Bembeyaz ten
Açık ten (Beyaz ama bembeyaz değil)
Buğday ten
Bronz ten
Esmer ten
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Bence kadında beyaz ve bronz. Erkekte hepsi olur ama bembeyaz erkek biraz kötü olabilir
Bende senin gibi buluyorum kadınsa beyaz ve pürüzsüz ya da güzel altın tonlarında bir bronzluk erkekte de açık tonlar genellikle ya da hoş bir bronzluk
Ben kendim beyaz olduğum için oyumu açık tene verdim 😂
Eskiden bembeyazdım gerçek rengim bembeyaz insanlar çok beyazsın diyordu biraz güneşe çıkmaya başladım
Ama baktım en yüksek oyu bembeyaz ten almış dnckkekcjcn
Bir keresinde tam bronzlaşmıştım çok iyiydi
Bu yazki hedefim de bronz olmak 💕
Ben bronz tenli ve saçları platin rengi olan kadınları çok beğeniyorum. 😍 Bana çok iddialı ve güzel geliyor.
Bende senin gibiyim bronzlasmayi düşünüyorum denemek istiyorum nasıl bronzlastin ben güneşe çıkınca kızarıp yanıyorum beyaz ten için güzel bronzlaşma yöntemi var mı
Ben çok beyazım ama sorunsuz bronzlaştım yanık vs kizariklik hiçbir şey olmadı. Güneş kremi, losyon falan hiçbir şey sürmedim 😃 şanslıyım bu konuda 😃
Bence sen iyi bir cilt doktoruna görünüp ona sor o söyler bir şey kullanmam gerekiyordur belki spf yüksek güneş kremi falan verir. Onunla bir denersin, ama baktın olmadı. Bronzlaşma. Zarar getirecekse yapma bunu.
Onun yerine bronz renk veren ürünler var fondöten vs onları kullanabilirsin
Bronzlaşamıyorsan
Galiba sıvı fondötenler falan var bronz renk veren ama çok kaliteli bir marka al
Yüze sürülenler de var. Bütün vücuda sürülenler de var
Ben 5 yıl önce yaptım bunu. Galiba şöyleydi.
İlk günler birkaç dk sadece, önce yüzüstü güneşlendim. Sonra sırtüstü.
Derim koyulaştikca dayanıklılığı da arttı.
Giderek süreyi uzattım. 5 dk sırtüstü, 5 dk yüzüstü yaptım. Derinin rengi koyulaştikca Sonra 10'ar dk. Sonra 15'er dakika. Bunu her gün yaptım
Ama asla saatlerce güneş altında kalmadım
Bembeyaz halimle birden yarım saat güneşlensem belki bende de yanık, kızarıklık, tahriş olurdu. Büyük ihtimal olurdu
Bu sene de yapıcam aynı yöntemi 💕
Bir de sırtüstü güneşlenirken kaliteli bir güneş gözlüğü kullandım ve gözlerimi kapalı tuttum.
Göz çevrem bembeyaz kalmasın diye arada sırada güneş çok kızgın değilken gözlerim kapalı halde, güneş gözlüksüz sırtüstü güneşlendim en fazla 20-30 saniye.
Bunu da alıştırarak yaptım. İlk günler sadece 5 saniye.
Ama güneş gözlüksüz sırtüstü güneşlenmesen de olur. Gözlere çok zararlıymış aslında
Bunu yapmasan da olur. Göz çevren beyaz kalsa da olur. Mesela güneşe gözler açık halde bakmak körlük yapıyormuş. Gözler kapalı olsa bile zararı olur yani
Çok teşekkür ederim bu bilgiler çok kıymetli benim için aşamalı olarak cildini alistirmissin o yüzden olabilir 😊😊
Rica ederim 💕😊
Teşekkür ederim eic için 🌸
Manita hangi ten rengindeyse o ten rengi
Cevap
44Cevap
Beyaz teni çok çekici buluyorum ben. tabi ki de herkesin düşüncesi farklıdır ama beyaz ten her zaman önde geliyor
Beyaz Ten Çok İyi Çok Güzel Birten
Çok İlgimi Çekiyor Ama Bütün Tenler Beyaz Tenin Yerini Alamaz👑
Kendi tenim diye demiyorum ama bence bembeyaz ten her zaman daha hoş duruyor 😀
Kadında bembeyaz, erkekte açık ten ve buğday ten çekici bence 👌
bronz esmer güzel ama bembeyaz süt gibi kadınlarıda severiz
Vücut sıfır hata ise beyaz ten.. Ama selülit vb gibi durumlar varda buğday ten ;)
@zekikiz2022, Beğenilmek güzel :P
:)
@Zekikız2022 Ama senin yorumunu göremiyorum bu sayfada ;)
@Zekikız2022 , Pürüzsüz beyazlardan mısın yoksa buğday tenli mi? :)
Hiç fark etmez hepsi birbirinden çekici. Zevkler tartışılmaz.
Esmer ve beyaz ten her zaman çekicidir benim için 😊
Ben bu soruyu gordum ne kadar cok uzuldum lan ben esmerim full herkes beyaz falan demiş asıl sorun buymuş zaten bok gibi olduğumu tam anladım artik
Öyle düşünme çoğunluga bakma Jessica Alba da esmer sayılır ama dünyanın en güzel kadınlarından biri seni öyle seven biri ve seni hayatınin en güzel kadını gibi hissettiren birini bulduğunda hiç önemi kalmaz bembeyaz olup esmer seven birine de denk gelebilirdin o zaman yine kendini iyi hissetmezdin üzülme
Açık ten (Beyaz ama bembeyaz değil)
Beyaz ten daha iyi ya hiç değilse alt kısım ya pembe olur ya da beyaz :D
Beyaz ten çok güzel
Kadında beyaz ten erkekte esmer/buğday ten
Beyaz ve açık renk bence daha güzel
buğday bronz mukemmel
Şimdilik, bembeyaz ten.
açık ten iyidir
Esmer ten elbette.
Açık tenli şehvetli kızlar
tabisi kadında açık 😀
Beyaz tenli buğday tenli olanlarda güzel oluyor
Beyaz ve buğday
Buğday ten en iyisi.
Senin ten rengin nedir canım
İki cinsiyet için de Bembeyaz en güzeli
Esmere yakın bronz. Kumlu bronz 🤣🤣
Beyaz ten iyidir yakışır kadına
Buğday ten diyeyim işte
Esmer iyidir iyi
Ben beyaz tenliyim bence çok güzel duruyor
Erkeklerde buğday kızlarda bembeyaz
ölümüne beyazcıyız yeğen
bence açık ama abartılı değil
Bembeyaz ten :P
Beyaz tenli kızlar çok hoşuma gidiyor
Süt beyaz
Bembeyaz kar gibi ten=ben
Beyaz ten candır 🥰
sut beyaz
Bembeyaz 👻
Beyaz ten tabiki
Beyaz ten
Beyaz ten
Bronz ten
Açık ten
Açık ten ama süt beyaz misali 🥰
Beyaz ten ayrı bi çekici yaa
Beyaz ten tabiki
Bugday
Beyaz
Ben beyaz seviyorum.
Beni tahrik ediyor
Beyaz ve bembeyaz ten dışında hepsi
Bembeyaz ten ❤️
hiç farketmez
Yeşil bence
B şıkkı
siz ciddi misiniz ne fark eder
Beyaz ten
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?