- Tarak için kriterlerin var mı? Kaç tarak kullanıyorsun?


Hiçbir şeye dikkat etmiyorum tarasın yeter. :D Bu tarakları kullandım hep hiç de bir zararını görmedim.

6 tane tarağım var
Genelde 3ünü kullanıyorum
Alırken ucunun toplu olmasına dikkat ediyorum bir de kolay temizlenebilecek bir tarak almaya çalışıyorum.
Dalgalı olduğu için mecburen bundan kullanıyorum. Gerçi uzayınca bununla bile inatlaşıyorlar.
Cevap
4Cevap
Hayır kullanmıyorum hiç doğal bırakıyorum saçları
En iyisi 👍👍👍☕
kullanıyorum ama genelde taramaya üşenirim evdeyken
Cevabın için teşekkür ediyorum çocuk. 🍫🍫🍫
Evet kullanırım. Dalgalı saçlara özel tarağım var birde normal tarağım var.
Cevap için teşekkürler. 🤣
👍*
Kullanıyorum, saçlarım kıvırcık olduğu için saç şeklime özel tarak kullanıyorum
Cevap için teşekkürler 🌹🌹🌹🌹
Her kız tarak kullanır bu soru mu kaliteli olmasına dikkat ediyorum
Kalite derken..
Çabuk kırılmayan vb sine kaliteli deniyor canım
Anladım. Sağ ol canım. 🤣
Tarakla bir düzenliyorum önce, sonra da düzgün bir şekilde dağıtıyorum.
Saçıma uygun tarak alıyorum.
Ne gibi?
Yan kıvırcık saçlara Özel
Tarak olmasına😂😂😂 başka bir şeye dikkat etmem
Teşekkürler 🌹🌹
Kaliteli olmasina bazen kullanirim
Teşekkürler. 👍👍
Genelde fırça tarak kullanıyorum şekil vermesi daha kolay oluyor
Bu soru mu?
Evet evet evet 🤣
Ben saçımı taramam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?