2023 ilkbahar-yaz makyajında yoğun allık popülerliğini koruyacak. Siz kendinize yakıştırıyor musunuz?

2023 ilkbahar-yaz makyajında yoğun allık popülerliğini koruyacak. Siz kendinize yakıştırıyor musunuz?

Bence güzel duruyor olabilir tabi ki de her kadının makyaj tarzı ve anlayışı farklıdır ama ben kadınlarda allığı güzel buluyorum yani çok yoğun olmasına gerek yok yok bence. hafif allıklarda güzel duruyor zaten çünkü kadın çok fazla makyaj yaptığı zaman ağır olur bu da doğal güzelliğini bir süre sonra bozmaya başlar. bu yüzden de çok yoğun olmaması şartı ile allıkları ben beğeniyorum aslında bu yeni trend değil önceden de vardı sadece çok fazla gündeme gelmiyordu diye biliyorum ben
bence de hafif daha iyi
Evet haklısınız
Yerine göre belki. Bu kızarıklık günlük ve sıradan muhatabiyetlerde yanlış anlaşılacağından, kendi adıma sadece sevgilimle buluşurken tercih ederim çünkü verdiği mesaj daha flörtöz mevzular. Misal kimse bankacı farzı muhal, müşterisine bilgi veriyor, aşk heyecanıyla kızarmış gibi duran yanaklarla muhatap olmak istemez 😁
Cevap
3Cevap
Kullanıldığı yer önemli. Şimdi ben metrobüste böyle makyajlı görürsem bana hiç güzel gelmez çok saçma ucuz görünür açıkçası. Oysa ucuz bir makyaj değil bu
Abartı
Bilmem hiç yaptın mı bele fhg
Vurunca küçük çocuklara benziyorum utançtan yanakları kızaran 😄 burnumun ucunada hafif değdiriyorum tatlı oluyo
Hayatımda hiç allığım olmadı desem jsşgşşslsl
Yakıştırmiyorum çok fazla ama yazın güneş yanığı gibi hoş durabilir
Sarışınlara yakışabilir ama esmerlerde çok iyi duracağını düşünmüyorum
Palyanço eşittir kadın 😂 one bee benim yaptığım makyaj ozmn hiç isimli bir makyaj 😂😂
gereksiz , trend diye her şey yapılmaz. ayrıca kadına hafif makyaj yakışıyor...
Bence pek hoş durmuyor daha açık bi ton güzel oluyor
Beyaz tende çok güzel duruyor bence 🌸
Beyaz tende çok patlıyor ya :D
Bilmiyorum ben kendime yakıştırıyorum 😄
Dayak yemiş gibi duruyor shdh 😂 Keyifli günler.
Ricalar 😄
dayak yemiş gibi görünüyor
Çok fazlası güzel durmaz bence
Bence kötü 🙃
Olabilir ama ben sevmiyorum pek
Ampul gibi duruyor
Igrenc
Açık konuşalım mı berbat görünüyor
Kotu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?