Kapalıyım ve yazın çok zor oluyor, ne yapmalıyım?

Tere ve kokuya karşı takıntılıyım her gün duşumu alırım. Kapalı olduğum için uzun kollu giyiyorum ama rahatsız etmeye başladı ne yapmalıyım..(kapanali 1 yıl oldu, açılmak istemiyorum siz de terliyor musunuz ya bir kapalilarda mi var bu?)
Güncellemeler
+1 yıl
Yazın* olacaktı o pardon
Kapalıyım ve yazın çok zor oluyor, ne yapmalıyım?
Cevapla