Senin dövmen var mı :D abla, Bence Göğüs altındaki ve kalçada ki dövmeler daha çok güzel duruyor bende dövmeleri seviyorum 3 tane dövmem var orada yok tabi ki :D ama kolumda var. kadınlarda da dövmeleri çok seviyorum hem estetik duruyor hem de cool duruyor yani kıza farklı bir hava katıyor zaten dövme her insana yakışır bence
Dövme için yer ve motif seçimi çok önemlidir çünkü ömür boyu kalacak bişey. Nerede iyi durduğu da kişiden kişiye göre değişir. Kimisş meme altında der kimisş köprücük kemiği der bi başkası ikisi de değil şurası daha iyi diyebilir. Bence ikisi de güzel yer ama ikisine yapılacak motif seçimleri de önemli
Köprücükte güzel durması daha zor ayrıca kokye takma vs gibi uyduramama sorunu olabilir göğüs altına ne yapsan hoş ama büyükse veya sarkıksa gözükmeyecektir :)