Arkadaşlar tırnaklarım oje olmadığı zaman çok ince şekilsiz ve kuru. Ama oje sürdüğümde daha sert olduğu için şekil alıyor ve daha sağlıklı görünüyor. Böyle olan var mı sert ve nemli olması için ne kullanabilirim? 





Tırnaklar için üretilen özel bakım yağları var onları alıp denemenizi tavsiye ediyorum. Kısa zamanda faydası olacaktır başka yöntemlerle zaman kaybetmeyin o yağı kullanın.
Teşekkür ediyorum
Rica ederim
Tırnakların inceyse doğal badem yağı sür tırnaklarına hergün yatmadan önce etkisini görürsün ya da gratiste satılan tırnak yağları var onlara bakabilirsin herhangibir iş yaptığında eldiven giy törpüle
Cevap
12Cevap
Gayet hoş duruyor gadası
Oje olduğu için sağlıklı görünüyor ama ojesiz nemsiz ve kuru ekstra çabuk kırılıyor hatta kırılmak değil yırtılıyor o kadar ince :(
Tırnak sertleştirici kullanabilirsin benimde çok ince baya faydasını gördüm
Hemen deneyeceğim teşekkür ediyorum 🌸
Tamam 😚🌸
Kalyonun tırnak sertleştici ve bakım yağı var bende kullanıyorum öneririm
Deneyeceğim teşekkür ediyorum 🌸
limonu al uyumadan önce tırnaklarına sür yani limonla ov sonra mis gibi tırnakların olur.
Deneyeceğim teşekkür ediyorum
dene c vitamini tırnakların ve tırnak etlerine harika iyi gelecek.
kalyonun tırnak ve tırnak eti bakım yağı var onu kullan ilk kullanımda bile etki ediyor
Hep alayım diyorum bir türlü cesaret edemiyordum ama kafaya koydum bu kez alcam❤️🔥
bir dene bakalım ben de geçen hafta aldım hemen etkisini gördüm
Gayet sağlıklı duruyor, hoş. Ekstra olarak E vitamini takviyesi alabilirsin. Tırnaklara doğrudan etkili.
Çay ağacı yağı iyi geliyordu sanki araştır bak , hratiste 30 lira falan
protein eksikliğinden dolayı olabilir yeme içmene dikkat ediyosan düzenli nemlendirmeyi de unutma istersen cila da sürebilirsin.
Beslenmem çok kötü maalesef sanırım o yüzden çok zayıflar 🥺
evet baya etki ediyo soyulup çabuk kırılır bi de
Evet öncelikle beslenme alışkanlığımı bi düzene sokmalıyım teşekkür ediyorum 🌸
French daha zarif duruyor bence onu sür.
Abi bayılıyorum böyle elleri olan kadınlara
Hafif yamukluklar var ama 😂teşekkür ediyorum
Rica jsjsjs evet farkettim onu
Çok telefonla oynamışım 😂
O eller yanımda olsa emin ol telefonu tutacak zamanı olmazdı sjsjsj
Şşşş
Şsssssss sustum
Sanirim kendi tirnaklarin
Evet oje var yoksa incelikten kırılıyorlar
Gayet guzeller bence takma tirnak takanlardan on kat daha iyi ellerinde guzel
Teşekkür ediyorum 🙂
Rica ederim 🙂
Bu renge bayılıyorum ya
Kırmızı da sürüyor musun?
Çinko diye biliyorum emin değilim tam araştır bi
God nice hand 😍
Ama gayet güzel duruyor birde boyun uzun sanırım
Teşekkür ederim maalesef yanlış tahmin 158 boyum 😂 kilomda 46 nasıl kilo alırım bilemiyorum cici bebe yiyip 2 kilo verdim
Neden gizlisşn 😀
Serçe parmağın yamuk mu bana mı öyle geldi. d
Yemeğini güzel ye.
Kulak çek
Önce kesmelisin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?