Böyle bir hataya düştüm duruşa bak kdjdjdjdjdjjdjd sakalı kesmeyin beyler …

Böyle bir hataya düştüm duruşa bak kdjdjdjdjdjjdjd sakalı kesmeyin beyler …

Bu bir yalan. haha Bir erkek sakalsızda yakışıklıysa her zaman iyidir. Eğer sakal onu güzelleştiriyorsa o erkek yakışıklı değildir... Yani demem şu ki sakal sadece iyi görünmeyenlerin makyajıdır :D
Peki bunu kendiniz icin turk kizlari icin de diyor musun yoksa sadece erkekler icin mi diyorsun
Bi söze ancak alkış tutulur 👏👏👏
@SonMohikan71 Öncelikle ben Türk kızı değilim. Olsaydımda sorun değil, lafını üzerime alınmazdım. Ve yarası olan gocunurmuş... haha Burası bir fikir söyleme yeri. Ve ben fikrimi özgür ifade ettim. Bu benim düşüncem. Eğer soru kadınlar için olsaydı yine düşüncelerimi ifade ederdim.
Soruna gelirsem benim sakallarım yok. Hahah
Güzel bebeksi bir cildim var. Bu da ne seni nede başkasını ilgilendirir...
Elbette kadınların makyajı olan şeylerde vardır. Bir kadın hiç makyaj yapmadanda güzelse bu genetiktir... kadının en güzel makyajı gülümsemesidir. tabii anlayana... haha
Gülümseme kısmı özellikle çok doğru
Evet kesinlikle. İçten bir gülümseme güzel yapar.
Zaten isine gelmeyen de turk kizi oluyor nedense tipik turk kizi kendine gelince laf yoj ama erkeklere gelince salla babam salla neyse sorun burada soyledigim senin dusuncen. bu yonde olacak zaten turk kizi oldugu icin
Turk kizlari musmula suratlarina boya badana yapip kendini guzel zannediyor sonrada erkeklere laf ediyor
Anlamanda sorun var herhalde. haha komiksin. Yorum yapmak istiyorsan illa benim yorumlarıma yorum yapma. Git ayrıca fikirlerini kendi yorumunu yaparak paylaş. seninle uğraşamıyacağım... Şimdi kibarca söylüyorum. Kaybol... @SonMohikan71
Ben senin ne oldugunu biliyorum da sadece dedim inkar mi edecek yoksa dogru mu olacak diye sordum cevabimi almis oldum zaten sorun yok sen benimle ugrasamazsin da ben ugrasmam seninle asil olarak neyse sen kendini belli ettin nasil olsa
Müneccim misin haha benim ne olduğumu biliyormuş:D bulaşmak için yer arama. haha yazma. @SonMohikan71
saçmalamışsın resmen :)
Sana fikrini sorduğumu hatırlamıyorum. :) Bu benim görüşüm . Herkes düşüncesinde özgür. bir yorumun veya düşüncen varsa ayrıca paylaşabilirsin. Benim yorumum üzerinden değil... haha @ClementineBB
sana mı sorcam ben ne yapacağımı? bir erkek tipsiz olduğu için sakal bırakmaz bu saçmalıktır. sakal yakıştığı için bırakır. senin yorumana göre kıvanç tatlıtuğ'da tipsiz o zaman :) saçmalamışsın kabul et
Benim yorumumsa evet. Rahatsız oluyorum ve senin gibilerle tartışmak istemiyorum...
Senin ne yaran ya da ne sorunun varda saldırışa geçiyorsun? haha
Güzellik göreceli bir kavramdır. Sana güzel gelen bana güzel gelir , bana güzel gelen sana güzel gelmeyebilir. Zevkler renkler tartışılmaz...
Evet Kıvanç Tatlıtuğ bana yakışıklı gelmiyor. Belki yakışıklıdır, belki değildir. O kadar abartılıyor ki... Diğer bir çok insana göre yakışıklı evet. Ama herkesin beğenisi farklı.:) Ben yakışıklı bulmak zorunda değilim. Çoğu insan Brad Pitt yakışıklı olduğunu söylüyorlar. Ama bence Keanu Reeves daha yakışıklı. Kimiside benim gibi düşünüyor. Çünkü beğeni farklıdır. Anlayabildin mi? Tabii anlayabilirsen. Hahah
Erkekler yakıştığı için sakal bırakmaz. Erkeklerde canı istediğinde sakal bırakır. Aynı biz kızların canı istediğinde makyaj yaptığı gibi. Kendini nasıl görmek istiyorlarsa onu yaparlar, mutlu hissetmek için. İsteyen istediğini yapar. O keyiflerine kalmış.
Her erkeğe sakal yakışır mı? Bence yakışmaz. Kimisi babyface surat daha iyidir. Suratına yakışan odur.
Kimisine ikiside yakışır. Bu erkekten erkeğe değişir. Kimi erkeğe ise belki sadece sakal yakışır. Ama benim görüşüme göre sakalsız iyi görünüyorsa , sakallıda iyidir. Bazıları sadece sakalla iyidir. Çünkü sakal onları iyi gösterir. Aradaki fark bu. Senin fikirlerine katılmak zorunda değilim ya da senin gibi düşünmek zorunda değilim.
Kaba yorumlarını kendine sakla. ve kibarca söylüyorum yazma. git. :)
sen yazma dediğin için yazmamaklık yapmıcam boş konuşuyorsun o yüzden bir daha yazmıcam
Kendi kendine yaz ve konuş o zaman. umrumda değil. :D
saçmaladığını kabul et bence tatlım :)
Yazmaya devam et tatlım. umursamıyorum :)
niye cevap veriyorsun umursamıyorsan :) :) aşık oldun bana itiraf et :) :)
Keyfim cevap vermek istiyor veriyorum. Evet aşık oldum hahah :D aşkından ölüyorum , bayılıyorum sana... Hahaha
Evet de bana bitsin bu çile diyormuşum. hahah
Dememi bekliyordun dimi...:D Eğer kadınlara ilgim olsaydı derdim. :) Ama sadece erkeklere ilgim var. hahah
Sende aşık oldun herhalde. Baksana cevap vermekten geri kalmıyorsun :) :)
Ölüyorum aşkından ne olur evet de bana ömür boyu kraliçeler gibi bakim sana :) :) :)
Yaaa çok romantik hahaha Evet evet hahah :) :)
hahahaha :)
Sakal her erkeğe yakışmıyor o yüzden erkeğin makyajı sakalı demiyorum. Ha bazılarına efsane olurken bazılarının sakalsız hali çok daha iyi. Siz beğendiyseniz çokta şaapmayın , sizde sakalı kesince 10 sene gençleşmiş imajı var
Bazılarına gerçekten sakal gerekiyor ama sizin sakallı hâlinizi göremediğimiz için hangisinin yakıştığını ya da sakalsız hâlinizin yakışmadığını söyleyemeyiz
Cevap
22Cevap
Bebeksi olmuşsun😃
Sakal daha bir erkeksi gösteriyor erkekleri bence. Kesmeyin, kestirmeyin. sjjs
Seni tanır gibiyim nickim f ile mi başlıyordu
Aaa buldu birisi evet 😂
Ayol evet kaç sene önce gördüm seni sitede unutmamışım bak
Ya 2 senedir ayda yılda bir giriyorum ondan birkaç sene önce görmüşsündür. Ben de seni hatırladım nasılsın umarım her şey yolundadır
İyiyim saol evet seni sormalı
İyidir ya koşturmaca
Bu çocuk gerçekse ne işi var burada cidden çok merak ediyorum
Ya güzel bakan güzel görür teşekkür ederim 🥺
Kışisine göre sakal hava veriyor , tabii antiparantez 😀her sakal değill 😀Senin için sakal olmadan da olmuş yani göz tırmalayan bir durum yok
Yooo gayet iyi ve arada tras olmak gerekiyor cildin vucudun icin zaten bir de rahatlamak acisindan
Ohaaaaa bebek gibisin asırı güzel ben cok beğendim masallah diyorum
26 yaşındayım ya gereksiz küçültüyor sakal beni. Teşekkür ederim bu arada
Evet öyleyse biraz küçültmüş ama çok havalı duruyor kesinlikle
Çok teşekkür ederim güzel bakan güzel görür gecen çook güzel olsun
Sana da iyi gecelerr
Yüzün bebek poposu gibi tüyü bitmemis yetim gibisin😂bence de sakal
O dudaklar için insanlar para döküyor seninki doğal
Ya teşekkür ederiiim
Yok gayet güzelsin de, saçının ön kısmı neden Selami Şahin'in peruğu gibi duruyor onu anlamadım 🤔
ne sakalı be sacidir
bir kel ol görürüm seni dhdhd
Kirli sakal iyidir kanka.. Karizma olmakla bebek gibi güzel olmayı karıştırıyor bunlar.. Azda olsa bırak sakal iyidir
Knka gayet yakışıklısın ama keşke bi de sakallı fotonu koysaydın o zaman daha kesin sonuçlar alırdın belki sakal daha çok yakışıyodur
Kimisine gerçekten sakal çok yakışıyor. Sende onlardansın bana göre
19-20 gibisin 😂😂
Ya teşekkür ederim 😂 26 bitiyor hala büyük duramıyorum …
Aman durma 45-50 gelince çıtır durursun kimse dayı demez 😂😂 o zaman hoşuna gider 😂
İsimden dolayı kurtarıyorum ya dayı olmaz benden 😂
Bence evet ya. Sakalsız erkekler ilgimi çekmiyorlar
Her erkek sakallı olmak zorunda değil, sakallı halini görmedim ama sakalsız halin de yakışmış.
Sabret gardaş. Yine uzar. Siyah tıbbi maske ile gizleyebilirsin.
Babyface olmuşsun kötü değil ki, tabi sakallı halini görmediğim için bu halin hoşuma gitti 😃
Bir erkeğe göre çok halim selimsin , maçoluk sıfır. Bence sakalı bıyığı hiç eksik etme.
Jckfkfk tam kesmiyorum ben de çünkü sonucu biliyorum
Sen güzel bi kardeşe benziyosun yolun açık olsun biladerim
Kanka yakışıklı bi’ erkek sakallı da sakalsız da yakışıklıdır, boş ver..
Kötü olmamış bence
Çok teşekkür ederim
Bebeksi durmuş. Hoş gözüküyor
Teşekkür ederimmm
🎉💐💕
Yüz hatların sakalsızlığa da uygun
Kanka teşekkür ederim
Sakalsız da iyisiniz.
Teşekkür ederimmm
Tatlı durmuş sun kötü bir durum olmamış ✌️☘️💙
Güzel bakıyorsun kanka canımsın
Teşekkür ederim sende canımsın ama öylesin sakalsız yakışıklı tatlı isen sakallı nasılsın kim bilir yok mu bir sakallı halin göster de karşılaştırma yapayım canım sıkılıyor iyi olur 🧐😃
Çocuk gibi olmuşsun disarda görsem ortaokul öğrencisi derim
Sakalı çıkmayanlar var dua et :D uzar gider böyle de iyi
Sakalsız daha güzel sakallarınız olunca batıyo bebek yüzüme 🥺
Bence Bi sıkıntı yok o halini bilmiyorum ama bu halin iyi bence ben baby face sevdiğim için temiz sakalsız miss 👌
Ya teşekkür ederimmm
Sakallı erkek hiç sevmiyorum ya hiç hoş değil
Erkeklerde sakal severim
Ama sakalsız da gayet yakışıklı görünüyorsun😀
Ya teşekkür ederimmm
Yanlış anlama ama metroseksuel gibisin
Yok kanka estağfurullah
Onlar kezoların uydurması
Kanka resmen çıplak hissediyorum kestiğim için
Yok böyle on numara kanka genç ve yakışıklı tipten anlayan biriyim rahat ol 🙂👍
Teşekkür ederim kankam bakışlarının güzelliği o canımsın
Estağfurullah kanka cansın 🙂👍
Böyle daha yakışıklısın bence
Erkeğin süsü sakalıdır derler
Gayet iyisiniz üzülme yine çıkar.
Böyle de temiz nazik olmuşsun dert etme
sakalsızda yakısıklısnız
İyi bence yakışmış
Sakal sevmiyorum ben de keserim bro
Baby face olmuşsun, yani bilemedim..
Kötü durmuyor
Temel önemli
Öyleymiş bende şimdi anladım
Herkeste aynı değil değişiyor
Makyaj mı var yüzünüzde
Hayır yok 🙄
Kesinlikle erkeğin makyajı sakal.. bu da fena olmamış ama. kesinlikle kirli sakal 🙃
Tabiki sakallı daha güzel ama sen baby face olmuşsun yakışmış
Herkesin kendi kararı...
Ben pek sevmiyor sakalı
* sevmiyorum
Bazı erkeklere yakışıyor bence ama bu herkes için değil.
Sakallı nasıl ki
Yani biraz daha büyük gösteriyorum sakalla
tipe bak:D
Hiç sorma ya … hshdjd
İnstanı vermezsen ölcekmisim
Ah teşekkürleer Allah korusun be deme öyle 🙄
Cildin icin ne yapıyorsunn
Ayda bir cilt bakımına gidiyorum. Uyumadan aloe Vera ve c vitamini serumu sürüyorum. Bir de sabah akşam farketmez dışarı çıkacağım zaman güneş kremi sürmeden aldım atmam sokağa
Güneş kremi markan ne pekiş
Solante kullanıyorum
Biraz bebeksi olmuşsun ama yakışmış.
Olmuş olmuş düdük ağız xjckckc
Kız güzeli gibi.. olmamış
Sakalsiz daha guzel bence
Helal etmiyorum hakkımı hocam
lkasjdşflaksjdşfla cok komik olmus knka
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?