Ellerim çok kötü. Düzeltmenin bir yolu var mı?

Lütfen gebericemmm yardım edin çok utanıyorum la amcaların elli bile bu kadar kötü olamaz ya napıcam. Box yapmayı çok istediğim dönemler kalkıp kuru duvara yumruk atıyordum. Ellerimde doğal olarak şisip büyüdü. Laaaa, ne kadar da malım dimi? Ne yapıcam bu ellerle Off. Lütfen söyleyin. Ne yapıcam :( sevdiğim çocuğun elleri bile çok zarif muhteşem. Kısacası çok güzel erkeksi elleri var. ...

Ellerim çok kötü. Düzeltmenin bir yolu var mı?
Cevapla