Burnumu yaptıralı 3 ay oldu, şekli hala böyle, düzelmiyor. Tekrar ameliyat olmalı mıyım?

Burnumu yaptıralı 3 ay oldu, şekli hala böyle, düzelmiyor. Tekrar ameliyat olmalı mıyım?

ne zaman olmalıyım?

Burnumu yaptıralı 3 ay oldu, şekli hala böyle, düzelmiyor. Tekrar ameliyat olmalı mıyım?
Cevapla