Güzel ve uygun fiyatlı eczane markası ürünler varsa bildiğiniz önerebilirsiniz. Bu arada temel bakım rutini bile yapamıyorsun düzgün... Bunları aldıktan sonra bir yıl kullanıyorum genelde. Özellikle güneş kremi asla bırakmamaya çalışıyorum her mevsim. Yaklaşık 17 yaşından beri La Roche Posay kullanıyorum bir tek güneş kremini bıraktım. Tabi bir de normal krem kullanıyorum elime. Ellerimi sürekli yıkayan biri olduğumdan bunu marka almamaya karar verdim...
Benim bu ekonomide yapabildiğim en yüksek bütçeli kozmetik alışverişim bu. Sizce kötü mü?
Hayatımda tek bildiğim kozmetik ürünü ruj ve göz kalemi.. cilt ürünü sadece su ve doğal içerikli sabun kullanırım.. en çok para verdiğim bakim ürünüm sampuanimdir. yillardir Elidor kullanırım..
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Bence kötü değil
Hayatımda tek bildiğim kozmetik ürünü ruj ve göz kalemi.. cilt ürünü sadece su ve doğal içerikli sabun kullanırım.. en çok para verdiğim bakim ürünüm sampuanimdir. yillardir Elidor kullanırım..
Erkek olmak harbi güzel ya hiç kozmetik derdim yok sjsjsjs.
Sen öyle san. Temel rutin evrenseldir tatlım jsjdj
Ama makyaj falan yapmıyoz :D
Burada makyaj ürünü İnan en az olan kız benim. Gördüğün bb kremi 2020’den kalma kskks far paletini kullanmıyorum berbat çıktığından
Ben sadece hindistan cevizi yağı alıyorum tüm bakımımı onunla yapıyorum hem de natural! :D
Bence değil.
Neutrogena çok güzel 2 kutu bitirdim lip ink rujda çok güzel ama yanındaki berbat bence maskaranında pembesi efsane
La roche posay var, daha ne olsun 😂
yoo benim de hemen hemen bu şekilde. ben genelde temizlik malzemesi ve krem alıyorum pek makyaj yapmıyorum
Senden daha bakımlıymısımm
Benden daha zenginsin diyelim jsksj ben bakımlı bir kadınım.
Senden daha az maaşla calısıyorum
pure beauty bb iyi mi
:))) güle güle kullanın
Avene cicalfate güzel mi?
Evet
Ne kadar tuttu
Bunlar yeni aldığım şeyler değil. En az 6 aylık birikim djkdk
Saç kremleri şekillendiriciler çok pahalı 😒
Bioxcin kullanıyorum
Bende
Gayet iyi
Az ve öz
Güzel ürünler bence
Asko bul
Bulsam nolucak kskdk
Ona aldır
Aldırmam elin oğluna.
Ağla o zaman
Ağlıyorum zaten dkjdj
😂😂