Selams,
Gözlüklü insanlar gözünüze hoş geliyor mu?
Bende gözlük kullandığım için gözlüklü insanların gözünüze nasıl geldiğini merak ettim 🙆🏻♀️

Selams,
Gözlüklü insanlar gözünüze hoş geliyor mu?
Bende gözlük kullandığım için gözlüklü insanların gözünüze nasıl geldiğini merak ettim 🙆🏻♀️

Evet bende gözlüklü kızları severim. yani aslında iyi bulurum yakıştırıyorum çünkü. böyle farklı bir hava katıyor bence. daha çok sevimli gösteriyor gibi. :) ama ben kullansaydım lens kullanmak isterdim çünkü rahat edemiyorum pek ya da alışmadığım içindir
İnan kullandığım halde alışamadım 3-4 yıldır. Kitap okurken, veya bir şeyler örmek istediğimde takıyorum bide hava güneşli olunca takmayı seviyorum gözlerim hassas olduğu için onun dışında sevmiyorum burnum acıyor çok sık takınca 🥺
Evet o bende de vardı :( birde sürekli yüzümde bir şey olması hissi de kötü geliyordu. bende o yüzden lense geçmiştim, gözlerim hassastır benimde yazın aşırı güneşli hava ağrır mesela baş ağrısı olurdu
Aynı durumdan muzdaripiz gerçekten hele soğukta akan yaşlar gözümden sjsjjsjsjs işkence gibi ama artık alıştım sayılır yakışıyor insanlar tatlı buluyor o yüzden de çok şikayetçi sayılmam kör olmayayım da gözlük kullansam da olur yani şükür)
Aynı gerçekten de sdfsdff soğuktan benim de gözlerim sulanır hep sanırım beyaz tenli olduğumuz için çok zor bir durum, bende ya soğukta nsulanan göz şu emoji gibi tatlı oluyor sdfdf 🥺
Evet ya ama üzülme tatlıyız 🥺💜
Bence aynı geliyor bana gözlüklü gözlüksüz
Cevap
8Cevap
Çok güzel gözlük modelleri var, bana hoş geliyor yüze yakışan model tercih ediliyorsa :)
Bazı insanlarda çok güzel duruyor bazılarına hiç yakışmıyor önemli olan sağlık olunca görüntünün ne önemi var
Yakışanı harbi daha güzel bile yapıyor p*rno sektörü ve Hollywood sağolsun çogu insanin gözü aliştı yakişmayanada harbi yakışmıyor
Eskiden bende takardim dört göz derlerdi aklima geldi xd
evet
gözlüklü insanlar gözüme hoş geliyo bende gözlük kullanıyom
Ben başlarda kendime yakıştırmıyordum şimdi hoş geliyor alıştım.
miyopum bende gözlüklerim var her zaman gözümde olmasalarda
bende gözlük takıyorum, valla sorunun cevabını bende çok merak ettim.
Evet, böyle bir gerçek var.
Cazibeli geliyor.
cut.
evet bayanlarda gözlük ve bel gamzesi zaafım var ikiside çok tatlı :P
Hemde cok nedenini bilmiyorum
Ben de merak ediyorum
Tatlı oluyorlar bence , sempatik.
Bence güzel
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar