Arkadaşım zayıflasan kaşlarını duzeltsen saçlarını da siyaha boyatan taş gibi olursun diyor sizce öyle bir potansiyelim var mı?

Arkadaşım zayıflasan kaşlarını duzeltsen saçlarını da siyaha boyatan taş gibi olursun diyor sizce öyle bir potansiyelim var mı?

telefona bilgisayara çok bakıyorsun göz kapak düşmesi var. yüzündeki o hiç geçmeyen mayışık yüz şekli telefonu bıraktığın ve spor yaptığın zaman geçiyor. yüz hatların çok güzel sana tavsiyem telefona nerdeyse hiç bakma gez dolaş sürekli bir sıcak bir soğuk duş al özellikle yüzünü uyarmaya çalış soğuk ve sıcak suyla.
Ne kadar da kötü arkadaşların var. 18 yaşındasın gayet güzelsin. İster kaş aldırır istersen saç boyatırsın… Neden herşeye yorum yapar ki insanlar? Hadi erkekler patavatsız. Maşallah kızlar bizden daha acımasız galiba
henüz yaşın küçük 20li yaslarda amca oturuyor kasmgöz yüz ifadesi. çok da güzelsin böyle seylere erkenden lafa yormak iyi değil. ben de zamanında çok kafaya takardım 2 sene geçti çok değil at gibi olduk birden 🤭
Zayıflayacak bir yanını görmüyorum. Daha nasıl zayıf olabilirsin ki. Tek sorun kaşların yani bir kaş yapısı yüzünü değiştirir. Ayrıca saç rengini de değiştirmelisin.
Cevap
57Cevap
Zayıflama gerek yok kaşlarına güzel şekillendir az cilt bakımı saçlara da bir fön mis olursun
Yani tatlım daha çok küçüksün ve bu küçük yaşına rağmen çökmüşsun bence yüzün solgun ve bitkin görünüyor olay sadece kaş kilo değil. Yüzüne enerjik biseyler gerek
Bence doğal halinde güzel aynen saçını siyah düz yap bence hafifte makyaj yapsan acayip değişirsin bence denemelisin aynen kaşlarıda birazcık düzeltmek gerek güzel kızsın zaten ama maalesef toplumdaki güzellik algisi yüzündenn dogal olmaktan cikiyor insanoglu
İnsanların senin hakkındaki fikirleri değil senin kendin hakkındaki düşüncelerin önemli. Sen nasıl mutlu hissediyorsan öyle yapmalısın. Kendini güzellik kalıplarına sığdırmana gerek yok.
Umudun, enerjin yerine gelse zaten daha güzelleşirsin. Maaşallahın var bence ona kulak asma. Değiştirmen gereken şey ruh halin, fiziki özelliklerin değil ~ ℳ
zaten guzelsin kilon yok saclarini kendin degistirmek istiyorsan boyatabilirsin sadece kaşlarini aldirsan yeterli🙂
Onlarca tarz var, her birisini deneyebilirsin, her tarzda farklı bir etkin, bir güzelliğin olur. Bu güzellik olayının sınırı yok anlayacağın.
Burdakileri takma bence gayet iyisin ama kaşlarını daha önceden almışsın da tekrar çıkmış gibi duruyor, daha önce aldırdın mı?
Sen zaten güzelsin pembiş ama dediği gibi bir bakıma ihtiyaç var sac rengini kizil yap ve sac icin bakım yaptir ayrica yüzünede😉
Saçları boyatma ile taş gibi olmak tuhaf olmuş. Siyah saç sana yakışır. Birazda gülümsemeyi dene derim.
İyi görünüyorsun sadece çok mutsuz bakıyorsun, gülsen yeter.
Zayıflamaya gerek yok sadece bakımın ya yok ya da çok az
Kaşlarını düzelttir gülümse fıstık gibi kızsın
İstediğini yap bakışlarda hayır yok dünyanın en güzel kadınıda böyle baksa bi işe yaramaz
Zayıflaman gerekmiyor. Yüz ifadeni daha sempatik yap. Kas şeklini iyi bir yerde duzelttir. Bu kadar
Material girl olmaya çok müsait tipin var:D olursun yani
daha ne kadar zayıflayacan kemiklerin sayılana kadar mı?
Ya sadece kaşlara yeni bir model yapsınlar manken gibi olursun 😊
sen bir spor diyet başla fitness yap canavar olursun
Orta tip. Makyajla bakımla olur birşeyler tabi.
Zayıfsın zaten. Ama kaşlarını bozmuşlar. Tekrar çıkınca düzeltirsin.
Senin sadece birazcık mutluluğa ihtiyacın var 🌺🌼
Kaş şeklin seni yorgun, bıkkın gösteriyor. Acil degiştirmelisin
Gözlerin çok güzel olursun tabi. Ne evrimler gördük hiç bir şey imkansız değil
diğer hesabına ne oldu yani sessiz çekip gitmen engellemende garip oldu 🤔🤔
Kas aldır,
Makyaj yap,
Saçlarına şekil ver pırasa gibi duruyor :(
kimsenin dediğine bakma ya aman herkes bi güzellik uzmanı kesilmiş bi millet biliyor her şeyi sen kendini ne şekilde iyi hissedeceksen onu yap insanlar her zaman konuşur.
Cildini güzelleştir, sıkılaş. Bunları da eklersen belki
taş gibi fizikte yüz güzelliği önemsiz fizik önemli gögüs önemlı kalca onemlı uzun bacak onemlı kı sende uzun bacak yok arkadasın fazla sallamıs
Zayıflamana gerek yok kızzz. Daha dikkat et yüz bakımına. Güzelsin zaten. Yeterli olucak senin için. Saçlarınada iyi bakk
Ayy kuzu taktığın şeye bak, kıymetini bi bil, her şey hallolur. Ergenlik sürecinde hep böyle hissediyoruz, zamanla oturuyor
Kaşlarının şekli haric bir sıkıntı yok. Yüz tipine uymayan bir sekil yapilmis bu da seni yorgun ve üzgün gosteriyor
Zayıflamana gerek yok makyaj, saçını değiştir ve bakışlarını daha özgüvenli hale getir efsane
Kendini nasıl seviyorsan öyle güzeldirsin ama bence kaşlarını incelt 😉👍🏼🤗
Bence şuanda taş gibisin 😘
Atıyoosuuunnn ziya😆
Olur gibi bebeq😇🥰
Dolandırıcı değilsen oluurrr🤣
Ben de Alaaddinin cini olmadığıma göre korkmam da gerekmez.
Bşraz da özgüvenli bak. ne bu küçük emrah modu
Ahah😂
Hepsinden önce gülümsemeyi dene 🙂 smile smile
başgan bu tip estetik cerrahisiz kurtulmaz
Ne kaba bir yorum
@Lavìtadífalla ben kibarlığımla değil dürüstlüğümle bilinirim hanfendi.
Dürüstlük ne ara patavatsızlık oldu
Estetik ameliyatı oldukça başarılı sonuçlar alır. %90 yamuk kemikler bile kaynak veya protez ile düzeltilir. Yani arkadaşın böyle bir problemi bile yok. Ufak tefek işlemler. Madem alay edeceksiniz argüman edinip öyle laf söyleyin. İnsanların kalbini dürüstlük adı altında patavatsızca kırmayın
@Lavìtadífalla yahu bu ne patavatsızlık ne de kalp kırma. çirkin olmak ne ayıp ne de kötü. ben de çirkinim mesela. gayet de açıkça söylüyorum. bunda utanılacak ya da üzülecek bir şey yok. popülasyonun %95i çirkin. gen havuzu çok karışmış anadolunun
Anadolu’daki insanlar çirkin değildir. Güzellik standartları asıl popülasyon yaratıyor. Çirkin demek ayrıca kalkıp kıza “ estetik olmadan kurtulmaz “ demek bambaşka bir seviye.
@Lavìtadífalla yahu öyle. gelin bırakalım bu politik doğruculuk oyunlarını. Bizim genimiz çok karışık. Osmanlı kozmopolitan bir yapı olduğundan kaynaklı herkes herkes karışmış. genler saf kalamamış. ortaya da böyle şeyler çıkıyor sonuç olarak. güzellik standartı tabi ki de zamandan zamana mekandan mekana göre değişir. günümüz toplumunda güzellik standartlarına göre konuşuyorum ben. estetik olmadan da günümüz güzellik standartına da ulaşmamız çok zor. he estetik olunca her şey düzeliyor mu? yine düzelmiyor. modifikasyon geni değiştirmez. çıkan çocuk yine çirkin çıkıyor
Sadece Türkiye Türkleri değil, her ırk bu durumda. Saf gen diye bir şey kalmadı. Politik değilim. Sadece sana uymuyorsa bu başkalarına kötü gelmek zorunda değil.
@Lavìtadífalla ay tamam herkes güzel. sen de güzelsin ben de güzelim o da güzel. hepimiz çok güzeliz ve çok özeliz. tamam oldu mu? mutlu muyuz şimdi?
Ben böyle bir şey demedim. Fazla ofansif davranıyorsun.
Bu malumata nereden ulaştın bilmiyorum ama pek düzgün araştırmamışsın. Hiçbir ırk saf değil.
@Lavìtadífalla uykusuzluktan da ofansifleştim. bir tarih ayarlayalım kendimize. boş olduğumuz bir zaman oturup detaylıca konuşalım olur mu?
Gerek yok
@Lavìtadífalla e peki öyleyse. ben elimden geleni yaptım.
Bir daha yapmazsın umarım
@Lavìtadífalla sana söz yapmayacağım
Pek hüzünlü bakmışsın
Kendini nasıl hissediyorsan öyle olmalısın
Çok depresif gibisin azıcık gül abicim
Çirkin kız yoktur bakımsız kız vardır
Ufaktan bi giderin olur
Zaten çok güzelsin kardeşim 🫶🏻👍🏽
Zamanla olur her şey sıkma güzel canını :)
İşe güce odaklan
Kilon yerinde. Kaşların da güzel.
Sanmıyorum bu 3 şeyden fazla değişim olmaz
Taş gibi olmak için spor şart
Bir asker olarak söylüyorum taş gibisin zaten bence kilon mükemmel
E zaten güzelsin taş nasıl olunuyor
Şu andada fena sayılmazsın aslında
Katılıyorum
Olsan olsan böbrek taşı olursun mk
Kaşların düzelse yeterli
Tas gibi olamazsin abartmis
Var.
Evet olursun
Yok be
Olmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?