Bu tanıma göre ben bakımlı mıyım yoksa bakımsız mıyım?

30 yaşındayım.
Saçımı hiç boyatmadım beyazlar yok olursa bir gün boyatmayı düşünüyorum.
Oje hiç sürmedim, tırnaklarımı hiç uzatmadim.
Makyaj en son düğünümde yapmışlardı hiç anlamam hiç de yapmam.
Vücudumda hiç tüy yok uzamasina asla izin vermem. Ter kokusundan nefret ederim sık sık duş alır losyonlar ve deodorantlar kullanırım.
Sabah kahvaltıdan sonra biraz eskimiş kıyafetlerimi giyer temizlik yaparım temizlikten sonra hemen duş alıp çıkarırim güzel kıyafetler giyerim güzelden kastım öyle seksi, eşimin aklını başından alacak türden değil tayt tişört veya eşofman altı ve tişört şeklinde.
Saçlarımın güzel kokmasi beni mutlu eder ve günde bir kaç defa saçımı tararım dağınık görünmesi rahatsız eder beni.
Gece yatmadan ve sabah kahvatidan sonra dişlerimi fırçalarım.
Genel olarak böyle biriyim.
Güzellik merkezine hiç gitmedim oralarda ne yapılır hiç medyadan gördüğüm kadar bilirim 😃
Sizce bakımsız mıyım? Eşim başkasına özeniyor mudurr?
Bu tanıma göre ben bakımlı mıyım yoksa bakımsız mıyım?
Cevapla