Evet güzeller ama dünyanın en güzeli değiller. Unutmayın Dünya'da böyle kadınlar var 😄





Evet güzeller ama dünyanın en güzeli değiller. Unutmayın Dünya'da böyle kadınlar var 😄





Herkesin güzellik anlayışı farklı ama barbara palvin özellikle çok abartılıyor ikiside çok güzel bence ama çok abartılacak düzeyde olduğunu düşünmüyorum
Bence de
Cevap
11Cevap
Katyamda Katyam 😍
Maşallah güzelmiş
Hem doğal kızıl hem güzel böylesi yok 😂
Hayır abartılmıyor. Onlar kadar güzelleri de elbet vardır ama keşfedilmemişlerdir, göz önünde değillerdir.
Fotoğrafını attığım kadınların hepsi daha güzel
Yani onlar kadar güzelleri değil, onlardan çok daha güzelleri de var
Olabilir de, onlar medyada çok sık göründüğü için böyle. Diğerlerinden biri keşfedilse, podyuma, medyaya çıksa belki şimdikiler sönük kalır.
Abartılmıyor. Daha güzellerinin olması onların güzel olduğu gerçeğini değiştirmiyor
Zaten güzel değiller demedim ki, abartıdan kastım, "dünyanın en güzel kadını" denilmesi
Bunlar eski güzellik algılarına uyuyor ama güzel olduklarını da degiştirmez
Bunlar nasıl güzellik algısına uyuyor hepsi olağanüstü güzellik her döneme uyar
@NoStAlJikYıllaR bence de.
3. cu kız sensi diymi?
Soruyu Soran kız sensin diymi 3. kiz
@dloohsouse dikkatli baksana kanka 3. cu kıza arkasında eşarbıli kadın
@NoStAlJikYıllaR hayır Instagram fenomeni bu
İsmi ne Google da arattım bulamadım
@NoStAlJikYıllaR carlacrnt_
Bu kız Türkiye'de mi yaşıyor?
@NoStAlJikYıllaR hayır yabancı
Barbara palvin abartıldığı kadar güzel değil bence Adriana limada estetik var zaten
Bence Adriana Limads estetik yok
Hayır, hatta hak ettiklerinden daha az ilgi görüyorlar.
Ne :D hak etmek mi? Dünyanın en güzeli kadını deniliyor kendileri hakkında çok daha güzelleri varken.
Şu fotoğraflardaki kadınların hepsi Barbara'dan güzel
Güzellik görecelidir. Kadınların güzelliğini erkeklere sor. Erkeklerdeki çekiciliği de kadınlara.
Barbara Palvin güzel bulmuyorum. Bence Adriana güzel ama erkeksi yüz hatları.
Güzellik her zaman görecelidir ve kişiden kişiye değişir herkesin güzellik algısı farklı
Ben de öyle düşünüyorum. Bence de Barbara da Adriana da güzel kadınlar ama yüz hatları çok erkeksi. Kadınlar da bu kadar maskülen hatları güzel bulmuyorum.
Victoria Bronova Barbara kadar ünlü olsa Barbara unutulurdu
Kadın hem çok güzel hem de çok iyi bir insan
barbara palvin guzel degil bence ama adriana lima gercekten cok guzel sadece bu aralar kilo aldı verse yine guzel olur abartılacak kadar
Adriana lima abartolmıyor çok güzel
Soruyu soran kadından anlamıyor.
@KahveSacliHeRif senden iyi anladığım kesin. Koyduğum fotoğraflardaki kadınlara baksana bi. Güzel kadın böyle olur.
Adriana lima hepsinden güzel
Hayır
bu fotodakilerden Marily monroe bıle guzel... en tıpsız kızları koymus soruya
@KahveSacliHeRif Marilyn im den güzeli olamaz. Hayır kızlar gayet güzel ama adriana lima da çok güzel Bi kadın ve hakediyor farklı bir yüzü var
@KahveSacliHeRif Marilyn Monroe bile mi :D Marilyn Monroe güzelliğiyle tüm dünyaya ün salmış, Adriana kim 😂
@KahveSacliHeRif Adriana 100 sene sonra hatırlanacak mı acaba
Hatırlanır aşko da bu çekememezlikle ohoo
Çekememezlik değil, çirkin de demiyorum. Ama Marilyn Monroe ve bu fotoğraftaki kadınlar daha güzel.
ya ben takılıyorum zaten güzellik falan göreceli... soran baktım sinirleniyor onu gıcık etmek istedim.. yoksa herkesin güzeli farklı..
monroe nun ben hayat hıkayesını okumustum... huzunlu bır hıkayesı var. Mesela some like fılmının cekımlerı sırasında hamile ve cocugunu dusuruyor... sonra bılırsın meshur olan alttan etegı havalandırmalı sahne var ya ondan sonra evlı oldugu adam kıskanclık krızıne gırıp mm yı dovuyor kolları falan morarıncaya kadar ve ozellıkle yuzune vurmuyor para getırıyor dıye... bunu makyozu anlatmıs oldukten sonra.
MM, cocukken istismar edilmis, 10 yasina geldiginde neredeyse on farkli koruyucu aileden gecmis, Bir sure devlet korumasinda kalmis. annesine sizofreni teshisi konulmus ve bir sure akil hastanesinde yatmis. Babasini hic tanimamis falan..
E olabilir o da hakediyor ama o da güzel biri güzel olunca diğerleri çirkin olacak dite bişey yok ki
@KahveSacliHeRif evet Marilyn hayat hikayesi üzücü
Çirkin değil zaten, en güzel değil sadece
Ohoo kimse en güzel olamaz ki hep daha iyileri olur ortalamadan üst buna bak
Hayır daha fazla abartmak lazım
En güzel kadın deniliyor ne daha fazla abartması 😂
gerçekten güzeller çünkü
Gerçekten güzeller ama en güzel değiller
Barbara Palvin Şu an en ıyısı
Bu fotoğraflardaki kadınların hepsi ondan güzel
birileri fena kıskanmış barbaramı
Dingil, bir kadını kıskanan başka bir kadına güzel demez. Barbara da güzel ama bu fotoğraftakiler daha güzel. Anlaman mı kıt
Bende öyle düşünüyorum tabi ki çok güzeller ama onların güzelliğiyle yarışacak bir çok kişi var
Gereksiz abartılıyorlar
evet bencede öyle mesela görseldekiler daha güzel
Abartılmiyo bence
Sizde korelileri abartiyonuz
Her Koreli güzel demiyorum ama ciltleri ve yüz şekilleri genel olarak güzel
Kiz gibiler bence
Maskulen degiller
Yani evet. Ama Barbara'nın da yüzü biraz kemikli ve erkeksi bir kadına göre.
Hande erçeli abarttıkları gibi
Hande Erçel ilk başta abartılıyordu artık herkes linç ediyor ama bence güzel kadın
Barbara palvin güzel ama çekici değil bence
Bence çok sempatik çok tatlı bir kız ama abartıldığı kadar güzel değil.
Abartılıyor.
En güzeli benim. Nokta !
Evet biraz
Bence abartılmıyor aşırı güzeller
Aşırı değil, güzeller ama normal düzeyde
Bu fotoğraftakiler aşırı güzel
Bunlarda güzel ama onlarda çok güzel sen niye bu kadınları kıskandın 😂😂
Kıskanmak mı 😂 ezik ergen. Bir kadını kıskanan birisi başka bir kadına güzel der mi seni akılsız yaratık senii
Abartılıyor bence...
Evet daha iyiler
Bence de abartılıyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?