Güzel miyim değil miyim neler yapmam lazım başka?

Ben 25 yaşındayım kilolu değilim 47 kiloyum ama kendimi kilolu hissediyorum. Güzelik merkezine gidiyorum sürekli g5 bölgesel incelme yaptırdım basenime belki birdaha giderim. Selülit için gittim hafif vardı. Lazere tüm vücut gidiyorum. Cilt bakımı yapıyorum en pahalı ürünlerle güneş kremsiz dışarıya çıkmam. Göz altlarıma ışıltı attırdım hafif morarma vardı genetik olduğu için Makyaj malzemelerimde kötü değil yaptım mu güzel yaparım. Saçlarıma boya yaptırdım. Güzel oldu ama yıprandı doğal olarak temizliğime bakımıma dikkat ederim ama ben kendimi bir türlü güzel hissedemiyorum sorun bende mi anlamadım

Güzel miyim değil miyim neler yapmam lazım başka?
Cevapla