Evet. çok kaliteli bir krem. dışarı çıkarken nohut tanesi büyüklüğünde sürüyorum. hafif parlatıyor ve cildimin gerçek rengi ortaya çıkıyor. yazın ayak parmaklarım ve topuğuma da sürüyorum. bence alıp dene
o yüzden kullanma işte. sana verdiğim linkteki sabunu kullan. büyük boy bir sabun. yüzünü onunla yıkadıktan sonra yüzün bembeyaz oluyor. süper bir sabun emin ol pişman olmazsın aldığına
Arko sabunu bende de var annem illa yika diyor parlatiyor mu gerçekten profilde var ya ben ceviz yagi kremi kullandim herkes bana ayin 15 gbi parliyon derdi sana tuyo çok akilliyimdir lslslslsldl