Güncellemeler
+1 yıl
Elindeki dürüm var ya ondan en az 2 tane yiyor kadın normal yemiyor ama asla zayıf değil ya bu zayıfsa ben bir deri bir kemik oluyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Bu kadına zayıf diyenler bence 150 kilo olan hamur işi tayfa. 😂😂
Sadece eşinin yemek yediği görüntüleri video çekerken fenomen oldu bu çift, cemilteris kullanıcı adları YouTube de Instagram da baya fenomenler zengin oldular yurt dışına taşinip orada dönerci dükkanı açtılar kadın baya çok yiyor bir kadına göre çok fazla 5 kişilik makarna yi tek başına yiyorlardı boyu 1.52 kilosu 53 Müs. 😂herkes neden yiyip kilo almıyorsin diyor arkadaşlar nesi zayıf bunun ya şaka mı bu kadın zayıfsa 1.62 boy 52 kilo biri olarak ben anareksiyo mu ne oluyorum

Kadının boydan hali az var otururken hallerini görüp zayıf diyorlar ayrıca nasıl 5e3 olur ya en az 65'tir bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Hayır zayıf değil ki bence
Basenleri görmek lazım. Kilolar orada ittifak kurmuş olabilir 😂
Basenler maşallah zaten 😂 göbeği içine çekiyorum diyor canım millette hala zayıf diyor
Aşkım bu açıdan bakınca normal duruyor ama fazla kilo gözükmüyor. Gögüler göbek kalça basen ortada yok üst beden olarak normal. Kimisinin kilo basene yayılıyor bakmak lazım.
Hayatım zaten bacaklar vücut görünmeyince herkes zayıf görünüyor 😂 kolları aşırı kalın bence
Dürüm olmasa gıdıktan anlardık ama dürüm var 😂😂
Gıdı çok var 🤣yüzü çok büyük aslında kadın dürüm reis öyle diyorlar
Gayet zayıf. Zayıflık demek kemikleri sayılır derecede olacak demek değil.
Kollara baksana göğüsleri kafam kadar nesi zayıf şaka mısın 😂
Vücut şekli diye bir şey var. Kadının kilosu gayet normal.
Baya etli butlu diğer fotoğrafları görmedin şişko bu kadın
Kilo anlayışın anormal o zaman senin.
Türk insanı 80 kilo insanları zayıf buluyor şaşırmıyorum sonra bize bir deri kemik diyorsunuz
gerçekten bunu mu dert ettin :d
fotoğrafa göre de kadın ideal kiloda görünüyor yani kilolu falan durmuyor.
Göbeği görsen bunu demezdin kolları falan baya baliketli
zayıf veya değil kadına niye bu kadar kuruldun anlamadım
Çok itici çift ama kadınla derdim yok buna zayıf demek bana hakaret bu zayıfsa ben yokum demektir
kim bu çift tanımıyorum ama bence senin kendi vücudunla ilgili kompleksin var sadece internetten gördüğün birinin vücudunu kendine dert edinip bu kadar yermeye çalıştığına göre
Bana biraz çatır çatır kıskanmışsın gibi geldi ama... Bence de oldukça zayıf. Banada 150 kilo hamurcu tayfa demezsin herhalde.
Gayet normal duruyor.
Ve evet yediklerine göre zayıf hatta
Yedikleri basenlere ve göbeğe gidiyor ama etli butlu biri asla zayıf durmuyor
tanımıyorum belli olmuyır ama 152ye 53 zayıf değişdir
Zayıf değil ama kilolu da değil
Boydan görmedin nerden biliyorsun ki kilolu olmadığını
Boydan atsaydın sende o zaman
Zayıf değil. Normal duruyor aslında
Normal ya
Kopacak nerdeyse