utanılacak bir durum da yok ayrıca cok kotu durmuyor sadece kas kalemiyle biraz doldur bir de kas sabunları var ya onlar kası cok guzel yukarı tarıyor onlardan al
demek ki kafası başka yerdeymiş kaşlarını alırken. kaş almak sanat ister özen ister dikkat ister ve tecrübe ister. kuaför eline emanet edilmemeli. bu sana ders olsun
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Kaş kalemiyle falan düzeltmeye çalış çıkana kadar 😅
Mecbur 😕
rahatsız oldugun kısımları kas kalemiyle doldur cıkmasını bekle baska bir yere git
Evet artık başka yer bulucam kendime
utanılacak bir durum da yok ayrıca cok kotu durmuyor sadece kas kalemiyle biraz doldur bir de kas sabunları var ya onlar kası cok guzel yukarı tarıyor onlardan al
Aaa evet diyorum ki gidip düzelttirsem bu sefer de iyice kötü olur diye korkuyorum
harbiden ağzına s1çmış kaşlarının. bırak elleme uzasın önce. sonra güzellik merkezine gidersin
Her zaman ki gittiğim yer işte böyle yaptı 🥺
demek ki kafası başka yerdeymiş kaşlarını alırken. kaş almak sanat ister özen ister dikkat ister ve tecrübe ister. kuaför eline emanet edilmemeli. bu sana ders olsun
Ama ben kaş almayı bilmiyorum ki
kızım güzellik merkezine gideceksin diyorum ALOOOOOOOOĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞ
Cidden çok kötü
Uzasın baya bir zaman elletmicem
Kendin al evde kuaföre ne gerek var. Ne kadar verdin buna
50 tl ama kendim almayı becerebilsem gitmeyeceğim de işte
Oha yazık o paraya bimden ağda al, fazlaliklarin üstünü altını işaretle daha sonra agdayi yapıştır zor değil ki
Öyle yapacağım galiba artık gerçekten
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!