Z kuşağı baby face erkekleri daha mı çok beğeniyor?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Z kuşağı baby face erkekleri daha mı çok beğeniyor?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Bence alakası yok. yani bende bebek yüzlüyüm ama beni beğenen görmedim daha. aslında bu kişiye göre değişir. bazı kadınlar bebek yüzlü sevmez çünkü küçük falan der gider 40 yaşında abisi yaşında ki kişilere bakarlar. türk kızı için böyledir yoksa yabancılarda baby face seven çok.
Bütün hemcinslerim "hayır olgun severim" diye yorum yapmış arkadaş sakalı olupta beyni olmayan bir sürü adam dolanıyo sokakta hadjskdn sakalla olgunluğun ne alakası var ya bana birisi anlatsın? Esmer uzun böyle olsun geniş omuzlu olsun adammm olsun gerisi önemli değil sakalla kılla yünle işimiz yok.
Sevgilim baby face değil ama mesleğinden dolayı sürekli tıraş olması gereken biri ve evet ben sakalsız halini beğeniyorum sakalları batıyor ilk zamanlar ve yaşını daha büyük gösteriyor ha tabi uzadığı zaman oynamak da güzel ama benim tercihim sakalsız 🙂
Ben sarışın erkeklere pata küte düşüyorum esmerlere göre ve sarışınlar genelde Banu feca olduğu için çok tatlı ve yakışıklı oluyor tıpkı fotodaki gibi 😊
Baby face yazacaktım banu oldu 😂🤦🏻♀️
😅
Cevap
27Cevap
Hayır ben beğenmiyorum erkek dediğin erkek gibi olmalı çocuk gibi değil
Sakallı severim ayol bu kadar sarisinyve renkli gözlü sevmem
Allah'tan Y kuşağıyım.. bebek yüzlü bir Y kuşaklı erkek.. hiç tarzım değil.. ne damağıma. ne. ruhuma. ne. gözüme vücudumun hiçbir noktasına.. zerresine hitap etmiyor.. şu fotoğraftaki çocuk sokakta görsem selam vemem yani 😊
Z kuşağı olmadığım için ne diyim bilemedim. Ben kendi görüşünü soyliyim, baby face olanlar alınmasın lütfen. Ben erkekte biraz sert hatlar seviyorum kısaca çok güzel ve yumuşak hatlar olunca bana bir kız güzelliği hissi veriyor.
Aksine olgun seviyorlar. Sanırım baby face seven yalnızca benim gibi duruyor.
Genel konuşmamak lazım bence
Ama ben baby face seviyorum erkeklerde
Ama bazılarına sakal da yakışıyor
Daha çok değil ama evet beğeniyorum. Herkesin kendine özgü bir güzelliği var tabiki. Tutup da irenç kıllı milli birini de beğenmem
Bunun için Z kuşağı olmaya gerek yok ki😅 resimdeki yakışıklıya bayıldım, Instagram'ı var mı? 😃
Z kuşağıyla olan ilgisini anlamamakla birlikte, sakallı ve tüylü birisini istemiyorum. Tabii olması Allah vergisi ama temiz olsun.
Sanmıyorum. Öyle olsa sitenin yarısı "olgun erkek" sendromuna yakalanmış olmazdı
Bilmiyorum ama bana şu ana kadar çok yürüyen oldu ve babyface'im. Sorunuzun cevabı evet olabilir..
Aynen öyle. Fakat bu bölgeden bölgeye kişiden kişiye değişir. Baby facelere düşüyorlar şu Koreli erkeklere düşen bir tayfa var. Onun haricinde kendinden 5-10 yaş büyük sakallı tiplerle çıkanlarda var.
Daha çok çizgili pijama giyen tirrekleri beğeniyorlar
Ama bu adam da harbi yakışıklı 😅ben pek baby face sevmiyorum zaten z kuşağı da değilim
Kpop hayranlığı yaratıldı ve Z kuşağında babyface erkek sevigisi başladı. Bana göre değil
Tatlı, lar Diyeyim
Bebek Veya Büyümüş Ama Güçülmüş Erkeklere Hastayım
Evet mesela resimdeki erkeği ısıra ısıra sevmek istiyorum yanlış anlaşılmasın. Yakışıklının adı ne bu arada? Bilmiyorum deme yalvarırım
Ben bilmem sen daha iyi bilirsin
Erkekler artık feminenleşme sürecine girdi bu durum kadınları memnun ediyor mu bilmiyorum.
Baba face degl ama böyle tipleri beğendiğim doğrudur
Savaşlardada baby face beğenmeye devam ederler umuyorum ki.
Gadasi abim Z kuşağı bizi begenmesede biz sakal seven kızlardan razıyız belki bizimde payımıza bir sakal sever hatun düşerse çekiliriz piyasadan
Evet şahsen baby face daha güzel geliyor gözüme :))
Hayır sakallı seviyorum ben ama sevdiğim adamın sakalsız halini de severim
Ya bu baby facemi ben bir tane atarım aa bu ne dersin
Baby face pek benlik değil kirli de olsa sakal olmalı bence
Ya bunları ya serserileri seviyorlar normal insanlarla pek araları yok
Kafamız uyusuyorsa ten rengi göz rengi hiç önemli değil ister sakallı ister sakalsız olsun
Ben bir z kuşağı olarak baby face erkekleri daha çekici bulurdum yaşım 18-19 ve aşağısındayken ama şimdi 21 yaşındayım daha maskülen erkekleri beğeniyorum.(baby faceleri de yine seviyorum tabi😅)
Yok yakışıklıysa yakışıklı olanı tercih ederler. Sakallı sakalsız fark etmez.
Evet diyebilirim neden seviyor onları da bilmiyorum
kişisine göre değişir ama tercihim hep hafif sakaldır
Yoo değişen bir durum bu bence.. Keyifli günler.
Çoğunluk öyle gibi. Ama bu benim için geçerli değil, hafif sakal daha iyi bence 😀
Öyle seven kızlar da var. Bir de Koreli akımı var
Z kuşağı ne bk istediğini kendi bile bilmiyor sorsam dini inancınıda bilmiyor mk
Zannetmem çoğunluk maço bıyıklı sakallı adam gibi adam olanı seviyor
kuşakların sakallı erkek sakalsız erkek yöneliminde belirgin ayrım göremedim
Avrupa olsa neyse de konu Türkiye olunca at hırsızı çok 😂
Evet bu ara o trend, Xler, yler esmer uzun boylu sakallı erkekçiler
Yok, aksine onları hiç sevmem.
Olgun aklı başında, ne dediğini bilen çocuk gibi olmayan kişiler daha tercihim.
Buldum da kendim gibisini oburleri düşünsün.
Ben babyface idim pek kalmadı ama peşime düşen insanlarda yaptı mahvettiler beni.
Bana kalırsa bence baby face en çekicisi. Sakallı erkekler mağara adamı gibi oluyor tabi bazılarına yakışıyor o ayrı
bıyık sıkıntı degil ama sakal cok uzun hos olmuyor tamamen almak yerine kısaltılabilir, ben kişiliğe bakiyorum
Bunun kuşakla bir alakası olduğunu düşünmüyorum, tamamen kişinin algısına bağlı bir şey bence
evet havalı ve avrupai durdukları daha çok beğeniyorlar
Babyface erkekler tabii ki
Olabilir herkesin zevki kendine
evet baby faceler daha tatlı oluyorlar
Sevmiyorum ben
Hayır genellikle olgun kişileri seçiyorlar
Benimki sakallı olcak ben bilmem
baby face bin kat iyi
Hayır çok kötü tarzları
Hayır öyle olsaydı etrafım manita dolardı
z kuşağı olmadığım için bişey diyemem.
En fazla knk niyetine gezerim boyle tiplerle
Sanırım öyle çocuksu erkekleri daha seviyorlar
Sakallı erkek her zaman bir adım öndedir bana göre
şahsen sakallı erkek>>>
Ciks esmer ve sakallı 🫣🫣🫣
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?