Insanlarin dediğine söylediğine göre bireyler yapma kendi isteğin böyleyse yap çünkü insanlar devamli konuşur ve konuştuğu her şeyi yapmaya kalkarsan altından kalkamazsın.
Ağda ile olabilir Traş yalma erkek gibi çıkmasın ama keşke başkaları söylüyor diye almasan00 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılSen niye milletin dediğini takıyorsun, eğer günlük yaşantına bir zararı yoksa ki olacağını hiç sanmıyorum, asla takma su APTAL insanları, yemin ederim kendine yazık edersin, abi senin hayatın senin vücudun, millet değil bırak kendin karar ver nereni alacağına ya
05 Yorumla
Soran+1 yılİşte bu güzellik algısı öldürüyor beni canim ya direnemiyorum daha fazla
- +1 yıl
seni çok çok iyi anlıyorum biliyor musun, yaklaşık 6 sene bununla uğraştım ama sonunda emin ol diyeceksin ki ne aptalmisim, bence dene kimseyi umursamamayı, takmamayı
Soran+1 yılİnşallah bende bayadir ugrasiyorum fakat ne bileyim yaa
- +1 yıl
ben sana güveniyorum yaparsın sen ;)
Soran+1 yılTeşekkür ettim askim🥰😘
Sararta bilirsin aslında yok olmaz dersen kesinlikle ağda tavsiye etmem erkek sakalı gibi çıkıyor sonradan... acıya dayanıklıysan iple al derim iki tık hemen yok olur zaten çıksa bile günden güne azalır seyrekleşir..
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılvalla 21 yaşındayım bende bu kadar çıkmıyor buralarda. ama çıkan kızlara denk geliyorum bazen, o kadar da abartıldığı kadar kötü değil ya bence, napabilirsin ki sen mi karar veriyorsun burada çıkıp çıkmamasına sanki. kaş gibi değil alamazsın da, takma bence o kadar
03 Yorumla
Soran+1 yılErkekten betersin demek sanırım bu😄 teşekkür ediyorum kötü duruyor da elimden biseu gelmiyor maalesef
- +1 yıl
21 yaşinda ağzı süt kokan bir erkek. Ben bu KS ye ilk geldiğimde senin yaş 10 du büyüdülerde bize kafa tutar oldular
Cevap sahibi+1 yılyani? yaşımı mı küçümsedin fikrimi mi anlam veremedim, iki olasılık da birbirinden saçma çünkü. umarım başka bişey kastetmişsindir de anlamamışımdır, yoksa 10 yaşındaki halimin senden zeki olduğunu düşüneceğim maalesef.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
Saç rengimiz aynı gibi duruyor. Benim de buna yakındı. Bana da dökülmez dediler ama ısrarla lazerde oraya da tutturdum. Sen sonuçta lazerin parasını veriyorsun. Olmaz deseler de tutmalarını istemelisin. Benim tamamen bitti. Üstelik hormon bozukluğuna da sahibim. Bunun için doktora gidersen ilaç kullanmaya başlarsın. Bu sayede rahatlıkla dertten kurtulursun.
22 Yorumla
Soran+1 yılMutlu ettin beni tamamdır deneyeceğim çok sağ ol canim
+1 yılAlma büyüt onları pişman olmazsın alınca sürekli almak istiyor kötü duruyor ben denedim makas buldum daha berbat çıktı dinleme sakın kimseyi sürekli yana tara alışsın saç saçını yıkayınca yapnbunu
00 YorumlaValla bir krem var sürüyorsunuz o kadar çok açıyor ki rengini resmen kayboluyor. Dene bence. Eczanede satıyorlar adı Jolen.
08 Yorumla
Soran+1 yılÖylemi deneyim bi teşekkür ederim
Soran+1 yılMakasla incelttim
Soran+1 yılKalın uzamaz umarım...
Soran+1 yılOf inşallah ya bi kereden bisey olmaz diye umarak yaptım bisey ama
Soran+1 yılTeşekkür ediyorum canım çok sag ol 🥰
Gizli Üye(25-29)+1 yılBen ağdayla alıyorum. Daha çok çıkma veya sarkma yapmadı. Traş ve ustura ile yaprsan daha çok çıkar. Lazer nasıl olur bilmiyorum ama ağda güzel bir şekilde alıyor
04 Yorumla
Soran+1 yılSert cikmaz demi agdayla aldim bende herkes daha kötü olacağını diyor
Cevap sahibi+1 yılHayır sert çıkmadı. Aksine jilet veya ustura olursa sert çıkarır.
Soran+1 yılTamam askim çok sağ ol
Cevap sahibi+1 yılRica ederim bebeğim:)
+1 yılBuna etkili sonuç veren lazer tipi var. Hem saçı sarartıp hemde yok ediyor. ya da kuaföre gidebilirsin. Kısaltıp ağda yapıyorlar. Ama tabi yine çıkar
00 YorumlaSen diyenlere bakma sakın ola ki jilet ya da makina ile alma pişman olursun
03 Yorumla
Soran+1 yılDoldum artık ya valla hiç istemiyorum kollarımda yaptım aynı canım of
+1 yılBen seviyorum bunu dalga geçmeyin ama seviyorum napim
02 Yorumla
Soran+1 yılErkek arkadaşım da sevdiğini söylüyor da bazen şakaya vurarak sakal falan diyor o yüzden almak istiyorum en çok da ozguvenim kırılıyor
- +1 yıl
Alabilirsinde bilmiyorum bana normal geliyor
+1 yılAğda olabilir ama en iyisi lazer kesin ve kökten çözüm.
00 Yorumla
+1 yıliyi bi lazer epilasyoncuya lazer epilasyon yaptırabilirsin sorunun tamamen çözülür
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılBen duş sonrası iyice nemlendirdikten sonra kaş usturası ile alıyorum , fakat hormon bozukluğum olduğu için daha siyah ve kalın çıkıyor bende
011 Yorumla
Soran+1 yılBebde de var aşkım ya cesaret edemiyorum o yüzden ama kesinlikle çok rahatsız ediyo beni psikolojimi bozdu
Soran+1 yılSenin ki de mi benim gibiydi yoksa bendemi çok fazla ya
Cevap sahibi+1 yılBeni de çok rahatsız ediyor temizleyince bı kendime geliyorum ama tertemiz mis gibi 🌸☺️☺️ hormon bozukluğun varsa hiç dokunma demek isterim ama elde değil çok rahatsız edici bir şey , ben ağda da kullanamıyorum kabarıyor cildim hemen
Cevap sahibi+1 yılYok benim daha azdı ve kısaydı ama koyu renkteydi seninkine göre
Soran+1 yılEvet kuzum ya banada alerji yapiyot ağda sarıya yakın aslinda fotogtafda ışıktan dolayı köyü durmus da fazla olduğu için rahat edemiyorum makasla kessem nolur acaba ya
Cevap sahibi+1 yılDaha iyi aslında kaş makası ile kisaltabilirsin hem sert kalın olmaz hem de alerji olmaz cildin
Soran+1 yılBu gidisle onu bi deneyeceğim en aklıma yatan o ya
Cevap sahibi+1 yılHatta benim çenemde ve boynumda siyah sert şekilde çıkıyor çok üzücü ve psikolik olarak da etkiliyor insanı
Cevap sahibi+1 yılAynen çiçeğim dene bir hangisi iyi gelirse ondan devam 🌸🌸💕
Soran+1 yılTeşekkür ettim askim♥️
Cevap sahibi+1 yılRica ederim bebeğim 🥰
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılTenin beyaz saçın siyah. İyi biyerde lazer uygulamasi yap hicbisey kalmaz.
011 Yorumla
Soran+1 yılSacim siyah değil koyu sarı keske siyah olsaydı lazerle kurtulsaydim
Cevap sahibi+1 yılYani koyu olduktan sonra sari da olsa etki eder diyorlar. Koluna lazer mi denedin peki?
Soran+1 yılYok denemedim lazer hiç
Cevap sahibi+1 yılO zaman mutlaka dene. Cozulecegine eminim. Zatrn fotografta attigin yer kucucuk bir alan. Cok ucuza yaptirirsin. Yani ucuz derken buyuk alana gore ucuz olur.
Ama iyi biyerde yaptirman cok onemli. Ucuza kacma sakin siradan biyere gitme. Gitmisken kollarin bacaklarin vs de fiyat al isine gelirse hepsini yaptir kurtul
Soran+1 yılÖteki yerlerde sıkıntı yok buraya da garanti beren olmadı o yüzden yaptirmadim
Cevap sahibi+1 yılGarantiyi kimse vermez. Cunku musteriler cok garip olabiliyor 2 tane hafif tuy cikinca gelip parasini geri isteyen olmustur illaki. Ama sen yaptirirsan dumduz elinin ici gibi olmasa bile normal bir seviyeye hatta ortalamaya gore faha qz bir seviyeye dusurecegine emin olabilirsin. Ben evde ipl cihaziyla bile acaip somuclar aldim bu lazer isleri cok etkili gercekten
Soran+1 yılHahaha sende baya tecrübelisn ha benimkinide alsana🤣
Cevap sahibi+1 yılOlur mersindeysen halledelim😀
Soran+1 yılHahaha değilim ama gelirim memleketine tatile hep de pişman olup dönerim
Cevap sahibi+1 yılbu gelisinde pisman olmadan dönmek ister misin😉
Soran+1 yılSanmam canım 🤣
+1 yılKötü yorumları görmezden gel. Ölüm dışında her şeyin çaresi var o yüzden hiçbir şeyi kafana takma. Önce bi cildiye, sonrasında güzellik merkezine git çözülür. Sıkma canını 🙂
02 Yorumla
Soran+1 yılYa gercekyen bu yorum için çok teşekkür ediyorum 🥰
- +1 yıl
Rica ederim :)
Gizli Üye(36-45)+1 yılBaya çokmuş cidden. Ya ağda ya lazer yani çok bir seçeneğin yok.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılDüzenli ustura ile alıyorum ben çevremdeki tüm kızlar da dahil bende de var doğuştan
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılalma çoğalır lazer ya da iğneli yaptır bir de hormonlarını kontrol ettir
00 Yorumla
+1 yılBenim çokk hafif olmasına rağmen ağdayla alıyorum yıllardır ve oladar azaldı kii bnce ağdayla al hiçte can acıtmıyor
03 Yorumla
Soran+1 yılAskim deri sarkiyor diyolar ya hormon bozukluğu var bide bende azalmıyor artıyor aksine ayrıca ağda alerji yapıyor berbat durumdayım yanii...
- +1 yıl
Ya o sarkma olayına bende inanıyorum tabiki ama baya oluyor ben ağdayla yapıyorum ve bnmde cildim hassas ağdadan sonra berbat duruma geliyorum ama başka çare yok lazerde uzun yaaa ve pahalı şu an cidden özellikle iyi bir yer arıyorsan pahalı
Soran+1 yılKredi çekip yone yaptirrim vallahi illallah geldi de olmaz dediler sarı geri çıkar diyorlar
+1 yılburalara sakal deniyo evet, ve almak zorunda değilsin herkeste olan normal şeyler. ama sakın ağda ile falan alma mümkünse epilasyona git yüzün için
00 Yorumlacanım yüz usturası kullan en büyük korkum kalınlaşmasaydı ama asla öyle bişey olmuyor.2 yıldır kullanıyorum ve esmerim düşün ağda vs yapma sakın
00 YorumlaLazer yaptır ona paran yoksa veya yaşın yetmiyorsa tüy sarartıcı krem kullan. Ben öyle yapıyorum.
03 Yorumla
Soran+1 yılcanım edip dün makasla kestim annem agdayla alalım diyoda bilmiyorum ya
Kanka sakal ne alaka SDLGSDLGÖŞL yok öyle bişi de ben anlamam
03 Yorumla
Soran+1 yılAy vallahi öyle diyorlar gdksjsksksk
Soran+1 yılSagolasin agam
lazere git bence ağda veya ustura felan vurursan daha çok çıkar
01 Yorumla
Soran+1 yılLazer olmaz dediler başka bi çare lazım bana ya
+1 yılKaş usturasını bunun için de kullanıyorlar ama sonucu nasıl olur, bilmiyorum.
00 YorumlaKesinlikle lazer gitmelisin ama ondan önce bir hormon testi yapmalısın
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılAgdayla alyorum ben uca kadar yapistir tertemiz oluyor 😄
02 Yorumla
Soran+1 yılÇok acimiyomu kiz nasılsın dayaniyorsun ya
Cevap sahibi+1 yılAcıyorda anlık bir aci ama tertemiz düzgün duruyor dayanilmaz değil 😇
guzel ya lazere gıdersın sadece yüz
00 Yorumlausturayla alıyorum ben yüz usturası
01 Yorumla
+1 yılSakalın var, bıyığın da vardır senin 🫣lazere git
00 YorumlaKaş usturasi ile arkadsiminkink öyle almıştım
00 YorumlaLazer ile üç dört seans sonra epey azalır
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılİğneli epilasyona gitmelisin kuzum
03 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılBu arada hormon testi yaptirdin mi?
Soran+1 yılHormonal bozuklugum var maalesef
Cevap sahibi+1 yılO zaman öncelikle hormonlarinin düzenlenmesi için tedavi olmalisin sonra iğneli epilasyon öneririm
Gizli Üye(25-29)+1 yılAy bende de var ya nefret ediyorum
012 Yorumla
Soran+1 yılMakasla kestim az önce güzel oldu ama kalın çıkarsa diye tutuşuyorum Şu an
Cevap sahibi+1 yılHaydi bismillah kescem bende gidiyom slslşss
Soran+1 yılHahahha nolur yanliz bırakma beni shsjks
Cevap sahibi+1 yılKestim😅
Soran+1 yılCiddimi çok muydu sendekide
Cevap sahibi+1 yılEvet seninkinden biraz fazla aksks azaldı ama minik olanları kesemedim makasla
Soran+1 yılÖzele gelsene ya foto atalım benimki gibimi olmis
Cevap sahibi+1 yılNasıl gelcem gizlisin
Soran+1 yılSen aç kendini ben istek atayim sonra gizle
Soran+1 yılSimdi ben açınca herkes görüyor ya istemiyorum bunu
Cevap sahibi+1 yılAçtım
Soran+1 yılAttım istek yazamıyorum sana yaz sen
Gizli Üye(25-29)+1 yılkanka agdayla alabilirdin
02 Yorumla
Soran+1 yılOoo enistein hoş geldin
Cevap sahibi+1 yılbaska ne dememi bekliyon kiz
Gizli Üye(18-24)+1 yılÇok acımayacak gibiyse ağdayla alabilirsin
00 Yorumla
+1 yılBerbat görünüyor
00 Yorumla
+1 yılLazer.
15 Yorumla
Soran+1 yılOlmuyorrrr
- +1 yıl
Sarı tüyleride görüyor lazer.
Soran+1 yılTekrar çıkıyor dediler ya
- +1 yıl
Araştır, iyi bir yere git.
Soran+1 yıl5 6 yere gittim sarışınlarda asla sonuç vermediğini söyledi hepside birisi de yüzde 30 şans verdi oda diyorki lazere de jiletleyip geleceksin azalmadigi gibi çoğalacak jiletlediginden dolayı o yüzden bıraktım bu işin peşini
Ağdayla alacaksın
02 Yorumla
Soran+1 yılHazır bantlı olanlar iyi olur demi orası için
+1 yılAğda yap
01 Yorumla- +1 yıl
Yok artık yavrum
+1 yılSatırla
00 YorumlaAğda ile
00 YorumlaAğda kullan
00 Yorumla
+1 yılJilet
00 Yorumlaab sakalçünkü direk lazere ağdayla falan uğraşma
00 Yorumla
+1 yılAgdalik
00 Yorumla
+1 yılLazer yaptır
00 Yorumla
+1 yılİğne epilasyon tavsiye ederim. Kısa ve kesin çözüm
00 Yorumla
+1 yılCildiyeye git
00 Yorumla
+1 yılUstura 😂
00 Yorumla
+1 yılLazer
11 Yorumla
Soran+1 yılOlmuyorrrr arkolar olnuyorrr lazer
Gizli Üye(25-29)+1 yılUstura ile al ağda falan hikâye
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılLezer
00 Yorumla
+1 yılMakasla
02 Yorumla
Soran+1 yılYaptım umarım pişman olmamm
- +1 yıl
Umarım
Gayet doğal duruyor
03 Yorumla
Soran+1 yılRahatsız edici diyor gören herkes
Soran+1 yılDoğru çok haklısın ya
+1 yılAğda ve ya lazer
06 Yorumla
Soran+1 yılLazer olmaz dediler kıl koklerim sariymis ağda da denemedim ama sarkıtıyo deriyi diyorlar Of napicam ya
- +1 yıl
Kız niye sarkıtsın sarkmaz 😅 lazer nasıl olmuyormuş? Benim arkadaşım yaptırmıştı yüzü şimdi tertemiz oldu gerçi esmer
Soran+1 yılYa agdayi çekiyoruz ya bi kaç yıl sonra deri sarkiyor diyorlar askim sarisinim ben fotoda koyu hiç bi güzellik salonu onay vermedi lazere ya
- +1 yıl
Hassas bölgeler için ağdalar var kaş almak için bile ağda kullananlar var. Ozaman iple aldır
Soran+1 yılKisaltip makasla ipi denesem alır demi ip
- +1 yıl
Alır bence ince tüy zaten
NWKWKEKWKEKWJ
00 Yorumla
+1 yılJilet vur
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılUstura ile al askom
13 Yorumla
Soran+1 yılMakasla kestim hayatim ya kalın cikarmi acaba
Cevap sahibi+1 yılMakasla kökünden kesilmiyor ya bi sey fark etmez ki
Cevap sahibi+1 yılCildin sivilceye meyilliyse ustura kullanma ama temizse usturayla al bence ben de öyle yapıyorum
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 