Nereye kaçacağımı bilemez hale geliyorum resmen... Maruz kalmaktan en nefret ettiğim durumlardan biri...
Sizin bu durumda tepkiniz ne olur? Tepki gösterir misiniz? 👀


Nereye kaçacağımı bilemez hale geliyorum resmen... Maruz kalmaktan en nefret ettiğim durumlardan biri...
Sizin bu durumda tepkiniz ne olur? Tepki gösterir misiniz? 👀


Var öyle manyak biri iş yerimde. Manyak diyorum çünkü gerçekten manyak. Tüm dikkati kendisine çeksin diye Allah’ın delisi. Bir gün ağızının içine de sık dersem kavga edeceğiz. Çoğu erkeklerin midesi ağrıyor. Bana söylüyorlar. Fakat uyuz kadına bişey diyemiyoruz. Kadın arıza. Tüm kadınlar montlarımızı dolaba yerleştirdiğimiz odada parfüm banyosu yapıyor. Nefes alabilmek için kapıyı açık bırakıyoruz. Bi de çok zevksiz kullandığı kokular hem ağır, hem itici 🤢 Bu kadından kurtulduğum gün kutlama yapacağım. 🥂🍾🥳🎊 inşallah 🙏🏻 o günü de görürüm.
kimyasal bileşikleri içinize hücrelerinize kadar çekiyosunuz haberiniz yok. bu işin sonu hastalıkla biter. kanserojen maddeler dolu o parfümler.
Kadına niye bir şey diyemiyorsunuz ki?
arkadaşlarının hakkını da gasp ediyor sağlıklarından ediyor. kanserojen maddeleri soluma yoluyla pompalayarka. sağlıgın sonuçları bir anda çıkmaz uzun vadede çıkar bu işin neticeleri.
Çok geveze sorunlu bir kadın. Bu yüzden.
Ben bu kişileri hiç sevmiyorum yani kendi kötü kokusunu bastırmak için sıkanlarda var yeni parfümünü herkese göstermek için sıkanlarda var :D bu yüzden de bu kişilerden uzak dururum ilk önce. veya uyarırdım onlar giderdi. çünkü dışarıda neyse de toplu taşımda da veya kapalı alanlarda da ölümüne parfüm sıkan sürekli insanlara rahatsızlık çektiren çok kişi var. bir de alerjim olduğu için de maalesef duyarlıyım bu konuya yani parfüm kokusu aldığım zaman direk alerjik tepkiler gösteriyorum bu da beni oldukça rahatsız ediyor tabi ki de. bende parfüm sıkarım da ben insan gibi sıkarım çok sıkmazdım. sıkıyorsam da kimseyi rahatsız etmeyecek şekilde olurdu ki bunun yerine aslında deodorant sıkmayı daha çok seviyorum ben :D
Ağır ve kötü bir koku ise kaçarak uzaklaşırım. Ben duştan çıktıktan sonra tenim kurumadan vücuduma parfüm sıkıyorum ve nemlendirici ile birlikte güzelce yediriyorum her yerime 😅 saçlarımı tararken de tarağa sıvı saç kremi sıkıyorum saç köpüğü kullanıyorum vs o yüzden ekstra bir parfüm sıkma ihtiyacı duymuyorum tüm gün kalıcı ve buram buram kokup da baymayan bir koku oluyor zaten. Sadece deodorant ile banyo yaparım onu da nolur herkes yapsın 😅
Deodorant sıkmak başka, parfüm şişesinin içine düşmek başka çiçeğim. İnan ki ayarını tuttursalar, yaşamayız şu durumları. Erkek kardeşim boca etmiş yine, kaç kere de uyarıyorum kendisini ama nafile...
Erkek parfümleri gerçekten çok ağır ve geneli de niyeyse kötü kokuyor o yüzden daha hafif kokular tercih etmeleri gerekir bence de. Hinlik yapmak istersen o evde yokken al güneşe koy kapağını da açık bırak 🤣
Ahahaha yaaa çok iyisin sen sjshdh evet bak düşüneyim bunu 💕
😂😂💖
Her yerini nasıl kremliyorsun elin uzanmaz
@Darbeli_Hilti Benim elim uzanır keşke sizin diliniz uzanmasa herkese ve her şeye. Size ne?
Ya bende takıntı var bu konuda, kendimi hep kötü kokuyor gibi hissediyorum psikolojik olarak ve ortam müsaitse o an parfüm veya vücut spreyimi tazelerim. Okullar açıkken dk başı sıkardım😂😂Biri bana güzel kokuyorsun diyince de hoşuma gidiyor. Kimse şikayetçi de olmadı tam tersi seviyorlar bu huyumu.
Cevap
43Cevap
Hay benim şansıma diyorum gadası. Sonra ordan uzaklaşmaya başlıyorum
Hayatta en sevmediğim insan tipinin başında geliyor. Ne zaman parfüme ve böyle insanlara maruz kalsam burnumu kapatırım. Kötü kokuyor sanıp bana baksa da çoğu insan umrumda değil. Üstelik benim astımım var.. Acıyın bana da sıkmayın bu kadar yahu. Asansörde, işte, evde vs nerede denk gelsem oradan kaçmak için debeleniyorum resmen ‽
Astımım yok ama o kadar haklısın ki... İnsanlar bu konuda bile çok bencil tutumlar sergilemekte gerçekten. Hadi şöyle bir iki fıs sık istiyorsan ama bütün parfüm şişesini üstüne boca etmek nedir... Gerçekten katlanamıyorum.
Kesinlikle bir de sigara içenler.. özellikle sigaristlerin elinden alıp yüzünde söndüresim geliyor o sigarayı. O yüzden gelecekte insansız bir alan olması şart
Kesinlikle, kesinlikle. İkisi de birbirinden beter. İçimdeki canavarı dışarı çıkartıyorlar. 🙄
benimde benimdee
Yaaa gel sarılalım arkadaşım 🥺🥺, büyük eziyet oluyor bana çoğu zaman yemin ederim içimi okuyup sanki yazmışsın 🤷♀️ kriz geçiriyorum bazen. Şiddetli kavga etmişliğim bile var. Sanki millet onunların kokusunu beğenmek ve koklamak zorunda...
Yaaa sarılalım tabii sarılalım. Bizim gibi civcivleri katil civciv yapma derdindeler...🫂💕
Bak bu kadar net söylüyorum ki kocamdan boşanır sevgilimden ayrılırım sırf ağır dayanamadığım parfüm kullanmaya devam ederse 🙄🙄🥴😥
Kullanmasınlar onlar da canım.. 🙄
Kanka insan olan parfümü 2 fıs hadi bilemedin 3 fıs sıksın hadi en baba 4 fıs olsun. Çevremde de var öyle ileri zekalılar 10 15 fısta anca ikna oluyorlar la yeter yeter. İfrit oluyorum öyle insanlara 😤
Kesinlikle ya...
Ben severim parfümlenmeyi :D ama bayıltacak kadar olmasın tabii
Canım benim parfüm sıkmak başka şişeyi boca etmek bambaşka. İçimdeki canavar uyanıyor sjsjsh
😌 bedava bulmuşsa demek
Bazı insanlar nasıl sıkıyorsa artık kokusu boğaz yakıyor o an bir kova su alıp üzerine boşaltmalı..😬
Ahahahah evet bak çok mantıklı bu yapılmalı öylelerine! 😂
çoğu parfüm bana göre zaten aşırı rahatsız edici. böyle çok çok sıkınca hiç güzek kokmuyolar ve aşırı boğucu.
Bu konuda kesinlikle bir kamu spotu gelmeli. 🙄
İnsanların burnu alıştığı için kendisine koku gelmiyor. Gelene kadar sıkmaya devam ediyor.
Kesinlikle...
Ben hayatım boyunca belki en fazla 10 defa parfüm kullanmış birisiyim oda ablam zorlamıştır o kadar nefret ediyorum parfüm kokusundan bazıları var abi be ne resmen öldürüçü gaz abi iett de denk geliyorum inane kadar belki 10 defa ölüp diriliyorum
Yaa alerjim var, o yoğun kokuyu almamla hapşırmaya başlıyorum. Anlıyorum kötü kokmak istemiyorlar da biz de insanız, zorunda mıyız o ağır kokulara katlanmaya. Güzel kokunun bile içine ediyor çoğu kişi üzerine boca ederek
Ya geçen otosbüste iki tane erkek hangisinden geliyo bilmiyorum başımda muhabbet ediyolar portakallı bir şey sıkmış ortamdaki herkesi boğdu otobüsten atasım geliyo böylelerini hiçmi kendini koklamıyon la sen shshsh
Kadında Çiçekçi bir koku değilse bayılırım ama çiçeksi kokular midemi bulandırıyor. Erkekte okyanus kokusu banyosu mide bulandırır, odu su kokular aşktır.
Valla ter kokusundan kat kat iyidir. Bazen öyle kokan insanlar denk geliyor ki midesi bulanıyor insanın, onların yanında parfüm kokusuna kurban olurum 😂
Pis kokmaktan iyidir. Ama banyodan yeni çıkmış şampuan ve sabun kokusunun yerini tutmz hiçbiri
Hakikaten ya bazen çok abartiyorlar boğuyor insanı sigara dumanı da öyle yolda giderken içiyorlar nefret ediyorum leş gibi kokuyor
Bi tane parfum var ablam kullaniyor. Cok da pahali bi marka. Adini unuttum. O kadar agir ki kokusu.. evden kokusu ciksin diye kibrit yakiyorum tutsuluyorum resmen jdfjjf
Ayyy gerçekten mii... Allah yardımcın olsun...🙄
Parfüm kötüyse kendi kokularında onları boğasım geliyor. Güzelse sıksınlar anam rahatsız olmam o kadar.
Kokuları çok seven biri olarak parfüm banyosuna benden de koca bir hayır. Yine de koku aşırı ağır değilse tahammül edebiliyorum
Tepki göstermem kişisel bi şey sonuçta ama rahatsız olurum alerjim var cünkü çoğu zaman kendi parfümüm bile rahatsız ettiği için çoğu parfümümü kullanamıyorum. Bi de cok sıkınca zaten kötü kokuyo yani ne anlıyolar bilmiyorum
Çok sıkınca çok uzun süre kokacak sanıyorlar herhalde
Nefret ediyorum gerçekten de. İnsanlar duş almaya üşenip sadece parfüm sıkarak hayatlarını yaşıyorlar.
Temiz koksunlar kâfi, hem migrenim tutuyor sonra 🤨
Hergün sabah ve aksam duş alan biri olarak genede parfum sıkmayı seven bırıyım <3 <3
Parfüm elbette sıkılabilir benim derdim sıkılan ölçü. 😅🌸
Nefesim daralıyor benim yoğun kokular da.. Koşup uzaklaşmaktan başka çaresi yok.
Burmumun diregi kiriliyor mk öf. Belli ederim vallaha of pof tum siseyi sıkmis diyerek😂
Aşırı parfüm sıkan insanların yanında fazla duramıyorum. Öksürük ve mide bulantısı tutuyor beni...
Kaçacak yer arıyorum.. Çünkü nefessiz kalıyorum öksürük başlıyor anında..
Rahatsız edici ama o şekile gelmek için kaç şişe boşaltıyorlar merak etmiyor değilim.
Midem bulanıyor çok fazla parfüm kokusuna uzaklaşırım hemen onun yanından
Parfüm sıkan yerlerin parfum sıkma eğitimi vermesi şart...
Doğum gününde hediye seçmemi kolaylaştırdığını düşünürüm
Nefret ederim parfümden sogutuyolar bu yüzden pek parfüm kullanmam. Vücut losyonu kullanirim ve herkes ne güzel kokuyosun der en güzeli hafif temiz mis gibi kokular.
Direkt migrenim tutuyor. Ve hemen kendimi dışarı atıyorum.
Bazıları çok sıkıyor ya burnumun içi yandığıda oldu
Etkilendiğim bir erkek değilse o kişi kaçarım oradan ya da samimiysem biraz laf ederim
Boğulacak hissi oluşuyor. parfüm değil teninin geri tepkimesi önemli bence.
Ter banyosu yapanlara tepkimden daha iyi
yalnız bazı kokular çok baş ağrıtıyor ve özellikle sprey deodorantlar
Ben var öksürük öksürük
Hele bir de ucuz şekerli baharatlı bir şeyler kokuyorsa fenalık geçiriyorum. Ondan en uzak köşeye gitmeye çalışıyorum
Az daha sıksaydın butun dunya hepberaber kokardik. Cok bencilsin derdim. (Cumle hem gerceklik hem kinaye barindirir baya bencillik la bu)
Ben o ruh hastalarından biriyim, çok özür dilerim kendi adıma... Ama kendi kokumun buram buram bana gelmesi çok hoşuma gidiyor 🥲
Migrenimi tetikliyor ve hemen rahatsız olduğum yüzüme yansıyor.
Ağır kokuları nasıl kullanıyorlar hayret.
Parfüm şişesini kafalarında parçalamak istiyorum..
parfüm banyosu yapan insanların ortak noktası şekerli parfüm kullanmalarıdır
doğru ve kalite parfüm süren kadın beni benden alır.. kaçmamm..
Dozunda güzel de abartı olunca hoşlanmıyorum uzaklaşıyorum hemen
Bizim ofiste bir tane kıt beyin vardı, bir sıkardı parfümü camları da açmazlardi tüm gün bi havasızlık bir parfüm derken bogulurdum gt une girsin parfum Gülnaz senin.
bence ortası olması lazım ama ter kokmaktan iyidir yine :D hafif terlemek bile beni rahatsız eder parfüm kokmak güzeldir az terleyen birisi olmama rağmen koku baskındır
cidden öldürebilirim güzel bir parfüm olsa bari ya alerji yaptırıyor
Parfüm banyosu yapan ancak kendini beğendiği için ve bu kokunun sadece kendisine ait özel yapılmış hissettirir
Görmemişin bir parfümü olmuş...
Kardeşime bir sonrakinde bu cümleyi kurayım ben.
Parfüm banyosu yapan var 😂 genelde kızlar.
Kızlardan da var illa ki de erkeğin daha ağır oluyor.
Ben kullanmıyorum Parfüm genelde
Ben nefret ederim ya🙄
Al benden de o kadar... Özellikle de erkek parfümü ise...🙄
Baya ağır oluyor zaten 🙄
Cok kötü yaa metrobuste filan denk geliyorum işkence gibi
Rahatsız edici bulduğum için aynı zamanda alerjim olduğundan uzak durmayı tercih ediyorum.
Abi bu ne saçma şey parfüm ağzına ya da gözüne kaçınca napıcak 🤦🏻♀️
Ortamdan kaçarım djjdjd
Kaçabiliyorsan ne âla...😂
Yolda öyle banyo yapmış hanımefendiler ile karşılaşıyorum. Ve beni boğuyorlar.😂
bazı insanlar lütfen parfüm kullanmasın 😫 beynime kurşun sıksalar daha az hasar alırım heralde 😄 o kadar ağır o kadar kötü parfüm kullanıyorlar ki beynim felç geçiriyor 😫
Boğuluyorum..
parfumle dus aliyolar sanki kskjs
Her şeyin ortası iyidir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?