Kendimi güzel bulmuyorum çok çok güzel kızlar var o kadar da kötü degilim bence ama sivilcelerim var ve boyum diğerlerine göre uzun dikkat cekiyor kendimi bundan rahatsız hissediyorum markete inerken bile çok rahatsız oluyorum inmek istemiyorum kendi yaşıtım olan insanlarla aynı kaldırımdan geçmek bile korkutuyor artık
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Öncelikle, kendinizi güzel hissetmek için sadece dış görünüşünüzü değiştirmeniz gerektiğini düşünmeyin. İç güzellik de çok önemlidir ve kendinizi sevmeniz için öncelikle kendinize karşı şefkatli olmalısınız.
Sivilce sorunu, birçok kişinin yaşadığı bir durumdur ve geçici bir problem olarak kabul edilmelidir. Bu nedenle, cildinize iyi bakmak için uygun cilt bakımı ürünlerini kullanmanız ve sağlıklı bir beslenme alışkanlığı geliştirmeniz önemlidir. Cilt bakımı için bir dermatologdan tavsiye alabilirsiniz.
Boyunuzla ilgili olarak, boyun boyu herkes için farklıdır ve uzun boyun birçok insan için güzel bir özelliktir. Kendinizi rahatsız hissettiğiniz durumlarda, daha özgüvenli hissetmenizi sağlayacak giyim seçenekleri araştırabilirsiniz.
Ayrıca, kendinize güveninizi artırmak için kendinize söyleyeceğiniz olumlu cümleleri ve kendinize yönelik pozitif düşünceleri önemseyin. Kendinize her gün birkaç dakika ayırarak meditasyon yapabilir veya günlük tutabilirsiniz. Kendinizi sevmeniz için her zaman yapabileceğiniz küçük şeyler vardır.
Son olarak, rahatsızlık hissettiğiniz durumlarda, bir profesyonel yardım almak için çekinmeyin. Bir terapistle konuşmak, kendinize olan güveninizi artırmanıza ve kendinizi daha iyi hissetmenize yardımcı olabilir.10 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılSivilceler için ciddiyete gidip tedavi olmanız gerekmektedir. Boyunuz için bir şey diyemem o şekilde olmanıza alışmanız lazım uzun boylu olmak bence kötü değil.
00 Yorumla
+1 yılMerhaba
Sivilce geçmeyecek şey değil boşuna bunu kendine dert etme. Ayrıca sivilce utanılacak bir durum hiç değil. Yani herkesin başına gelebilir bunlar sonuçta hepimiz birer insanız bu açıdan düşün birazda. Herkes aynı durumu yaşayabilir önemli olan kendini her halinle sevmem ve değer vermen. Sivilcelerin için acnelyse kremi kullanabilirsin oldukça iyi bir krem.
01 Yorumla
Soran+1 yılPeki
Eli olmayan ayağı olmayan ailesi olmayan birçok insan var sende sivilcelerim yüzünden kendimi güzel bulmuyorum demişsin kendinden şikayet ederken biraz düşün lütfen sahip olduklarının farkına var ve şükret
02 Yorumla
Soran+1 yılNeden kıyaslama yapılıyor ki eli ayağı olmayan insanlar var evet ama herkesin kendine bi eksisi var lütfen mantıklı düşünün
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
22
Cevap
29Cevap
- Güzellik & Bakım konusunda 4,2b cevap paylaştı.
+1 yılSivilce tedavisi olsana aşko niye bu kadar kendine dert yapıyorsun bu durumu artık her şeyin tedavisi var boy konusuna gelince istersen 1.45 ol çok güzel kombinler ve stil değişikliği ile bunu kamufle edebilirsin. Dikkati boyuna değil de tarzına çekecek parçalar seçebilirsin. Shakira'ya bak mesela boyu 1.57 taşş gibi bir hatun amaa
12 Yorumla
Soran+1 yıl182 boyu hicbise şekilde kamufle edemiyorum iste
- +1 yıl
Manken gibi boy var kız işte daha ne istiyorsunnn :D
- Güzellik & Bakım konusunda 47,3b cevap paylaştı.
u +1 yılBence bakım yapabilirsiniz. yani sivilceler yüzünden bence öz güveniniz düşmesin çünkü sivilce herkese var. boy konusunu da çok takılmayın bence. bu ülkede herkes dış güzelliğe bakıyor zaten
00 Yorumla
+1 yılyanıtları tek tek okudum ve elim ayağım titredi yemin ederim. şaka mısınız arkadaşlar? dert yarıştırmak nedir ya? kız özgüven eksikliğinden bahsediyor, birisi demiş ki ayakların olmasaydı ne yapardın. başka birisi aç insanlar var falan demiş? saçmalamayın isterseniz :d
aşkım lütfen dinleme bunları ama özellikle 'sivilcelerini fondötenle kapat' diyen elemanı dinleme. kaç yaşındasın bilmiyorum ama kendine ve cildine uygun ürünlerle bir cilt bakım rutini oluştur ve istikrarla devam et. yüzünü doğru ürünlerle temizle ve temiz tut. emin ol faydasını görürsün. ama en doğru olan tabiki her şeyden önce cildiyeye gitmek. kendine önem verip kendine mesai harcayınca emin ol özgüvenin de yükselecek.
boyun konusunda da şunu söyleyebilirim; bu bir eksi veya bir artı değil. bu senin seçemediğin bir şey. elinde olmayan, kontrol edemediği şeylere üzülmeyi belli bir yaşta bırakabiliyor insan. ben 22 yaşımdayım kimisi 35 yaşında öğrenir bunu kimisi 15 yaşında. sen olduğun gibi güzelsin.22 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim gerçekten bunu okumak çok iyi hissettirdik
- +1 yıl
rica ederim bebeğim
- Güzellik & Bakım konusunda 544 cevap paylaştı.
+1 yılÖzgüven sorununu çözmelisin. İnsan nasıl yaratıldıysa onu kabul etmelidir. Keşkelerle hayat geçmez. Kendini geliştirebilirsin. Misal bakımını falan yap sivilceler için. Geçmezse de kombinini düzelt. Onu da yapamıyosan saç bakımı yap. Onları yaparken illaki bişeyler yoluna girecektir. Boy için de dert etme. Erkekler boyu çok dert etmez. Ben de cok yakışıklı değilim. Hatta benim bir arkadaşım var peşinde kızlar koşuyor hep ama bende yok. Ve o çok yakışıklı. Ama bunu kabullendim. Ben benim napayım. Beni seven böyle kabul edecektir. Bu arada kendini her alanda geliştir. Hobi edin. Neyse inş yorumumu dikkate alırsın.
10 Yorumla
+1 yılYüzüne kesinlikle kimyasal hiçbir şey sürme fondöten gibi.. makyaj yapma mümkün olduğunca sivilcelerin bitene kadar.. onları yolmaman gerekiyo.. iz kalır.. çekirdek , cips türü yağlı gıdalardan uzak durman lazım.. bir de deniz suyu tuzlu su çok iyi gelir cildine..😊 öyle işte
20 YorumlaSivilceler için çözüm yolu var. Boya gelirsen onda da artık var ama onu boş ver. Öncelikle sen kendini sevmeli , beğenmelisin herkesden önce. O çok güzel dediklerinin de emin ol bir kusuru vardır. Herkesin var. Kendine bakım yapabilirsin. Her aynaya baktığında kendine gülümsemelisin. Tam tersi her zaman bu şekilde kendimi güzel bulmuyorum dersen psikolojinde zamanla alt üst olur ve bu hiç iyi bir şey değil.
10 YorumlaYan yana gelmek istememe sebebini tam olarak anlamadım. Uzun olman bi problem değil. Sivilcede geçici bişey her türlü tedsvisi de var. Öncelikle kendinle barış özgüvenli ol sonrasında bakımlı ol. Sivilceleri dert etme geçer onlar ama gerekeni yap tabi. Kendini kapatırsan bi olmadan kötü olursun
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılben de esmerim ve dışarı çıkmak istemiyorum biriyle tanışıp görüşsem konu ten rengime geliyor ve illa "beyaz tenli kız" muhabbeti açıyor erkekler. sıkıldım artık. reelde görüşmüyorum. beyaz tenli değilim ama bunu da ben seçmedim. birisi esmerler de kirli geliyor demişti.
03 Yorumla- +1 yıl
Esmer candır be
Soran+1 yılErkekler zaten çoğu kızın özgüvenini zedeleyen onlar benimde boyumla hep dalga gectiler hem sana şunu soyliyim esmerler çok çekiciler
Cevap sahibi+1 yılçekici falan değil ya açıkçası bunları yazmak istemezdim ama erkekler beyaz ten bulamadıkça esmerle oluyorlar, ve birlikte oldukları süre zarfında da sana beyaz olmadığın için güceniyorlar, öfkeleniyorlar sana anca buna ulaşabildim kafasıyla. ve beğendikleri takip attıkları kızlar da hep beyaz tenli açık tenli ya da sarışın oluyor. onlar gt yapmadığı için bize geliyorlar
+1 yılBurada uzun uzun yazmak istemiyorum ama özetle şunu söylemek istiyorum sivilcelerin için bir cilt doktoruna danışmanı en uygun tedaviyi almanı öneriyorum boyun içinse boyuna yakışır tarzı kıyafeti en önemlisi kendin beğendiğin seni yansıttığını düşündüğün elbise olur fark etmez giymeni tavsiye ediyorum bir psikoloğa danış kendinle olan savaşını bitirmek için barışık olursun kendinle çünkü sana burada takma etme demekle olmayacağını biliyorum kısa boyumdan şikayetçiydim bu şekilde halloldu :)
10 YorumlaBunları düşünme kafayı yersin baya.. sen de insansın bizim gibi
13 Yorumla
Soran+1 yılDüşünmeden edemiyorum iste
- +1 yıl
Emin ol dikkat çekici tipi tercih etmez çoğu erkek normal tip kafi gönlü güzel olması daha çok önemli evlilik niyetinde olan erkeğe şahsen ben tipe aşırı bakmam elbet sokacak 35te yavaştan.. bana davranışı sadakati geçmişi giyimi huyu suyu verdiği değer ilgi önemli benim için
- Güzellik & Bakım konusunda 411 cevap paylaştı.
+1 yılCilt doktoruna gitmelisin belki hormonal bir problemin var ayrıca cilt temizliğine çok dikkat etmelisin tabii iyi beslenmeyi de atlamamak gerekiyor , boya gelince orada yapacak fazla birsey yok
00 Yorumla
+1 yılSeni anlayabiliyorum benimde sivilce problemim var ama şu an bir sivilce tedavisine başladım kullanan herkes çok memnun fenomenler ünlüler bile kullaniyor tabi yan etkileri de çok fazla ama hepsinin tamamen gitmesi için değer bence sende kullanmaya başlayabilirsin istersen
02 Yorumla
Soran+1 yılHangi ürünü kullanıyorsunn
- +1 yıl
Aknetrent 6 ay boyunca kullanılan bir ilaç
Kaç yaşındasın bilmiyorum ama İnan ki çevrende gördüğün dostların akrabaların ailen kısaca herkes o sivilcelerden çekti, anlayacağın bir sende yok şu koca dünyada herkesde var ayrıca ne diye kendinden şüphe ediyorsun ki eminim bu zamana kadar sevgilin erkek arkadaşın partnerin olmuştur birilerinin gözünde hala en kıymetlisisin son olarakta kaldırımda yanından geçen cinslerin karşı cinsler olsun onlar senin sivilcelerinle ilgilenmiyorlar haberin olsun 😂
00 Yorumla
+1 yılSivilce dediğin nedir Allah aşkına doktora gidersin geçer. Boy konusuna gelince her kız uzun olmak ister sevin bence.
01 Yorumla
Soran+1 yılÇoğu kızın 182 olmayı katıcağınıza sanmam
+1 yılGüzellik geçicidir geçer sivilce için birkaç ürün varda nasıl yazayım çok ürün var hatta gözenekler için benim de cildim yağlı kullandım işe yaradı senin cildini bilmem
00 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 881 cevap paylaştı.
+1 yılCildiyeye git tedavi ol. Benim de suratım tarla gibiydi. Zoretanin kullandım 1 yıla yakın. Şimdi porselen gibi oldu yüzüm.
05 Yorumla
Soran+1 yılBazı şeyleri çok kolayca dile getiriyorsunuz zoretanin gibi hapların herkese aynı etkiyi etmicegini bilim bu şekilde herkesi de aynı şeye o hapı kullanmaya yönlendirmeyin
- +1 yıl
Daha iyi bir çözümün varsa bul o zaman.
Soran+1 yılDaha iyi bi çözum falan degil burada konu konumuz senin gibilerin insanları bu tür ilaçları kullanmaya sürüklemesi herkes cildiyeci olmuş
- +1 yıl
He bu yorumu gören herkes cildiyeye koşar kesin evet. Herkesin kendi aklı iradesi var kim kendi için neyin doğru olduğuna inanırsa onu yapar. Dramatize edip abartma bu kadar.
Soran+1 yılTamam haklısın kahveandkahve ksalhskahema
+1 yılSivilcelerin için
Doktora gidebilirsin
Uygun bakım ürünleri kullanmalısın
Beslenmene dikkat etmelisin kızartma yememelisin yağlı şeyler
Zamanla geçer00 Yorumla
+1 yılŞikayet etmek yerine özgüvenini topla kitap oku sosyalleş sağlıklı beslen müze tarihi yerler gez bilgi depola bakım yap
01 Yorumla
Soran+1 yılBen ne diyorum millet ne diyor ya ya gtunuzden mi anlıyorsunuz ne yapıyorsunuz
uzun boy ne gyzel. kac kadın gıptayla bakıyor kım bılır sana... sivilcelerin içşnde fonsoten kullan bu jadar takıyorsan
02 Yorumla
Soran+1 yılFondaten tam kapatmıyor ki birde boyum
Özenilecek gibi degil 182 hiçbir kadının özeneceğini sanmam
Kendinle barışmayı dene, napacan sen yaşıtlarını bunlar gayet normal şeyler takma kafanı rahat ol, Kimse senle ilgilenmez
00 YorumlaErgenlikte kimse kendini beğenmez tam olarak , sivilce için abur cubur ve sütlü ürünler yemezsen ve temizliğe dikkat edersen kurtulabilirsin
00 YorumlaAktardan keçi sütlü sabun al canım sonra sarı kantaron yağı ve avokado yağı al kullan gece uyumadan önce yap her gün yararını görüceksn
00 Yorumla
+1 yılSpor salona yazıl ardından iyi bir cildiyeye gidip sivilce sorununu kökten çözmek için hapa başla
02 Yorumla
Soran+1 yılÇok gereksiz konuşuyorsunuz çok basit olmuş sivilce hapı kullan demek herkes cildiyeci olmuş o tur hapların zarar vericegi Kişiler falan vardır oyle kafanıza göre milleti Birseylere yönlendirmeyin
- +1 yıl
Uygun değilse doktor sana vermez zaten. Zararlı olduğunun farkındayım. O zaman sende sadece yeşillik sebze bol bol su iç. Bir ürünle geçecek şeyler değil bu sivilceler.
Boyunun uzun olması çok kötüymüş gerçekten! Off, çok fena!
06 Yorumla
Soran+1 yılOyle
Soran+1 yılÇocuklarım yok ama neyse uzun boylu erkekler sevilir kadınlar degil
Soran+1 yıl182 tim
- +1 yıl
Uzun boyun sağladığı fırsatları değerlendirdin mi hiç? Voleybol, basketbol vs.
Aşk meselelerine gelecek olursak. Ben, 178 cm boyundayım, seninle yakın yaşlarda bekar bir erkek olsam, sana arkadaş olarak yaklaşırdım, evet. Ama bunun sebebi, 150-160 cm boyundaki cüceler bile beni beğenmeyip 190 cm boylu erkeklerin hayalini kurarken, sen, ben ağzımla kuş tutsam bile beğenmeyeceksindir düşüncesi olurdu. Erkekler seni boyun yüzünden beğenmiyor değiller, şanslarını bile denemiyorlardır.
Yani, eğer senin boy takıntın yoksa, ileride, tipini, kişiliğini beğendiğin bir erkekle arkadaş olup, sonra ondan hoşlandığını belli edip ona cesaret verirsen, uzun boylu olmanın hiç de problem olmadığını kendin bizzat test edebilirsin. Ama “ben bu boyla 190’da aşağısına bakmam” dersen, o da senin tercihin olur. :)
+1 yılSivilce nedir ki hemen geçer. Takılma bunlara bence.
03 Yorumla- +1 yıl
Boyun kaç ki
Soran+1 yıl182
- +1 yıl
Daha güzel bence uzun boylu olmak. Benim bı arkadaşım var o da senin boylarında çok da güzel giyiniyor ve yakışıyorda. Eğer sende güzel kombinler yaparsan çok yakışır.
+1 yılSaçmalama uzun boylu olmak daha çekici hiç kendini kasma sivilce dediğin nedir ki o da geçer
01 Yorumla
Soran+1 yılUzun boy bi yere kadar cekici bir kadın olarak 182 olduğumu söylediğimde pek de iyi olmuyor
Güzellik & Bakım konusunda 366 cevap paylaştı. uzun boyundan rahatsız oluyorsan sorun psikojik, güzel olan şeylerden bile rahatsız oluyorsun
10 YorumlaBana göre her kadın her haliyle güzeldir. Önemli olan kalp
01 Yorumla
+1 yılergenlikte normal bunlar, yağlı şeyler ve kızartmalardan uzak dur biraz da olsa faydası olur.
00 YorumlaAslında öz guveninden kaynaklı bir problem. Kime göre, neye göre güzellik? Kendine bakınca en güzel sensin 🍀
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılBoyunun uzun olması daha iyi bence. Sivilcelerde geçer illa. Seven kişi zaten umursamaz bu tür şeyleri
00 Yorumlabence senin boyun ile sorunun yok sorun sivilcelerinde olabilir ki sivilce gibi bir şey düzelebilir, en iyisi sivilcelerin için doktor randevusu al en iyisini onlar bilir sonuçta
01 Yorumla
Soran+1 yılDoktora gittim cleocin yazdı ama ise yaramadı üstelik boyum sivilce sorunumdan bile daha kötü hissettiriyor
+1 yılErgen sorunları vol bilmem kaç ya ne utanıyosun bi senmisin sivilceli kasma bu kadar az bi makyaj az bi bakım giyin kuşan at kendini dışarı gez toz eglenmeye bak bro
02 Yorumla
Soran+1 yılErgen derken 24 yaşındayım
- +1 yıl
Yaşın 24 olabilir fakat sorunun yaklaşımın ergence
Gizli Üye(30-35)+1 yılkendini kötü hissetme utanma birgün sivilcelerin bitecek
00 YorumlaSivilce için ağır sivilce tedavisi roaccutane var. Tedaviyi yaşın kurtarırsa doktora direkt bu tedaviyi görmek istiyorum diyebilirsin.1 tane bile sivilce bırakmaz.
00 Yorumla
+1 yılDerde bak zamanla geçip gidecek şeyler için kendinle küsmen saçma ayakların olmasa napardin merak ediyorum
02 Yorumla
Soran+1 yılDert mi yarıştırıyorsun
- +1 yıl
Rakibim olamazsın. derdin kimden geldiğini bildiğimiz için gaflete düşmeyiz şükreder iz sende bence dertlerini sıralamak yerine şükret belki manen huzara kavuşursun
Özgüven eksikliginmi var? Neden başkalarıyla kıyas yapıyorsun kendini ne dedikleri naptiklari cokmu önemli disardakilerinin
02 Yorumla
Soran+1 yıl14 yaşımdan beri bu haldeyim herkesin her dedigicok aklıma takılıyor yolda yürürken biri ile gozgoze gelsem acaba dış görüşünümu beğenmedi mi olarak geçiyor direkt aklımdan
Niçin böyle düşünüyosun Allah herşeyi güzel yaratmıştır insanlar yiyecek bulamıyor sokakta yatanlar var senin dert ettigine bak
00 Yorumlagiyimine, bakımına dikkat eden birisi çok takılmaz bence bunlara
04 Yorumla
Soran+1 yılO kadar dikkat ediyorum ki copu atarken bile saçımı duzlestiriyorum bunlara bu kadar dikkat etmemin sebebi zaten insanlardan çekinmem
Soran+1 yılTeşekkürler bunu demen daha da kötü hissettirdi
kafan dik umursamaz bir hal tavırla geç erkekler bayılır
00 YorumlaKendinden utanan insan mi olur Allah seni öyle yaratms
00 Yorumla
+1 yılHerkes sana bakmıyor ve kimsenin tipi kimsenin umrunda değil merak etme
00 YorumlaDikkat çekmek niye korkutuyor boyun kaç ki
07 Yorumla
Soran+1 yıl1.82
Soran+1 yıl65
Soran+1 yılHersey fizik degil ama
Düzeltmeye bak
01 Yorumla
Soran+1 yılA sagol Sen demesen hiç gelmiyor aklıma
- Güzellik & Bakım konusunda 5,9b cevap paylaştı.
+1 yılTakmayın
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılZamanla geçer
00 Yorumla
+1 yılBoyun kaç ki
02 Yorumla
Soran+1 yıl182
- +1 yıl
Oo knk ben erkek halimle 180 im :(
Nereni beğenmiyorsun
02 Yorumla
Soran+1 yılBoyum ve sivilcem
İnsta kullan
02 Yorumla
Soran+1 yılNe alaka
Dermapen yaptır
00 YorumlaSal biraz
00 Yorumla
Devamını Gör(36)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Güzellik & Bakım > Sorular > Sivilcelerim ve boyum yüzünden kendimi güzel bulmuyorum. Markete giderken bile bir yaşıtım yanımdan geçse rahatsız oluyorum. Ne yapmam lazım?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer