Daha önce böyle bir makyaj yaptım. her makyaj yaptığımda foto çekiyorum deftere eklemek için linçlmeyen bu arada. Ayrıca Bir arkadaşımın doğum günü partisi var hangisi daha uygun?
Bir arkadaşımın doğum günü partisi var, bu iki makyajımdan hangisi daha uygun?
Kadına şu kedi gözü gibi parlayan makyajı hiç yakıştırmıyorum. Açıkçası ilk fotoğraftaki makyaj daha sade ve olgun duruyor. Fakat biraz yüzün gülsün be kadın, cenazeye mi gidiyorsun. pazartesi sendromunu yaşarken kahvesini en yakın arkadaşı içmişte kahvesiz kalmış, arkadaşına da kızamamış ama içine oturmuş gibi bakmışsın. Bir de şu dudaklarınızı arı kovanıyla öpüşmüş gibi yapmasanız...
1. resimdeki makyajın daha uygun olacağını düşünüyorum gerçi uzaktan net belli olmuyor biraz yakınlaştırıp baktım. 2. resimdeki de oldukça hoş göz farı ten rengine uyum sağlamış gözlerin ayrı bir güzel ama başka bir zamana saklamalısın bence.
O arkadaşın doğum günü partisi yapacağı yapacağına nı gitsin güzel bir abdest alsın Namaz kılsın Kur'an okusun ve Rabbimden yeni bir güzel bir mutlu yıl geçirmesini dilese Güzel olmaz mı
Seninle birlikte vakit geçirmek için gay taklidi yapar yanaşır. Ben gay değilim diye devam ederim ama zaman meselesi. Yetenekliyim zamanın nasıl geçtiğini alamazsın 😆 ben çıkıyorum işlerim var. Hoş kal, iyi sohbetler sana