Güzellik & Bakım Instagram'dan tanıştığım çocuk bana makyajsız daha güzelsin dedi. Bu iyi bir şey mi yoksa kötü mü? Gizli Üye (18-24) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 11 Yapay Zekaya Sor Lütfen cevaplayın. İyi Kötü Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan: Yaşın 18 - 24 25 - 29 30 - 35 36 - 45 46+ Lütfen yaşını seç Instagram'dan tanıştığım çocuk bana makyajsız daha güzelsin dedi. Bu iyi bir şey mi yoksa kötü mü? Cevapla Instagram Soruları Makyaj Soruları Çocuk Soruları Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
asuasuasuman Takip Et Master Yaş: 43 , eic 100% +1 yıl Çocuk doğallıktan hoşlanıyorum demiş işte açıkça.. ki makyajsızken güzel olmak da her kadının harcı değildir zaten.. 2 0 Yorumla
zPSiCoPaTa Takip Et Xper 7 Yaş: 22 , eic 100% +1 yıl makyajla bile güzel olamıyorsun demiş sen düşün artık 1 21 Yorumla Celebrindir +1 yıl Ne alakası var, saçmalamayın. Ben de makyajsız severim. Doğallık her zaman daha iyidir. Çocuk doğal seviyor ne güzel.. Yorumla zPSiCoPaTa +1 yıl hadi Allah aşkına uydurmayın Yorumla zPSiCoPaTa +1 yıl ne kadar makyajlı estetikli kadın var onları takip ediyonux Yorumla zPSiCoPaTa +1 yıl hiç inandırıcı değil Yorumla Celebrindir +1 yıl Ne alakası var neden genelleme yapıyorsun. Beni tanımıyorsun bile. Sen 3-5 çapulcuya denk geldin diye herkes aynı değil. Aynı olduğunu iddia ediyorsan ben de sana bir sürü peynir kılıklı kadın sayarım. Yorumla zPSiCoPaTa +1 yıl 3, 5 mi sjdjfjfkfkfkfkfkfk Yorumla zPSiCoPaTa +1 yıl sen bi ünlülerin takipçilerine bak bakalım çoğunluk erkek mi kız mı sonra konuş Yorumla Celebrindir +1 yıl Daha fazla karaktersizle karşılaştıysan bu senin kendi fingirdekliğin Yorumla zPSiCoPaTa +1 yıl hiç lafı çevirme Yorumla Celebrindir +1 yıl Erkek ünlülerin de çoğunluğunu kızlar takip ediyor Yorumla zPSiCoPaTa +1 yıl önümüze gelen kıza yazıyoz diyemiyorda Yorumla zPSiCoPaTa +1 yıl biz estetiksiz sevmiyoruz demiyoruz ama Yorumla zPSiCoPaTa +1 yıl çevir kazı yanmasın Yorumla zPSiCoPaTa +1 yıl bütün erkekler aynı hepsi edepsiz saygısız Yorumla zPSiCoPaTa +1 yıl işinize geldi mi melek numarası yaparsınız ama Yorumla zPSiCoPaTa +1 yıl daha adam gibi tartışmasını bilmiyon Yorumla zPSiCoPaTa +1 yıl anca laf atın Yorumla zPSiCoPaTa +1 yıl yüzünde makyaj yok makyajsız daha güzelsin demil Yorumla zPSiCoPaTa +1 yıl o kadar çirkinsin demek ki Yorumla zPSiCoPaTa +1 yıl makyaj insanı güzelleştirir çirkinleştirmez ayrıca Yorumla zPSiCoPaTa +1 yıl çirkinsen bile güzelleştirir hiç mi video izlemedin Yorumla
ButcherBlaviken Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 92% +1 yıl Nazım hikmet bu cümlesinde doğal güzellikten bahsetmiş 0 0 Yorumla
Lady_Elly Takip Et Xper 6 Yaş: 28 , eic 98% +1 yıl düşünsene evlendin yataktan kalktın ve o halinle daha çok beğeniliyorsun. hemde çok güzel bişey... 0 4 Yorumla yamanbey2580 +1 yıl ya da yatağa atmak için demiştir 😂 Yorumla Lady_Elly +1 yıl sen güzel bişey söylüyorsun biri geliyo içine ediyo sağol yorumun için... Yorumla yamanbey2580 +1 yıl Ama çoğu kişi onun içindir bunu unutmayın Yorumla yamanbey2580 +1 yıl Doğal olmak her zaman en mükemmelidir Yorumla
klavis Takip Et Guru Yaş: 43 +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 522 cevap paylaştı. Söylenen Türkçe cümle için bile tercüme istiyor bu kadınlar. 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Seni makyajlı halinle tanıdım ama Doğalkende giderin var demek istemiş yani ikisiyle de olmuşsun demek 0 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl keşke biraz da zekan için yorum yapsaymış. gerçi kesin onu da anlamazdın 0 7 Yorumla Medical34 +1 yıl Şşş kızlar sakin olun ben geldim 😂 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl o zaman sen söyle: hangi seviye zeka sorar böyle bir soruyu Yorumla Medical34 +1 yıl Alt seviye zeka 😂 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl dürüstlüğün için teşekkürler Yorumla Medical34 +1 yıl Ricalar hoşçakalın Yorumla zPSiCoPaTa +1 yıl makyajla bile güzel değilsin demiş Yorumla zPSiCoPaTa +1 yıl savunmaya değmez awq Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Sen bunun iyi veya kötü olduğunu algılayamıyor musun gayet iyi bişey demiş 0 3 Yorumla Soran +1 yıl Ama cevap veren kızlara bakacak olursak onlar hep kötü demiş padhlwbddj Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Kızlara göre neden kötü anlamış değilim biz iyi bişey olarak söylüyorız aslında Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Ayrıca kötü diyen 3 kişi Yorumla
Nickbulamadim91 Takip Et Master Yaş: 35 , eic 90% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 1,2b cevap paylaştı. İyi bir şey doğal güzelsiniz 0 0 Yorumla
Okan_Akarsu1992 Takip Et Master Yaş: 33 , eic 98% +1 yıl Yoo ne güzel işte doğal güzelliğini beğenmiş 0 0 Yorumla
dynamiteee Takip Et Guru Yaş: 22 , eic 100% +1 yıl Doğal halini güzel bulmuş bence iyi bir şey. 0 0 Yorumla
u tenedos Takip Et Master Yaş: 37 , eic 93% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 1,6b cevap paylaştı. iltifat etmiş işte ne güzel 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Makyajını çıkarda yüzyüze konuşalım demiş 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Zaten makyajsız gördü Yorumla
KayseridenGenco Takip Et Xper 3 Yaş: 36 +1 yıl İyi bi şey... Doğal güzelliğin var diyor herhalde. 0 0 Yorumla
tt_Escape_tt Takip Et Master Yaş: 40 , eic 97% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 2,7b cevap paylaştı. bir çeşit övgü 0 0 Yorumla
Eziremsem Takip Et Master Yaş: 57 +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 4,1b cevap paylaştı. İyi bir şey 0 0 Yorumla
sfdghjjkk Takip Et Xper 4 Yaş: 32 +1 yıl Tabikii 0 3 Yorumla yamanbey2580 +1 yıl Bence işini görene kadar demiştir Yorumla sfdghjjkk +1 yıl Bilemem Yorumla yamanbey2580 +1 yıl O iş içindir yatağa kadar Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
15Cevap
Çocuk doğallıktan hoşlanıyorum demiş işte açıkça.. ki makyajsızken güzel olmak da her kadının harcı değildir zaten..
makyajla bile güzel olamıyorsun demiş sen düşün artık
Ne alakası var, saçmalamayın. Ben de makyajsız severim. Doğallık her zaman daha iyidir. Çocuk doğal seviyor ne güzel..
hadi Allah aşkına uydurmayın
ne kadar makyajlı estetikli kadın var onları takip ediyonux
hiç inandırıcı değil
Ne alakası var neden genelleme yapıyorsun. Beni tanımıyorsun bile. Sen 3-5 çapulcuya denk geldin diye herkes aynı değil. Aynı olduğunu iddia ediyorsan ben de sana bir sürü peynir kılıklı kadın sayarım.
3, 5 mi sjdjfjfkfkfkfkfkfk
sen bi ünlülerin takipçilerine bak bakalım çoğunluk erkek mi kız mı sonra konuş
Daha fazla karaktersizle karşılaştıysan bu senin kendi fingirdekliğin
hiç lafı çevirme
Erkek ünlülerin de çoğunluğunu kızlar takip ediyor
önümüze gelen kıza yazıyoz diyemiyorda
biz estetiksiz sevmiyoruz demiyoruz ama
çevir kazı yanmasın
bütün erkekler aynı hepsi edepsiz saygısız
işinize geldi mi melek numarası yaparsınız ama
daha adam gibi tartışmasını bilmiyon
anca laf atın
yüzünde makyaj yok makyajsız daha güzelsin demil
o kadar çirkinsin demek ki
makyaj insanı güzelleştirir çirkinleştirmez ayrıca
çirkinsen bile güzelleştirir hiç mi video izlemedin
Nazım hikmet bu cümlesinde doğal güzellikten bahsetmiş
düşünsene evlendin yataktan kalktın ve o halinle daha çok beğeniliyorsun. hemde çok güzel bişey...
ya da yatağa atmak için demiştir 😂
sen güzel bişey söylüyorsun biri geliyo içine ediyo sağol yorumun için...
Ama çoğu kişi onun içindir bunu unutmayın
Doğal olmak her zaman en mükemmelidir
Söylenen Türkçe cümle için bile tercüme istiyor bu kadınlar.
Seni makyajlı halinle tanıdım ama Doğalkende giderin var demek istemiş yani ikisiyle de olmuşsun demek
keşke biraz da zekan için yorum yapsaymış. gerçi kesin onu da anlamazdın
Şşş kızlar sakin olun ben geldim 😂
o zaman sen söyle: hangi seviye zeka sorar böyle bir soruyu
Alt seviye zeka 😂
dürüstlüğün için teşekkürler
Ricalar hoşçakalın
makyajla bile güzel değilsin demiş
savunmaya değmez awq
Sen bunun iyi veya kötü olduğunu algılayamıyor musun gayet iyi bişey demiş
Ama cevap veren kızlara bakacak olursak onlar hep kötü demiş padhlwbddj
Kızlara göre neden kötü anlamış değilim biz iyi bişey olarak söylüyorız aslında
Ayrıca kötü diyen 3 kişi
İyi bir şey doğal güzelsiniz
Güzele makyaj yakışmaz
Yoo ne güzel işte doğal güzelliğini beğenmiş
Doğal halini güzel bulmuş bence iyi bir şey.
Görmeden bir şey diyemem
Şair burada doğal güzelliğinden bahsetmiş
evet makyajsız güzelliğin begenmiş
iltifat etmiş işte ne güzel
Makyajını çıkarda yüzyüze konuşalım demiş
Zaten makyajsız gördü
Makyajsız daha güzelsin demiş işte.
Yani diyor ki benim karşımda doğal ol 🥰
Iyi bir sey
İyi bi şey... Doğal güzelliğin var diyor herhalde.
bir çeşit övgü
Bazı insanlar makyajsız daha güzel oluyor
Seni tavlamak içindir o😂
İyi bir şey
Tabikii
Bence işini görene kadar demiştir
Bilemem
O iş içindir yatağa kadar
İyi tabii