Yoksa fazla cılız ya da şişman mı?
Kısa boylu olmak şu dünydaki en büyük lanet mi?
Yoksa fazla cılız ya da şişman mı?
Birkaç kilo alırsın. "Bacakları kalın, boyu kısa, fiziği kötü" derler. Birkaç kilo verirsin, small beden olursun. "Çok zayıf, ufacık, cılız, çelimsiz, çocuk gibi" derler.
Bu arada boyum 1.59. Kilom 49-55 arası gidip geliyor. Aynı durumu yaşayan var mı benim gibi pigmeler?
Bunlar senin yorumların. Kısa boylular için de "çıtı pıtı çok tatlı" diyenler de oluyor. Senin problemin istediğini seçmek. Sen sadece kötü yorumlara bakıyorsun. Uzunlar için "canım, sıska, sırık, yarma, ayı" gibi tanımlamalar da yapıyor insanlar. Insanları ònemsememeye çalış. Insanlara yaranılmaz, sana yaranılamadıgı gibi.
170 boyunda 48 kg kız var, kimse ona zayıf, cılız demiyor.
Benim boyum 159, 59 kgyim bana cılız, kilo al diyorlar
Sebep bence boy
50 kgyim*
O kız belki de yorum yapanlara ters cevap veriyordur. Birilerinin demelerine göre mi şekillendireceksin hayatını? Sebep boy değil, sebep senin bunu problem etmen. Varsayalım ki senin dediğin gibi. Eee ne yapacaksın? Dediler diye bir sey mi kaybediyorsun?
Aşağılanmakfan bıktım. Zayıf da değilim, şişman da değilim. Sırf boyum kısa diye bedenime sürekli yorum yapılmasından bıktım
Durumu kabullenip "evet atom karıncayım" "soyum hobbitlerden geliyor" gibi espriler yapabilirsin. Aşagıladıklarını sanmıyorum, senin algılarından kaynaklanıyor.
Cevap
3Cevap
Ben kısa kızları seviyorum neden böyle saçma düşünüyorsun
50 kg halimle medium beden giyiyorum (sadece belim ince). Benden uzun, benimle aynı kiloda kadınlar çok cilizsin deyip laf atıyor
Benden 10 cm uzun, benden çok daha zayıf kızlar var, kimse onlara çok zayifsin, cılız demiyor
Mesele boy bence. Ayrımcılık var
Kısa boylulara adam yerine koymuyorlar, sürekli bir kusur bulup dalga geçiyorlar
Kısa boyluları*
Zayıf değilim ki. Kollarım bacaklarım kalın. Sadece belim ince. Bana zayıf, cılız diyenlerin kolu bacağı benimkinden daha ince tahta gibi ama göbekleri büyük
Ben onlara bacaklara bak tahta gibi diyemiyorum ama?
@Pasara valla ben sadece kısalara kusur bulunuyor sanıyordum. Çok şaşırdım uzun birine de laf sokmalarına. Çok garip
@Pasara şimdi kaç kilosun
@sdjjdkdks
İsmim mavikelebek1995
Ben seni ekleyemedim
@Pasara wow isteyerek mi kilo aldın? Sana cılız dedikleri zaman etkileniyor muydun üzülüyor muydun? Şu anki kilona da laf edenler var mı
@Pasara sana cılız diyenler genç miydi yaşlı teyzeler falan mıydı?
@Pasara onlar sana laf ediyor diye mi kilo aldın?
@Pasara kilo almak istemiyorum ama bazıları çok laf ediyor medium beden giyiyorum bence sıska değilim
Ama çok cılızsın döverler seni diyip kahkaha atan bile oldu
Cılızım diye döveceklermiş beni. Lafa bak. Ayrıca ben cılız değilim ki? Bunu diyen kadın 155 boyunda ve obez
Belki 152 boyu benden baya kısa
@sdjjsdjj tipim böyle. Yani kollarım ve bacaklarım kalın. Sadece belim ince. Cılız denecek bir tarafım yok ki. Sence?
https://www.hizliresim.com/7btln78
Lan hadi siz topukluyla kurtariyorsunuz ya biz erkekler ne edek
Boyun kaç?
Erkeksin işte daha ne olsun erkek olduğun için korkarlar şuran şöyle buran böyle diyemezler. Hem zaten kadınların fiziğine çok takıyor toplum
165. Daha dün bir kezban küçücük biseysin dedi. Halbuki cılız da değilim. Boy olmayinca olmuyor.
Sana küçük diyen kezbanin boyu kaç
Siz en azından topuklu, saçı topuz bağlamayla falan boyunuzu uzun gösteriyorsunuz, biz gariban erkekler ne yapalım? 1.60da kaldık maalesef,
Erkeklerin fiziğine karışmaz toplum. Güçleri hep kadınlara yeter
Nasıl karışmaz, asıl kısa bir erkek olmak çok ama çok zor, ortamlarda falan ciddiye alınmamak, dalga konusu olmak, özgüvensizlik, vs. dahası da var.
Nasıl dalga geçiyorlar? Diğer erkekler mi laf ediyor ne diyor mesela?
Yumruk at sen de?
Dalga geçenlere
Ben 153 um 159 olmak isterdim
Sana hiç laf sokan oluyor mu? Çok kısası veya çok cılızsın çelimsiz ufaklık falan diyen oluyor mu?
Kilon kaç
Çok da kısa değilsin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?