Kişisel bakımıma özen gösteriyorum fakat ailem bunu yanlış anlıyor. Saçma değil mi?

Düzenli duş alırım iki günde bir. Kendime özen gösteriyorum. Sık sık duş aldığım için ailem bana kötü göz ile bakıyor.
Kişisel bakımıma özen gösteriyorum fakat ailem bunu yanlış anlıyor. Saçma değil mi?
Cevapla