
Fiziğe sahip olmak isterdim
Yüze sahip olmak isterdim
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Çok şükür ikisine de sahibim.. Güzellik göreceli bir kavramdır.. Bana güzel gelen bir başkasına güzel gelmeyebilir.. Bir başkasına güzel gelen bana güzel gelmeyebilir.. Önemli olan kalp güzelliğidir.. Çirkin insan yoktur.. Bakımsız insan vardır..
Acımasızlık değil bu sadece gerçekçi oluyorum estetiği bakımdan saymıyorsanız veya ortalama insanları çirkin konumuna koymayıp gerçekten çirkin insanları kastediyorum ben bakımda bir yere kadar yani hurda bir araca ne kadar pasta cila yapsanda o aracın modeli yükselmez polyannacılığa gerek yok çirkin insanları hor gôrmüyorum ama çirkinlere ve kilolularada iyileme yapmıyorum
Ben güzel bir yüze sahip olmak isterdim çünkü fizik zaten kolay yani spor yapınca oluyor ama yüzümüz yoksa kimse aşk anlamında bizi beğenmez genelde ilk önce tipe bakıyorlar çünkü ondan sonra da boy ya da fizik gibi şeylere bakıyorlar yani karaktere bakan olmadığı için de ben şu an dış görünüşümün çok yakışıklı olmasını tercih ederdim hayatımda.
Harika bir soru... Herkes yüz der ama, insanlar fiziğe ilgi duyup, sonra d ao hayran oldugu fizigin yüzüne alışabiliyor.. Ama yüzü güzel olan kel göbekli kısa boylu birine asla gelmiyor :)
Yüzüm zaten çok güzel, bu aralar biraz fazla kilo almış olmamda fizik olarak iyiyim sadece kilo vermeme bakar ama dediğim gibi bu aralar hiç o moda degilim ye iç gez yat modundayim.
Cevap
40Cevap
Allah kalp güzelligi versn onun ışığı yüzüme yansır zaten
İkisine de sahibim daha ne olsun bu durumda çok şanslı oluyorum sanırım. 😎
Güzel yüzüm zaten var ama fiziğim biraz kilo fazlalığı yüzünden güzel değil diye düşünüyorum. O yüzden güzel fiziğe sahip olmak istiyorum.
Ya Margotcum Robbiecim, öhö şükür hepsine sahibim.
Nee 🙄
Bir şey yazardım ama :D vazgeçtim.
Sen beni gıcık etmeye mi çalışıyorsun? Çok başarısız hdjd :D
Sen beni gıcık edemezsin :D ama ben seni çok gıcık ettim, bak ettim diyorum, çoook uyuz ettim, sinir ettim saç baş yoldurdum jdjs
ahaahahah :D yes bebiş biliyorum
Güzel yüz benim için çok daha önde zaten ona sahip olduğumu da düşünüyorum gerisi Spor diyet ama yaşasın yemek yemek 😅
sanirim benim ikiside ideal ama kararsiz kaldim sanirim fizik derdim ben cunku bazen popo olunca gogus orantisiz oluyo tamamen orantili olmasi zor biraz illa birinde noksanlk oldugu icin
Her nekadar boy kısa da olsa ikisinede sahibim şıklarda yok ama kaderim güzel olsun isterdim 😏
çok şükür halimden memunum; anı yaşıyorum. "İsterdimmmlerle pek arkadaş değilim" 🙏🏻
Senin, yüzünden de, fiziğinden de memnun olmamak için geçerli bir nedenin yok zaten 😉
Fizik zaten halledilebilen bişey diyenlere bacağım girsin. Fizik öyle kolay düzelen bişey değil genetik denen bişey var pembe panter gibi bacakları olan bir kızın bacakları sporla ne kadar kalınlaşabilir mesela?
Annem tekrar doğursaydi da sadece bahtım guzel olaydı dedigim zamanlar oldu..
İkisine de sahibim. Seçim yapmam gerekirse yüz güzelligini seçerdim nasılsa fizik güzelliği sporla halledilir
Güzel bir fizige sonradan sahip olabilirsin ama güzel bir yüze değil. Ona da sahip olabilirsin estetikle falan diyceksindir ama çok yapay duruyo🙃
Fizik toparlanır da güzel yüze sahip olmak daha zor ve her ne yaparsan yap yapay duruyor. O yüzden yüzüm güzel olsun isterim
İkisi de önemli elbet tercih meselesi ama şunu da unutmamak lazım dışı güzel olanın içi çürük olabilir
Kendimi degistirmek istemezdim. Kendimi seviyorum. Kompleksli biri hic olmadim. Insani guzellestiren sahip oldugu auradır enerjidir
Şey egolu olmasın da şükür her ikisini de sahibim. Ben neyi isterdim konuyla ilgili değil ama masumcukların zarar görmediği bir yer isterdim.
Fiziği her türlü istediğimiz şekle sokabiliriz. Ben güzelden ziyade daha sempatik bir yüze sahip olmak isterdim..
Güzel bir yüze sahip olmayı bence herkes ister çünkü güzel bir fiziğe sahip olmak tamamen senin elinde.
Her ne kadar bazen kusurlarimin olduğunu düşünsemde ki öyle zaten illaki vardır. Her ikisinede sahibim yinede.
Yüzümü beğeniyorum zaten az biraz fizik diyelim
İkisine de sahibim.
Allah başka dert vermesin 😄
Fizik bir şekilde elde ediliyor yüz güzelliğini elde etmek o kadar kolay değil
Güzel bir yüzüm var güzel de fiziğim olsun isterdim oda Spor ile tamamdır:)
Fizik çalışılarak kazanılabilen bir durum yüz güzelliği öyle değil..
İkisine de sahip olmak isterim ama güzelim insanlara göre ben çirkinim bence
Cok kilolu olup yüzü güzele bakmayanlar var bir sürme bir ruj olayı degiştirir o yüzden fizik
Tabii ki de yüz. Fiziği spor yaparak bir kaç sene içerisinde de halledebilirsin
Hepsine sahip olmak isterdim sonuçta insanoğlu doyumsuz
Fiziğim güzel olsun isterim... kadınlar için çok önemli bence...
Yüzümde güzel fizigimde jsgsds seçim yapacak olursak fizik derdim.
Fiziği sporla değiştirebilirsin daha kolay ama yüzü değiştirmek kolay değil
Memnunum ama fizik diyorum boyu 3 4 cm daha uzatabilirdik jdjdjada
Fiziğe sahip olmak isterdim yiyip yiyip kilo almayan biri şu an diyetteyim yüzüm zaten güzel 😄
Gerektiği kadar var ikisinden de. Çok güzelin çok derdi olur
Güzel bir yüzüm var zaten o yüzden güzel bir fiziğe sahip olmak isterdim
İkiside olsa güzel ya gönlüm birini reddetmeye razı değil sjssjja
İkisine de sahip olduğum için herhangi bir isteğim de yok
Fizik daha önemli yüzü estetikle kolayca düzeltebiliriz.
Fiziği kötü olan birisi sonradan fiziğini güzelleştirebilir ama yüzü kötü olan birisi 40 ameliyat bile geçirse yine o doğal güzelliğine kavuşamaz o yüzden güzel yüz diyorum
Aslında her ikisi de değil
İstediğin fiziğe azim ile ulaşırsın
malum estetıkler ile de güzel bir yüze
Amaaaa kalbini bir kez karartırsan asla beyaza çeviremezsin
Ooo çok güzel bir yorum hatta en Güzel görüş 😊 bence 👍
Seçim iki seçenek olunca olmuyor sanki biri eksikmiş bende gibi oluyor 🤣🤣
Güzel fizik ve yüzümüz olsa ne olacak sevmeyi bilmeyene denk geldikten sonra gül kül olur 😅🙄
Fizik amelyatsızda düzelebilir. Tabi sıkı bir antremanla. Ama yüzümüzü amelyatsız güzelleşdirmek bayağı zor
İkisi de varsa ne diliyoruz?
Şeyy ama sahibim zaten 💅🏻🤭
aslında ikiside gerekli ama güzel bir yüz daha iyi
Yüze sahip olmak isterdim vücudunu kendinde sekillendirebilirsin
yüz sonradan yapılmaz da vücut sonradan yapıalbilir bişey bence o yüzden yüze sahip olmak.
Fiziğim tam sayılır ama yüzüm keşke pürüzsüz olsaydı bi de beyaz tenli olsaydım fena olmazdı Daha ne kaldı bilmiyorum najsjsj
@xyzeyn Bnce güzel görünüyorsun
İkisi bir arada olur mu🙄
İkisi de var çok şükür 🤪
İkisine de sahibim ahaha :P
İkiside var gerek yok
Ben zaten guzelim, 😎😂
Kilo alınır verilir ama kalıcı olan yüzdür.
Hepsine sahipsek..😃
Güzel fizik tercihimdir
Kulak seçemiyor muyuz
Yüz daha mantıklı
#Mirliva
Yüz her halükarda daha önde.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?