Kafamı çok karıştıran bir konu var yüzdeki tüyleri elimle koparmak ve cımbızla almak arasında ne fark var?

ben ikiisinde de aynı hızla çekiyorum ve elimle almak beni zorluyor ne fark var ki arada bana güzellik uzmanı elinle al demişti. cımbızla almamanın mantığı yavaş aldığımız için kıl kökünü büyütmesi ama elle alınca da aynı yavaş çekiyoruz ne fark var
Kafamı çok karıştıran bir konu var yüzdeki tüyleri elimle koparmak ve cımbızla almak arasında ne fark var?
Cevapla