Kadınlar uzun boylu erkekleri daha mı çok tercih ediyor?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Kadınlar uzun boylu erkekleri daha mı çok tercih ediyor?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Evet kadınların hepsi neredeyse boya bakıp seçiyorlar tabi ki de. özellikle bir erkeğin boyu kısa ise kadınlar sevmezler yani aşk ya da karakter gibi konulara bakmazlar kadınlar. bu yüzden de önce boy sonra tip sonra da para gibi etkenler yer alıyor kadınların seçimlerinde.
Kişiye göre değişkenlik gösterir. Ben, kişide sevecek taraflar arar ruha önem veririm bir kadın olarak. Bir başkası için boylu poslu bir erkek daha cazip olabilirken benim tercihim içini süsleyen erkekten özel hissettiren olgun adımlara sahip erkekten geçer. Erkeği çekici kılan boyu değil eylemleri ve ruhuna kattıklarıdır. 🌸
Sözde uzun boylu partner istediğimi söylüyorum ama eğer hoşlanırsam boyu sıkıntı olmuyor. Benimle aynı boyda da olsa sorun teşkil etmiyor.
Tövbe bismillah bu ne (Satılık mı bu çıtır acaba?)
Satılık değil kiralık 😅
😅😅
Rica
Cevap
13Cevap
Bir dakika! İlk kez bir sorunuzda erkek var? Bir garipsedim. Gözlerim kız görmeye alışkındı. Kendi adıma konuşursam pek dikkat etmiyorum boya. El kadar çocukta ergenlikte boy atabiliyor. Boya bakılsaydı sadece liseliler boş durmazdı ‽
Haklısın
Merhaba.
Herkesin tercihi farklı olabilir. Sonuçta güzellik ya da yakışıklılık göreceli bir kavramdır. Fakat ben de uzun biri olduğum için yanımda uzun biri olsun isterim doğal olarak.
Uzun boylu mu tercih ederim bilmem de fotoğraftakini tercih etmeyeceğim kesin, kas yığını o ne be😆 korkarim ben 😂
Her genç kızın hayali öyle deme 😅
😍😍😍😍işte budurrr.. kas diye buna derler 🤪😂😂
Seni iplemeyen erkekte ne bilim😅
Aynen 😁
Uzun erkek bize daha güçlü ayağı yere sağlam basan karakter olarakta oturmuş kişi imajı veriyor. Elbette bir tercih söz konusuysa uzun erkeği tercih ederim.
Boydan postan daha önemlisi karakterli kişilik sahibi iyi bir meslek sahibi vicdanlı keyifli ilişki yaşatacak kapasitede olma şartları boydan onemlidir
Bende Uzun boyluyum pek bır havasını gormedım.. Dış gorunus kadınları cok etkılemıyor gunumuzde artık
Ben yüze daha çok dikkat ediyorum mesela fotodaki adamin fiziği iyi ama yüzünü beğenmedim o yüzden ilgimi çekmedi.
Dış görünüş her ne kadar önemli olsa da kadınların önceliğinin dış görünüş olduğunu düşünmüyorum
Karakter bir yana ama güzellik yakişililik bakarim sonra karakterine bakarim boyu benden kücük olmasini istemezdim
Öyle 180 ve üstü boy takıntım yok ama istediğim erkeğin benden uzun olmasını isterim yani 170 üstü olursa iyi olur
uzun boy ciddi bir avantaj bunu inkar edemeyiz. Ben aynı tiple 175 olsam bu kadar albenisi olan biri olmazdım bence.
Evet ya her kadının hayali uzun boylu sevgili-kocadir. guvercin yavrusu gibi guvenli kollarıyla bizi korusa kollasa diye düşünürüz 🤣 neyseki boyum 171 🤣 benden uzun adamlar gelip beni bulmuyor 🤣
Şanslısın o halde
Sans mı 🤣 nerdeeee 🫣 zamanında arkadaşlarımın eşlerine mana buluyordum kısa diye kesin kibrit çöpü gibi kocam olur 🤣
Bak o konuda haklısın 😂
Herkesin tercihi farklıdır ama çoğunluk evet uzun boylu tercih ediyor bana göre.
Benden uzun olsun kafi. Çok uzun olmasına gerek yok.
Yani 1.90'dan aşağısı kurtarmıyor. Ayrıca görsel müq👌
Kendim uzun olmadığım için çokta uzun olmasına gerek yok 😅
Tercih değil de geneliniz uzun zatii, elimizi uzatsak 1 80 e çarpıyor
Evet kadınlar uzun boylu ve böyle erkekleri daha çekici buluyor 😇
Evet genelde öyle tercih ediyorlar ama kısa boylu tercih edenlerde var.
Ah, evet lakin bazen özgüvene de düşüyoruz, mesela ben Aamir Khan'a bitiyorum
Bence evet.. Uzun erkekleri daha çekici buluyorlar.
Tabiki. Daha güçlü imajı veriyor bu da bize çekici geliyor. Üzgünüm kısalar
Sevgilim ya da eşim bebden uzun olmalı kendimi daha güvende hissetmem için
Erkeklerde en önem verdikleri kriter, gelmiş soruyorsun bir de.
Şahsen uzun boy yetersiz... yakışıklı ama aynı boyda olduğumu tercih ederim çekici gelmediyse.
Değişir kişiden kişiye. Ben tercih etmiyorum. İtici buluyorum hatta uzun erkekleri
Uzun boy değil de geniş omuz 😋
O başka 😜
evet ama hepimiz biliyoruz ki her şey boy değildir çoğu zaman bu duru 2. planda kalıyor
Bir kız olarak söylüyorum, sevdiğim adamın boyu kaç olursa sevdiğim boy o olur benim için.
Kendi adıma konuşursam hayır ama genel konuşursak evet.
1.80 üzeri efsane ya, evet.
150 kizlar 190 erkek der ama ben 180 im 175-180 boylarindakiler hosuma gidiyor fazlasi direk gibi one öyle
Gulyabani olmasinada gerek yok
Evet uzun boylu olsun. Daha çekici
Gerçek aşkı tatmamış kişiler evet.
Bulursa evet bulamazsa hayır
İnkar edemiycem daha çok dikkatimi çekiyor
Fotoğraftaki çok çekici gdhsjs
1.50 olan ben , üzdün gadası 😔
Genelde 1.70 - 1.80 arası tercih edilir.
Genelde öyle ama tüm kızlar değil
Benden az uzun olsun yeter ya
evet şahsen öyle
benden uzun olsun bi zahmet
Evett çünkü ben de uzunum
190 cm altı erkekler boşuna yaşıyor
net bilgi
Fark etmez bence kısaya kısa yakışır.
180 cok guzel oluyoo😍
Herkes 190 sevdalısı olmuş
Evet
Olabilir :))
Evet
Bence öyle
Aynen aşko
Göğüslere bak 😍
Evett
evet
Eveeettt çünkü bizim de boyumuz uzuuun
Kendinden uzun boylu erkekleri, evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?