Kısa boylu olmak şu dünydaki en büyük lanet mi?

Birkaç kilo alırsın. "Bacakları kalın, boyu kısa, fiziği kötü" derler. Birkaç kilo verirsin, small beden olursun. "Çok zayıf, ufacık, cılız, çelimsiz, çocuk gibi" derler.

Bu arada boyum 1.59. Kilom 49-55 arası gidip geliyor. Aynı durumu yaşayan var mı benim gibi pigmeler?

Güncellemeler
+1 yıl
Ama uzun boylu bir kadın zayıf olur, "manken gibi" derler, baliketli veya biraz kilolu olur "endâma bak" derler
Güncellemeler
+1 yıl
1.59 boyunda bir kızın kilosunun 49-55 arası olması normal mi?

Yoksa fazla cılız ya da şişman mı?
Kısa boylu olmak şu dünydaki en büyük lanet mi?
Cevapla