan burnunu biraz daha kaldırmak için ameliyat oldu bu doyumsuzluk insanoğlu hiçbir şeyle yetinmiyor Bence kimse bu konuda bilinçli değil ve şunuda unutmalayalım bizim bedenemiz emanet hiçbir şey bizim değil sağlıksal sorun olmadığı müddetçe estetik yapmak günah yani :)
yaptırmam. gerçi burnumu yaptırmak için 5 doktora görüştüm 5’inden de ret yedim sjsjsjs hem estetik olarak hemde sağlık olarak sıkıntı yok diye ama belki burnumu yaptırırım doktor okeylerse (bir kez daha ret yersem irem derici gibi duvara çarpıcam kekdkd) türkiye’de çirkin burun algısı sadece karga burun olunca var sanıyorlar ama çokta sıkıntı etmiyorum herkes diyor neden yaptırcan diye ama max burnumu yaptırırım işte
Evet ama benim ki genele uymak için bir güzelleşme algısı için değil gerçekten değiştirilmesi gereken bir yerimin düzelmesi için.
Cevap
10Cevap
fiziksel ya da psikolojik bir sağlık sorunu teşkil ediyorsa estetik yaptırılabilir
keyfi bir estetik yaptırıp bıçak altına yatmak oldukça riskli bir durumdur
Hafif dokunuşlar yapabilirdim, bakınca yine bir değişiklik fark etmeyecek tarzında ama Star Wars serilerindeki Clone troopers’a dönüşecek kadar estetiğe gerek duymazdım. Zaten halimden çok memnunum 😃
Dgoru bulmuyorum, param olsa dahi yaptırmam. Ama yapana da karışmam. İnsanlara çok nadir estetiği yakistiririm.
Elbette yaptırırım doğallıktan uzaklaşmadıkça öyle estetik bence güzel bir şey
Allah'ın yarattığı görüntüyü değiştirmem bu beğenmemezlik karşı gelmek olur hâşâ estetik yaptırmam
Estetiğe karşı değilim ama kendime yaptırmaya ihtiyaç duymuyorum.
Az ve yakışacak tarzda yapılabilir ama cidden b. kunu çıkarmamak lazım
Pek sıcak bakmıyorum ama yaptırana da sözüm yok. Kendi bedenleri kendi kararları. Ben yaptırmam.
estetiğe karşıyım herşeyin doğalı iyi bence ki ben saçımı bile boyamıyorum 😀
estetiğe ihtiyacım yok :D yaptırmam yatırım yaparım
Evet yaptırırım kesinlikle. Estetiğe tuhaf bakmaları bama saçma geliyor sonuç olarak güzel öi hüzel oluyorsun işte doğal ister estetwik ne fark eder
Doğuştan yakışıklı/güzel olmayan insanı hiçbir şey güzel yapmaz, yapsada gerçek olmaz. Ama kırışmak için diyorsan erkenden bakım gerekli.
Bazılarına yakisiyor
Ufak dokunuşlar yaptırırım ama abartı istemem
Param olsun olmasın yaptırmam estetik
Hayır yaptırmam. O kadar aynı ki herkes, farklılığım ile mutluyum, teşekkürler
Evet yapardım.
Burnum yamuk. Yaptırırdım herhalde
Yaptırırım, şu an ihtiyaç yok.
Benim daha çok memelere bakış açım var 😂
Hayır yaptırmam.
param olsa yaptırırım
Sanmıyorum
İhtiyaç halinde yaptırırım tabi
Bence gerek yok
yaptırmam fobim var
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?