Sivilcelerim ve boyum yüzünden kendimi güzel bulmuyorum. Markete giderken bile bir yaşıtım yanımdan geçse rahatsız oluyorum. Ne yapmam lazım?

Kendimi güzel bulmuyorum çok çok güzel kızlar var o kadar da kötü degilim bence ama sivilcelerim var ve boyum diğerlerine göre uzun dikkat cekiyor kendimi bundan rahatsız hissediyorum markete inerken bile çok rahatsız oluyorum inmek istemiyorum kendi yaşıtım olan insanlarla aynı kaldırımdan geçmek bile korkutuyor artık
Sivilcelerim ve boyum yüzünden kendimi güzel bulmuyorum. Markete giderken bile bir yaşıtım yanımdan geçse rahatsız oluyorum. Ne yapmam lazım?
Cevapla