İnsan kendi güzelliğinden etkilenebilir mi?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
İnsan kendi güzelliğinden etkilenebilir mi?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Aşırı egolu veya narsist ise etkilenebilir. ama ben etkilenmiyorum yani çok iyi görünsem bile kendimi çok sevmezdim ama karakter olarak kendimi çok seviyorum
Olabilir kendimi seviyorum eskiden kendimin farkında değildim o taciz işi mesela bilemezdim o durumları hoşlandığı için yapmış ama sevgilisi de var yedekde o zaman da vardı kesin benden etkilendiklerini seziyorum artık daha iyi herşeyi kavrıyorum 2013den beri kendimi düşünüyorum bunlar önemli
Bazen ayanaya bakıpta güzel olduğumu düşünmüyor değilim. Ama şuda varki güzellik görecelidir o yüzden havaya giripte beni sevmeyen ölsünde demiyorum narsist değilim ben.
Cevap
9Cevap
Evet neden olmasn kendimizden etkilenmek ayıp degl günah degl
Narsistler öyledir. Narsizm de Yunan mitolojisinden gelir... Mesela sürekli ayna karşısında telefonla kendi fotografını çeken kişiler narsisttir. :D
Benim gibi kendini beğenmiş ve egoist ise etkilenir
Kendine aşık olanlar var hatta kendiyle evlenen 😂😂
Etkilenenler var ancak ben etkilenmedim kendime o gözle bakmak aklıma bile gelmedi
Bunu hiç düşünmemiştim, şu ana kadar. Bilemiyorum, zor bir soru.
Evet etkilenebilir. Narsist kelimesi de böyle bir olaydan geliyor.
Etkılenır gadası.. Ayna karsısında cogu zaman vucudumu seyredırım
Evet ben etkileniyorum ben başka biri olsaydım kesinlikle kendime aşık olurdum
Evet etkilenir buna narsistlik diyoruz
Saçma ama etkilenebilir.
Evet büyüleniyorum bazen ayna karşısında😂
Evet aynaya baktıkça bakasim geliyor bazen
Otoseksüel olan insanlar var evet.
Kendimi seviyorum ama dozunda gadası
Etkilenmemesi gerekir çünkü kendiliğidir.
ben etkileniyorum mümkün dhshwhw
Hayır.
Bence etkilenebilir
Ben etkilenmiyorum
Evet mümkün
Sapiksa etkilenir
Etkilenebilir tabii
Olabilir
Bence hayır. Açıklamadaki insan mı?
Bence hayır ya
Vuhhuuu muhteşem
Evet etkilenir
Evet
Olabilir gadası
Etkilenir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?