Göbek yuvasına oturmamış tam değil mi? 🥺Çıkarayım mı?

İkinci kez deldirişim bu da yamuk..
Göbek yuvasına oturmamış tam değil mi? 🥺Çıkarayım mı?
Göbek yuvasına oturmamış tam değil mi? 🥺Çıkarayım mı?
Cevapla