Makyaj yapmayan kızlara neden bu kadar çok laf ediliyor?

Son zamanlarda özellikle sosyal medyada neredeyse çoğu makyaj videosunda makyaj yapmayan estetiği olmayan kızları sürekli küçük düşürme çabası var. Sadece yüzümü temizliyorum, sadece rimel sürüyorum diyenlere tamam en doğal sensin, en makyajsız sensin, özgüvenin yok, bakımsızsın, kıskanıyorsun gibi gibi şeyler söylenmesi çok acayip geliyor bana ve bunu kadınlar kadınlara yapıyor. Bir ortamda makyajı sevmediğini ve gereksiz bulduğunu söylediğinde bile gözlerini bayıyorlar hemen savunmaya geçiyorlar. Çok saçma değil mi sizce de?

Makyaj yapmayan kızlara neden bu kadar çok laf ediliyor?
Cevapla