ben aglaekende cirkinim gulerkende hep agliyorum bu yuzden 


Sen geçen eşime yakışmadığımı düşünüyorlar diye soru soran anne değil misin?
Herhangi bir şeye ağlarken kendime bakarım genelde. Ama çirkin hissetmem hatta ağlarken gülüyorum da kendime
ben o degiim
çok güzelsin bu arada
tesekur ederimm
Aglama la tombik
buna da agliycam
Cevap
20Cevap
Ben ağlıyorum hem çirkinlikten hem de hayatım kötü olduğu için
bende
Fotoğraf ta ki sensin çirkin değilsin ki
baska birinin resmini neden koyayaim ki
kıyamam sana ben boncuk gözlüüü.. kuzu ağlama neden ağlıyorsun. çirkin filan değilsin. almanyada bır kız arkadasım vardı 17 yasındaydım ozaman bırbırımıze aşıktık bırebır sana benzıyordu ama bıraz zayıf tabı katalıktı kendısı :) yanı demem o kı alman saf alman kızı kadar guzel dunyada kadın görmedım. sende onlar gibisin... azıcık gül bakalım boncuk burunlu :)
Çirkin falan değilsin. Her insan ağlar bende ağlarım ağlamak iyidir : )
aglatanlar utansin
Insanlardan ilgi bekleyip kendini harap ediyorsun...
Erkek olmamdan dolayi basit seyler icin goz yasi dokmem
Ben hayatım için ağlıyorum ve ağlamak yakışıyor bana... 🚬
abi niye ben hep senin dekolteni görmek zorundayım ki saçma sapan soruların içinde
bu nasıl çirkinlik anlamadım
boype bi cirkinlik
Hayır ağlarken güzel oluyorum
sal sümük :D olmak kötü ya
Ağlamanın beni çirkin yaptığını düşünmüyorum
Oman tonrim seni aglatani dövmek lazım
Herkes güzel olacak diye bir kaide yok
Dauble aglama terapisi djdj
Ağlarken çok güzel olduğumu düşünüyorum 😂
evet o yuzden aglamiyorum
gel beraber aglayalim boş ver
askim aglama hayat kisa
savasma sevis
Çok kilolusun ya
Çok güzelsin yaaa offf
yalan
Mükemmel hatunsun
Ama çok güzelsin 🥺
Çirkin seni
Garip bir soru bacım
Çirkin 🤗
Ağlamış ki sırf bu soruyu sorsun
Burnun güzel işte
ağlama kankam
ohaaa one bee :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?