Bikini mayo falan giyerken hiç cekinmiyor musunuz vücut kusurlarinizdan yoksa hep spor yapıp hazır mı giriyorsunuz yaza
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
Neden utansınlar gayette güzellik katıyor herkes kendi kusurlarını da severse bence hiç sorun olmaz
Ne güzelliği ya çok çirkin duruyor
Valla benim eski sevgilimde vardı gayet güzeldi
İlk defa güzel bulani gördüm hayret
Birini severken her şeyiyle seviyorum. Tüm kusurları ile çünkü onun kusurları bile ona güzellik katar. Ki kişi kendini seviyorsa zaten benim buram böyle evet ama bende buramı böyle seviyorum demeyi de bilmeli böylelikle zaten kişi ileri gider ve özgüveni yüksek olur diye düşünmekteyim
Oylelerini görüyoruz dışarıda cirkin bacaklariyla şort etek giyiyorlar
Kendilerine yakıştırdı ise yapacak bir şey yok kendi seçimleri
Öyle tabi de çok çirkin gozukuyo dışarıda bir kız gördüm arka bacağı full bileğine kadar catlakti çok çirkin gözüküyordu ya
Senin yok mu çatlakların hiç.. Aşırısı kötü durabiliyor ya evet. Tıpkı çok kilolu kişilerin yanlış giyinmesi de mesela itici olabiliyor
Var ama o kadar değil benim burada bahsettiğim aşırı olanlar göbekte kolda bacakta çatlağı olanlar
İstediği kadar spor diyet yapıp vücudunu şekillendirsin o çatlaklar fiziği iğrenç gosteriyor
Ya çok aşırı olursa zaten ister istemez kötü gözüküyor ya zaten
Senin sevgilinin bir iki çizgi kalçasında vardı sanırım onu bişey sandın 😂
Ahahah evet göbek ve basenlerinde vardı eski sevgilimin 😂 ondan dedim çekici diye
Basen falan neyse de göbek çok çirkin göbeğin dümdüz pürüzsüz olması lazim
Sana nasıl utanmayip actiysa catlakli göbeğini benim olsa çok utanirdim acmazdim gider dovmeyle kapattirirdim
Göbek de öyle değil ya dümdüzdğ zaten ince ince çatlakları vardı
çok çirkin göbekte ya gidip dövme yaptirsaymis keşke iğrenç
Utanıyordu ben öpüyordum çatlaklarını 😂😂 öyle öyle yendik utancını ya
Ahahahah iyiymiş 😂
Belki yaptırmıştır bilemiyorum artık 😂
Kilo alıp vermekten mi olmuş hamilelikten mi ki acaba
Öyle anlaşıyorduk ya zaten tek çatlakları olan sevgilim oydu
Çok spor ve hamilelik nedeniyle olmuş
Hmm anladim
Öyle yanii
Aynen
@Ferahxy teşekkür ederim
Valla ben öyle şeyler görünce şeyim içeri kaçıyor..
Çoğunlukta var maalesef
Lütfen benim gözümden uzakta olsunlar.. Pürüzsüz vücut istiyorum sizden kızlar.
Öylesi de sana bakmaz pürüzsüz güzel kadınlar hep zengin adamlarla 😂
Bunu söylediğine pişman olma ihtimalin çok yüksek ;)
İstersen Dünya yakisiklisi ol bu boyle
Dünya sayılmaz ama kötü sayılmam :) Görmek istersen bul beni ;)
İy ne isteyecegim burdan birisini görmek isteyecek kadar vizyonsuz muyum bir de niye işteyim uğraşamam
Nasıl istersen.. İyi mesailer o halde.
Utanma duygusu olan zaten giymez. Allah'tan korkması, günaha girmekten utanması gerekirken kusurundan mı utanacak insan?
Plajda giymek günah mı oluyor
Sence? Sevap değil ya bedenini açmak. Nerede olduğunun ne önemi var? Herkes yapıyor diye günahı artıp azalmıyor
Anladım sen hiç denize gitmiyor musun yani
Evet, haşema giyilse yapışıyor çünkü bir şekilde. Gidersem de girmiyorum
Hmm anladım bu görüşte olan insan hiç görmedim şaşırdım kusura bakmayın
Estağfirullah her insanın yaşama tarzı, çevresi farklıdır olabilir
çatlağı olmayan tek bir kız yok erkeklerde bile var
Kadinlar spirda yapsa catlaklar sporla gecmez ben takilmam ama bazi kadinlar cok onemseyebiliyor
Bı kız gördüm kızın bacağınin arkası boydan boya çatlak nasıl özgüvenli yuruyodu ben olsam utanirdim
Kendiyle vicuduyla barisik demekki bugun cok fazla kilolu bayanlari tiktokta orada burada show yayini yaparkem goruyoruz
Doğru obez obez insanlar tayt giyiyo sasiriyorum tiktok izlemiyorum da dışarı da görüyorum ben obez olsaydım hiç giyemezdim ilk bir gidip spor diyet yapar kilo verirdim
Haklısın
Neden utanayım ki? Başkaları kusursuz mu?
sende yoktur ki :D @nazovski
Var bende de.
şaşırdım açıkçası
Bu erkeklerinde pürüzsüz araması beni öldürüyor ya Adriana Lima da bile var bunlar her kızı pürüzsüz saniyor
erkekler saf işte kızım :D o yüzden kandırıyorsunuz hemen :D
Kimse dört dörtlük değil olmak zorunda da değil, önce kendilerine baksınlar erkekler. Karşımdaki kusursuz birini istiyorsa kesinlikle kusursuz olmalı.
Zaten öyle kadınlar şunlara mi bakar gider zengin iş adamlariyla olur
aynen öyle haklısın kusursuz aramıyorum zaten @nazovski
Kesinlikle öyle yahu
tamam sakin olur musun :D @nazovski
Ben olsam hazırlığımı yapar öyle girerdim.
Çatlaklar gecmiyor
canın sağolsun
Of aman hiç sevmiyorum ya çatlakları iğrenç duruyo Adriana Lima da olsa onunda fiziği iğrenç durur
Bazılarının selülit i çok kötü görünüyor ya
Çatlaklar daha iğrenç geçen dışarda bir kız gördüm bacağının arkası bileğine kadar catlakti çok çirkin gözüküyordu ya o haliyle nasıl etek giydiyse bari git çorapla falan giy bu nasıl özgüven sasiriyorum
daha onemlı yerlerınde vardır
Umrumda olmuyor
İyiymiş valla
Utanan giymez zaten
Kendi sorunları bize ne :)
Neden utanacaz
Giymiyorum
Yokki
İnsanı bir şey bu
çok mu?
Çok gördüm etrafta
sende?
Beni niye soruyorsun kardeşim
sen başkasını niye soruyorsun
Merak ettim çekiniyorlar mi diye gidip vücudunuz nasıl çok mu az mı diye mi sordum kardeşim bas git ya
sanane milletin selülitinden çatlağından. insanlar vücuduyla barışık. senin gibi komplexli değil
Kes ya
cevap veremeyince kes ya. tamam kestim
He ya hadi git uza yazacağına