Birkaç yıl önce bir seans lazer epilasyona gittim. Canım acıdı mı evet ama dayanılmayacak gibi değildi.
İki ay mutlu mesut yaşadıktan sonra ikinci seansa gittim. Ama bu sefer, en kolay yer olan koltuk altına ilk yapılan atışta acıdan çığlık attım.
İlk seansta sorun yaşamama rağmen ikinci seansı acıdan tamamlayamayınca gözüm korktu, bir daha gidemedim ama tekrar başlamak ve kıl, tüy işinden kökünden kurtulmak istiyorum artık.
Emla krem lazer epilasyonda acıyı azaltmaya yardımcı olur mu? O krem vücudun her yerine kullanılır mu? Bilgisi olanınız var mı?
Bir de niye ilk seansta sorun olmazken ikincide o kadar şiddetli acı hissetmişimdir sizce?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer