Yarın kuaföre gideceğim qcaba diyorum biraz kaşlarımı inceltsem mi böyle olunca ikiside farklı gibi duruyor





Kusursuz bir orantı yoktur ki, yüzün sağ ve sol kısmı birbiriyle tamamen orantılı değil bir kere.
Seninki de öyle göze batmıyor sen çok dikkatli baktığın için öyle gelir. İnceltme bence, böyle iyi kalınlık olarak ama denemek istiyorsan bir de öyle gör kendini.
Cevap
7Cevap
Zaten eşit olmaz ki sağ ve sol her zaman farklıdır doğarken de
Doğal
Kalindan cok inceye gitmis orantili yaptir biraz git bence
Kaşlar genelde hiçbir zaman eşit olmaz zaten seninde çok bir farklılık yok
Selfie çekince pek belli olmuyor qma normal çekince daha çok belli oluyor aynada mesela hiç fark göremiyorum ne oluyorsa telefonda
Eşit abi abartma çok takıntı olur sonra
Yok takinti yapmıyorum bugün foto çekilirken fark ettim mesela aynada normal gözüküyor ama kamerada değil
Fark edılmıyor
Ediliyor yaa
Yandan cek bakayım
Onu bize sorma 😊😊
İki kaş asla aynı olmaz zaten
Eşitler
Gereksiz takıntı boş ver
Aynı olm bunlar
Senin mi bunlar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?