
Estetik yaptıracak olsanız nerenize yaptırmak isterdiniz?

Estetik yaptıracak olsanız nerenize yaptırmak isterdiniz?
Ben estetik yaptırmazdım sanırım ama estetik yaptırmak istersem de genel olarak yüzüme yaptırırdım çünkü kendi yüzümü pek fazla beğenmiyorum yani beğenmediğim çok nokta olduğu için de daha çok yüzüme estetik yaptırabilirdim daha iyi görünmek için. ama bunun için zaten çok çok dikkatli olmak gerekiyor bazen yapılan estetikler kişiyi daha kötü gösterebiliyor çünkü. zaten büyük bir ihtimal de yaptırmazdım
Estetikli kadınları beğenmiyorum pek yani sanki hepsi birbirine benziyormuş gibi geliuor. Ama eğer illaki yaptırma kararı aldıysam da elmacık kemiklerimi belki daha belirgin olmasını isterdim.
Hicbir yerimi mükemmel değilim güzel de değilim ama ne gerek var acısı kanaması parası bilmem nesi aaa estetik mi yaptırdın soruları uğraşamam valla hayatı o kadar sevmiyorum
Cevap
4Cevap
Alnıma botox yaptırırdım estetiğe giriyo mu bilmiyorum ama. Kırışmaya çok müsait kırışmasın alnım
Hiçbir yerime istemem Rabbim ne güzel yaratmış halimden memnunum şükür ederim
Zorunlu olmadığı sürece estetik yaptırmam...
yaptırmam herkes birbirine benziyor artık
Her yerimdem memnunum
ahh ahhh burnumu
Burun
Dudak
Burnuma
Burnumu yaptırırım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?