Benimkiler uzatsam cizik cizik oluyor ve koku olusuyor kisa kessem cok cirkin oluyor ne yapsam bilemedim. Pedicure de gidemem arkadaslar o kadar zengin degilim
sevgilimde yalamak istiyor bide hep yok diyorum 🥲
Benimkiler uzatsam cizik cizik oluyor ve koku olusuyor kisa kessem cok cirkin oluyor ne yapsam bilemedim. Pedicure de gidemem arkadaslar o kadar zengin degilim
sevgilimde yalamak istiyor bide hep yok diyorum 🥲
Normal yapıyorum. yani düzenli kesiyorum. Ayak tırnağı bakımı yapmaya başlamadan önce, ayaklarınızı ılık suyla yıkamak rahatlamanıza ve tırnakları yumuşatmanıza yardımcı olur. Buna biraz banyo tuzu veya yatıştırıcı yağlar ekleyebilirsiniz. Ayak tırnaklarınızı düzgünce kesmek önemlidir. Kesmeye başlarken, tırnak makası veya pense kullanın ve köşeleri kesmek yerine, düz bir çizgi şeklinde kesmeye çalışın. Tırnakları çok kısa kesmemeye dikkat edin, çünkü bu batık tırnaklara veya enfeksiyonlara neden olabilir.
Cok tesekkur ederim artik o kesilde yaparim o zaman. Yanliz kare sekilde kestigim zaman kosede kalan tirnaklar cok kotu oluyor bir kac gun sonra cizik cizik oluyor ölu tirnak gibi ayni
Rica ederim birde vitamin değerlerine baktır bir ara onlar düşükse tırnaklar da güçsüzleşir. birde ismi ne bilmiyorum ama manikür mü pedikür mü onlardan yaptır
Pedikur evet ama cok pahali burada oldugum yerde sordum 350 dediler
Her duştan sonra ponza taşıyla kesele ayaklarını ölü deriden arındır. Ayak bakım kremleri kullanabilirsin pahalı geliyorsa vazelin sür ayaklarına özellikle topuk kısımlarına. Ayakkabılarını mutlaka havalandır. Ayak tırnak etlerini vazelinle yumuşatırsan kendin de pedikür yapabilirsin.
El kremi sursem olur mu peki? Tirnaklari kesme konusunda ne diyorsunuz?
Cok tesekkur ederim, ayakkabimda koku olusmuyor Allaha sukur de ben biraz paranoyagim koku konusunda 😅
Hep kare kesim yapiyorlar cok hosuma da gidiyor ben oyle yapinca kenarlari cok kotu gozukuyor bende kökunden kesiyorum meburen oda cok cirkin oluyo
Tamam canim tesekkur ederim 🙏🏻
Cevap
4Cevap
Bakım yapmaya çalış evde hiçbir şey yapamıyorsun yıka :D.
Ya yikiyorum da cirkin yani sekli felan sonra uzun biraksam kokacamis gibi his var
Yahu madem ayaklarınla ilgilenmek istiyor ver bakımı da yapar o rahat ol
Ya yalamak istiyor bakim degilki 😅
50 lira ile mi zengin olunuyor
Ne 50 si abi 50liraya bir sey mi kaldi bizim burada 350den basliyo
Seni iyi keklemişler Ankara'da 50 lira her yerde
Yalasin bir kere nolmus
Igrenir diye korkuyorum bir kere zorla cikardi corabimi nasil kactimi bilmiyorum 😂😂
bir şey olmaz bırak yalasin nolcak içinden gelmiş adamın 😂
Haydaa 😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?