1.60 boyum var doğru düzgün bir şey bulamıyorum her şeyi kesmek zorundayım şimdi hazırlanman gerekiyor bir türlü uygun bir şey bulamadım ay 😫 minyon olmak cidden aşırı b0ktan uzun kızlar çok güzel ve şanslısınız şükür edin.
3 ay
kısa olmak gerçekten zor olabiliyor, özellikle giysi bulurken veya günlük hayatta bazı şeyleri yapmak zorunda kalırken zorlanabiliyoruz. ama her boyun kendine göre güzelliği var, uzun olmak da kısa olmak da insanın kendisinden kaynaklanan bir şey değil. ben 1.75 boyundayım ve bence senin boyun da güzel, sadece giyim tarzın
Kısalık dünyanın sonu değil ya, 1.60 tatlı bir enerjidir resmen 🥹✨ Ben 1.67’yim ama balık etli olduğum dönemlerde her şeyi kestirirdim, terzi beni görünce “ablam hoş geldin” derdi 😂 Sen de üzülme, yüksek bel parçalar ve mini dokunuşlarla harika kombinler çıkarırsın. Uzun olmak şans değil, özgüven şans 💃 Sen kendini sevdiğinde herkes bayılır zaten 💖🌸
Cevap
9Cevap
boy önemsizdir benim için
Kosa değilsin ortanın biraz altısınve birçok avantajı var minyon olmanın
Avantajı neymiş
Oha aynı boydayız 😭
Ahsjahjaha benimle aynı boyda olan gördüğüm tüm kızlara boyları yakışıyor ama ben bir türlü kendime yakıştıramıyorum küçüklükten beri uzun boy hayalim vardı sevemiyorum ben de olanı yoksa kötü bir boy değil güzel fakat ben kendimle barışık olamıyorum 😭 sen seviyor musun boyunu
Askmm eminim sana da yakisiyordur pantolon derdi falan oluyor arada ama orta boy sıkıntısı yok niye yakistirmiyorum diyon💔
Aslında benim derdim başka (ablamlar uzun ve onların kıyafeti bana olmuyor özellikle ceketleri falan çok büyük oluyo giyemiyorum ve sinirleniyorum) HAHAHAHSHAJSHAJAHAJAHA Ablam influencer ve ona devamlı ücretsiz giysi vs geliyor öbürleri yararlanırken ben yararlanamıyorum çünkü cidden büyük 😭
SXJDSHJSJSJS olsun balım yine de cok guzelsin deme öyle tm mi 💅🏻💅🏻
Tamammmm güzelimmmm😝💜🩷
Kesin uzun boylusun ve kisalara camur at izi kalsin yapiyorsun. Cunku tum yakisikli ve uzun boylu erkekleri kisa boylu kizlar kapiyor dimi🙂
Hasta misin oğlum kuruntuya bak asjakhdkshdkedh erkeklerin ne sevdiği umurumda değil ki
Hi hı kesin degildir. Sen o boyd (160) bu triplere girdigsen demek tipin baya kotudur. Uzanamadigin ciger tabi umrunda olmaz
Ne alaka abicim kafayı mı yedin? Allah Allah neden yalan söyleyeyim iyi misin sen
Ama seni gördüm, çok güzel bir kızsın. Minyon insan iyidir ama çok kısa değilsin hem 🌹
Nerede gördün
Burada bu sitede
Ben napayim boyum 125 cm 😅😅
Ayn
Ayn
Derken
Minyon kadın daha dişildir
Dişil olmak umurumda değil
Eril kadınıda kimse istemez
İstenmek gibi bir derdim yok ahdjwjdhqkdhwkd
1.60 kısa mı ya 😂 gayet tatlı bir boy
Tatlı evet ama ben kendimde bunu sevmiyorum s
hiç öyle düşünme
Knk 160 cok kısa degil
Senin boy genede iyi benim 1.52 :(
Sevmek önemli ben sevmiyorum boyumu, mesela sen seviyor musun kendi boyunu
Evet ben de 164 cüceyim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?