Güzellik & Bakım Ombre yaptırmalı mıyım? Saçlarım yıpranır mı ve bana yakışır mı sizce? YunininTutisi Takip Et Guru Yaş: 30 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 31 Yapay Zekaya Sor Ombre yaptırmalı mıyım? Saçlarım yıpranır mı ve bana yakışır mı sizce? Ombre yaptırmalı mıyım? Saçlarım yıpranır mı ve bana yakışır mı sizce? Cevapla Sizce Soruları Beğen Paylaş Takip Et 4 kişi beğendi
Redamancy-4 Takip Et FenomenMentor Yaş: 22 +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 6,3b cevap paylaştı. Boya saçı yıpratır ne olursa olsun saçında beyaz olmadan boyama bence 0 0 Yorumla
bayankalem Takip Et Yoda Yaş: 33 , eic 100% +1 yıl Zemin çok koyu renk olduğu için yapay olabilir İyi bir kuaföre gitmezsen gecisler. Bir de sürekli makyaj ister asıl rengi koyu olan saçlarda yapılan ombre. 0 0 Yorumla
varrohincco Takip Et Guru Yaş: 87 , eic 98% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 439 cevap paylaştı. Saçlarının rengi dogalsa gayet iyi arkadaşım 0 0 Yorumla
eylülefsun Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl o saç rengi de ne çok güzel doğalsa ve çok güzel yakışır ama bir filtre sor. 0 0 Yorumla
umutcan610 Takip Et Xper 4 Yaş: 24 +1 yıl Omreyi nobreyi boş ver de seni bi an kızıl saçla hayal ettim ne dehşet olursun biliyomusun 0 0 Yorumla
emre00488 Takip Et Master Yaş: 30 , eic 99% +1 yıl AA sen hala burdamıydın eski üyelerden kim kaldı.. 0 0 Yorumla
Nawdeniz Takip Et Guru Yaş: 38 , eic 79% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 310 cevap paylaştı. Yap daha duruyor musun 😁 0 0 Yorumla
u _GerdekBasan_ Takip Et Master Yaş: 27 , eic 35% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 606 cevap paylaştı. Ombre ne bilmiyorum ama saçların güzel duruyor 0 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl şu an gayet iyisin bende burdan konustugum vsr sizin gibi mutlu olurum belki 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Boya saçı yıpratır ne olursa olsun saçında beyaz olmadan boyama bence
Zemin çok koyu renk olduğu için yapay olabilir İyi bir kuaföre gitmezsen gecisler. Bir de sürekli makyaj ister asıl rengi koyu olan saçlarda yapılan ombre.
Saçlarının rengi dogalsa gayet iyi arkadaşım
o saç rengi de ne çok güzel doğalsa ve çok güzel yakışır ama bir filtre sor.
Omreyi nobreyi boş ver de seni bi an kızıl saçla hayal ettim ne dehşet olursun biliyomusun
AA sen hala burdamıydın eski üyelerden kim kaldı..
Yap daha duruyor musun 😁
Ombre ne bilmiyorum ama saçların güzel duruyor
şu an gayet iyisin bende burdan konustugum vsr sizin gibi mutlu olurum belki
Gerek yok Yenge