İnsandan insana değişiyor bazıları makyaj yapınca doğal halinden o kadar güzel olmuyor :D

İnsandan insana değişiyor bazıları makyaj yapınca doğal halinden o kadar güzel olmuyor :D

Ben kendimi her şekilde güzel buluyorum. Makyajsız halimde güzeldir normal halimde. Zaten günlük yaşantımda fazla makyaj yapan biri değilimdir. Her zaman abartısız ve sade duran makyajı severim. Abartılı makyaj yapmayı genelde sevmiyorum ben. O yüzden makyajsız halimide gayet güzel buluyorum. Yani normalkende güzelim. Çok makyaj yapan biri olmadığım için aynı yani.
Cevap
0Cevap
Makyaj yapmayınca sanki daha güzel duruyor gibiyim
Bi bakayım sana
Yüzünün yarısı görünmediği için no comment xD
Makyajsız güzelim şükürler olsun, makyajlı da güzel oluyorum. Çok abartmadan bazen yapıyorum, her zaman değil.
Sen zaten her halinle 👍
Oyy teşekkür ederim 😌🌺
Makyajsız halimide beğeniyorum fakat biraz makyaj yapınca yüzün daha canlı ve renkli görünüyor buda bizi daha mutlu hissetmemize sebeb oluyor
Ben her zaman güzelim 😂😂
Demiyorum tabi ki makyaj hayatımın parçası değil nadir yaparım ama genel havamı değiştirmiyecek miktarda
Bilmem hiç düşünmedim.. içimden nasıl gelirse öyle yapıyorum.. ama makyajın herkese yakıştığını düşünmüyorum…
Makyajsız daha güzel olduğumu söylerler ama ben makyajlı halimi güzel bulurum
makyaj sevmiyorum doğal halimle gayet iyiyim bence
Her kadın makyaj yapınca daha güzeldir konu tartışmaya kapalı lütfen
Ben makyajlı halimi beğeniyorum ama birkaç defa bana makyajsız daha güzelsin dendi 🤷
Makyajsız daha güzel ve özgüvenli makyajlı sahte gibi
Ben değil insanların karar vermesi lazım
C- her halimle
Egoya bak be 😄
Ahsjsj
makyajlı
ikiside
Her türlü olmuyor sanırım ahbahs
Makyajsız
makyaj tabi ki de
Makyajsız
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?