Çikolata kahve kalmalıyım yoksa siyaha boyamalı mıyım?

Ya şimdş saçımı çikolata kahve yaptım ama sorun şu ki şaçım önceden siyahtı ve tam açılmamıştı boyadıgımda da önler siyah arkalar kahve oldu. Siyah olmayı istiyorum ama yazın şaç rengimi değiştirmek de istiyorum bi yandan. Bu saç da çok gıcık duruyor. Böyle bıraksam yazın saçımı açabilir miyim, çikolata kahve kolay açılır mi? Yoksa boyamalı mıyım siyaha. Diplerim turuncu duruyor çünkğ

Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Çikolata kahve kalmalıyım yoksa siyaha boyamalı mıyım?
Cevapla