Benim bu ekonomide yapabildiğim en yüksek bütçeli kozmetik alışverişim bu. Sizce kötü mü?

Güzel ve uygun fiyatlı eczane markası ürünler varsa bildiğiniz önerebilirsiniz. Bu arada temel bakım rutini bile yapamıyorsun düzgün... Bunları aldıktan sonra bir yıl kullanıyorum genelde. Özellikle güneş kremi asla bırakmamaya çalışıyorum her mevsim. Yaklaşık 17 yaşından beri La Roche Posay kullanıyorum bir tek güneş kremini bıraktım. Tabi bir de normal krem kullanıyorum elime. Ellerimi sürekli yıkayan biri olduğumdan bunu marka almamaya karar verdim...
Benim bu ekonomide yapabildiğim en yüksek bütçeli kozmetik alışverişim bu. Sizce kötü mü?
Benim bu ekonomide yapabildiğim en yüksek bütçeli kozmetik alışverişim bu. Sizce kötü mü?
Cevapla